Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

geçporno Etiketi


geçporno gecporno
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Al Yanak
Al Yanak Geçen yaz alkollü bir geç kız bar masasında otururken gelmişti ve aynen "beni sikermisin" die sormuştu. kız 85 li ve baya kiloluydu. Program
1974
seks hikayeleri
Ah Necla
|O gün rutin zamanlardan biriydi, ta ki onun odama girişine kadar. Kucağında küçük bebeği ve yanında kocasıyla (kısa boylu, dazlak biri) geldiler. Yak
1464
seks hikayeleri
dümbük ve karısı ile yaşadıklarım
ben arkadaşlar inş hikayelerimi beğeniyorsunuzdur . bır sene fılan oluyor internette sohbet odalarının bırınde istanbullu bır beyle tanıstım 45 yasınd
8203
seks hikayeleri
Bu Kadar Olmaz
Selam arkadaşlar ben 23 yaşında esmer atletik vucutlu yakışıklı bir erkeğim.Yaşadığım köyde çiftçilik yapıyorum.Haftanın her günüSelam arkadaşlar ben
4889
seks hikayeleri
Harika Gece
Harika Gece Herkes Merhaba ... Ilk hikayemde kendimi tanismistim ama kisaca bahsedeyim . Ben 26 yasinda , hem gorunus hemde yasayis olarak cok no
1927
seks hikayeleri
Otobüs Muavini Ve Teyzem
Merhaba Ben Ozan.Size bu olayı bir sene sonra anlatma gereği duyuyorum çünkü artık bu olayı birileriyle paylaşmam gerek.Ben 19 yaşında oldukça atletik
6116
seks hikayeleri
Hastaydım
Slm ben 34 yaşında bekar biradamım hayatkadınıylasikişyaptım sonra bende bir kaşıntı olmuştu dr gittim bana önemliolmadıgını söleyip ilaç verdi b
2885
seks hikayeleri
Arkadaşımın ateşli eşi
Merhabalar herkese; benim ismim ozan arkadaşımın ismi ela ( takma isimlerimiz ) Arkadaşımın eşiyle aramız çok iyiydi nette sık sık yazışırdık eşi vard
5761
seks hikayeleri
Üst Komşumla 2 Gece
Adım Baran 28 yasında 1,78 boyunda esmer ve antalya da yasayan biriyim. Simdi hikayeme baslıyayım. Ben calısan biri olarak genelde pazar günlerim bos
4047
seks hikayeleri
Otobüsteki Liseli Kız
merhaba ben erol benim basımdan bir olay yı anlatıcam gecen sene mayıs ayında okula gitmek için otobüse bindim bildiginiz gibi sabah ları genelde balı
4893
seks hikayeleri
Gül Ile Güngör`ün Tanışmaları
Gül`ile Tanışmam aynen şöyle oldu.. Birgün pazarda gezerken bir Kasetçiye girdim aklıma Porno Film izlemek gelmişti ogün çok bunalmıştım dışarıda kızl
1567
seks hikayeleri
Kocamın Gönderdiği Yabancı
ben sevcan isvicrede yasiyoruz, 27 yasinda 1.70 boyunda 3 senedir evli ,oldukca cekici ve sexy giyinmesini sevenbir bayanim, kocam ise onur 29 yasinda
5130
seks hikayeleri
karımı zenci perte çıkarmış
Eşim ve ben 30 yaşında cinsellikte tabularaını yıkmış cinsenliği özgürce yaşamaya çalışan ve iki aile ile grup deneyimi yaşamış bir aileyiz. eşim ebru
20675
seks hikayeleri
Olgun Dul..!
Merhabalar, daha önce burda bir kaç hikayem yayımlanmıştı. Hikayelerin ardından oldukça hoş beylerle tanıştım ve evi olan bazılarıyla daha da yakından
7922
seks hikayeleri
kocamı öldürüp sikti beni
Evlendiğimde daha 16 yaşındaydım. 5 dönüm tarla karşılığı hiç bilmediğim biriyle evlendirildim. Küçük bir düğün ardından kayınpederimin samanlığında g
6227
seks hikayeleri
ilk grup olayım
Eminim cogu erkegin düslerini ve fantezilerini süsleyen 3lü grup seks olayini ben yasadim... Iki erkek ve ben... Bir aksam eski erkek arkadasim kur
9631
seks hikayeleri
aile içi sex hayatımız
bu hikayem aile arasında yapılan seks ile ilgilidir. Bu olayın ardından uzun sure kendimden utandım ama sonra bunun müptelası oldum. Şimdi hikayem ken
14564
seks hikayeleri
eşimin patronu beni istiyordu
Arkadaşlar adım Tansu. Daha önceden eşimin patronuyla yaptıklarımı anlatmıştım. Şimdi başka bir seks olayımız daha oldu şimdide onu anlatacağım. Hatır
37905
seks hikayeleri
CousinMe
Cousin&Me merabalar ben ali özel bi üniweristede hukuk egitimi alıyorum we bu siteyi yakından takip ediyorum neyse konuya girelim daha öncede halamla
1667
seks hikayeleri
Karşı Koyamadım
Eşim annesinin rahatsızlığı nedeniyle bir haftadır yanımızda yoktu. Ben evde 24 yaşındaki stajyer doktor kızımla birlikte kalıyordum. Nöbetçi olduğu
7734
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :