Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

gençporno sitem Etiketi


gençporno sitem gencporno-sitem
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
kalın kemerle
Ben orta okul ve lisede iken, dönem 80 ’lerin sonu idi. O dönemde, elbette 80‘lerin modası hakimdi. Yani modada abartının olduğu dönem. Büyük yakalı g
1285
seks hikayeleri
Kapalı Kadını Fena Siktim
|selam deniz ben antalyada yaşayan 29 yaşında fakülte mez çalışan sakın biraz sıkılgan seks düşkünü bekar biriyim evim konyaaltında buyüzden sık sık d
4777
seks hikayeleri
Kavgayla Gelen Tecavüz
Kavgayla Gelen Tecavüz İlk defa bu kadar şiddetli kavga etmişlerdi. Serhat kapıyı çarpıp çıktı. Müge ne yapacağını bilemez halde yatağa uzandı. Hı
5647
seks hikayeleri
Mükemmel Yiğenim
Ben 22 yaşında esmer ve 1.65 boylarında filan birisiyim bu olay 7 sene önce oldu teyzemin kızı wardı ismi göksu tam manasıyla bir afetti 12 yaşında ol
4552
seks hikayeleri
Arkadaş Kazığı
Annelerimiz o yillarda sirayla eve gelirler temizlik, çamasir vs. islerimizi hallederlerdi. Sira anneme gelmisti ve annem eve geldi. Annem o zamanlar
6241
seks hikayeleri
alt komsumu siktim
İsim : barışMail : geceler-karanlik-26@ hotma.com
3750
seks hikayeleri
komşumun kocası evdeyken
slm arkadaşlar yazacağım hikaye tamamen gerçektir adım cem 37 yaşındayım bizim bir komşumuz var ayten isminde harika bir kadındır ona bayılıyorum kalç
7892
seks hikayeleri
ALISKANLIK YAPAN GERCEK SEX HIKAYEM
ALISKANLIK YAPAN GERCEK SEX HIKAYEM selam ben 22 yasinda ap olan bisexuelim.ve sadece aktif yada erkeksi ap olanlar ilgili cekiyo....istanbulda yasiy
11231
seks hikayeleri
Semihlerle Devam
Semihlerle devam Ayla ve semihle yaşadıklarımızdan sonra eşimle bambaşka bir hayata başlamıştık. Artık tüm isteklerimizi yapıyor ve seksi başka türlü
1725
seks hikayeleri
Eczacı Kız
Anlatacığım olay geçen hafta gerçekleti.. eczanaye ilaç almaya gitmiştim ve ordaki kıza reçeteyi verdim kız ilaçları hazırlmaya başladı bu ara 1 ilaç
6198
seks hikayeleri
Zaman Kotu
Istanbulda unide ogrenciyim.22 yas, 175 boy, omuzlarimda sac sakal uzun tam bi metalci tipi:) bir arkadasimin istanulba son gecesiydi ve eglenmek iste
1375
seks hikayeleri
Sevgi
Slm ben aydın bu olay tamamen gerçektir bundan 2 yıl önce bir yaz akşamı kız arkadaşım sevgiyle dolaşıyodum o 17 bende 18 yaşındaydım ben onla çıkmak
1890
seks hikayeleri
Bankada Taciz
Bankada taciz selam ben osman 1.78by esmer siyah gözlü biriyim bundan ikisene önce bankada başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum bankaya para y
3183
seks hikayeleri
Modern Zamanda Kiz Isteme
Modern Zamanda Kız İsteme - Efendiim hoş geldiniz - Hoş bulduk efendim - Buyurun şöyle rahat oturun - Aman efendim siz rahatsız olmayın lütfen
1924
seks hikayeleri
sikişmek istegi
mrb ben bursadan çoskun bu aralar erkeklere karşı ilgim çogaldı sevişmek isyen eklesin ([email protected])İsim : çoskunMail : [email protected]
8964
seks hikayeleri
Kardeşim Tuba
ben size 1sene önce başımdan geçen bir hikayeyi anlatacagımben uzun boylu ama cılız esmer bir anadolu delikanlısıyım. o zamanlar liseye gidiyorum ve
6568
seks hikayeleri
Pelin Ve Tugba
Pelin ve tuğba Selam...adım bdr. Şu an 30 yaşındayım.sizlere lise son sınıftayken yaşadığım bir olayı anlatıcam.o zamanlar 17 yaşındaydım.sınıfımızın
2474
seks hikayeleri
Azgın Olgun Komsum
| slm bu anlatacagım hıkaye tamamen gercektır ben bı fırmada ınsan kaynaklarında calısmaktayım annem ler ogun ende yoktu ben ısten cıkmım eve dogru ge
3611
seks hikayeleri
Alt Komsum Lezbiyenmis
Lezbiyen Sex -------------------------------------------------------------------------------- Alt komsum lezbiyenmiş.. Merhaba ben niğdeden nes
22571
seks hikayeleri
ŞİŞMAN ANNEMLE YATAKTA
merhabalar biz mersinin bir ilçesinde yaşayan beş kişilik bir aileyiz iki kız kardeşim var babam inşaat ustası kardeşlerim okuyor bende tamircide çalı
37781
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :