Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

gençporno sitem Etiketi


gençporno sitem gencporno-sitem
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
3 Sene Önce Paris`e Gittim
Fransızcamı geliştirmek ve staj dolayısıyla 3 sene önce Paris’e gittim. Birkaç aylık dil eğitiminden sonra bir organizasyon şirketinde çalışmaya başla
1893
seks hikayeleri
ben yaş16 kiracıma siktim.yaşı 38
birgün işe giderken kiracımı evde temizlik yaparken gördüm tam merdivenden aşagıya inim derken onun bembeyaz kilodunu gördüm gizlice kapının dibin
7311
seks hikayeleri
Yarim Kalan Tecrube
Yarım Kalan Tecrübe Size ilk tecrübemi anlatıcam. Ortasondaydım ve okulların kapanmasına az bir zaman kalmıştı, sınıfın kaşarlarından neşe diye bir k
1329
seks hikayeleri
Basurun İlacı(okuyupta Yarrağı Kalkmayan OLAMAZ!)
Ben Artvinde bir hastahanede doktorum.Buradakiler genellikle okumamaış,cahil insanlar.Geçenlerde yetim bir kız tek başına geldi.Yaklaşık olarak 13-14
7604
seks hikayeleri
Hayallerimin Kızı
Size çok arzuladığım bir hikayeyi yazacağım. okul yeni kapanmıştı bizim bir komşumuzun çok güzel sarışın, göğüsleri mükemmel kocaman, 17 yaşında yani
1455
seks hikayeleri
40`lık Bakire
merhaba biz emre ile erdil..biz iki kafadar değişik seylerı yapamayı seven bırıyız..gunlerden pazardı ve bız idmandan geldık..mahallenın delısı dıye a
6438
seks hikayeleri
Serpil
“Oh, Tatlım. Vücudunu böyle hareket ettirdin mi, beni iyice azdırıyorsun...” dememe, “Vücudumdan hoşlanıyor musun?” diye yanıtladı. Siyah dar bir deri
1678
seks hikayeleri
Yelizle
|alt komsumuzun kızı yeliz,ilk günden beri hastası oldugum bi kızdı.o da bana karşı boş değildi,zaman zaman beni yiyecekmiş gibi bakardı ama tabi ki m
1657
seks hikayeleri
Baldızım Dilay
selam ben serkan Sizlere la yaşadığım bir anımı anlatmak istiyorum.eşimle evleneli 1,5 sene olmuş ve eşim hamile kalmıştı ama hamileliği birazsıkıntıl
4187
seks hikayeleri
teyzemi ve kuzenim Tansu yu siktim
Merhaba öncelikle kendimi tanıtmak istiyorum adım ahmet(takma ad) 21 yasindayim 1.70 boyunda yakışıklı sayılacak derecede universite okuyan birisiyimT
1288
seks hikayeleri
üniversite rekorunu kırdım
merhaba arkadaşlar.. benim adım tuncay 22 yaşında esmer yakışıklı bi erkeğim..hafif göbek var onu eritsem tam bomba olucam ama o da benim alamet-i fa
4299
seks hikayeleri
Patronun Karisi
Patronun karısı Merhaba ben doğuş ben nim olayım siirtin/baykan ilcesinde olan bir olay ben berberde cırakken patronum demişitiki bana sana bir kız s
3594
seks hikayeleri
Murat Gay.bir Gay,le Evli
Gay murat.ben özlem bu yazım gerçektir.ben muratla evliydim murat sık sık gider arkadaşlarında kalırdı.ama bende hiç bir şüphe uyandırmamışt.haftada b
2316
seks hikayeleri
Olgun Sikicilerim
Merhabalar ben uzun zamandır 31 hikaye.com sitesi hikayeleri okuyucularındanım ismim Şermin Ben 36 yaşında evli iki çocuk annesi kapalı ama oldukça
10528
seks hikayeleri
Sami Hep Annesini Anlatırdı
Merhaba Sizlere benim hayatımın dönüm noktası olan yaşadığım bir olayı yazıyorum..baska kimselerin basina gelirmi bilmem ama bana geldi ve dünyam degi
8889
seks hikayeleri
Canım Annemle - 10
Bir müddet sonra üçümüzde gelmeye başladık. Ben annemin götüne boşaltırken, halamda annemin elinden etkilenip boşalmaya başlamıştı bile. Sergi gibi de
7734
seks hikayeleri
Komşu Kızı
Selam . Ben İstanbulun lüks semtlerinden birinde oturuyorum. Adım Akın ve 17 yaşındayım. Her sabah servis beklemek amacıyla dışarı çıktığımda aynı apa
0
seks hikayeleri
Çadırda Selinle
Ben otuz beş yaşında, kötü bir evlilik geçirdikten sonra boşanmış dul bir bayanım. Şimdilerde, makyaj yaparak, perhiz yaparak, eski güzelliğimi yakala
3245
seks hikayeleri
en iyisi ilk agzına al dedim
için yazacağım anlar başlamadan önce güzel bir özet geçmek isterim yolculuk yapmak için bir otobüse bindim ve dar alanda azgınlaşmam başlıyor. otur
245
seks hikayeleri
Halamın Kızı Ve Ben
selam size halamın kzııyla geçen anımı anlatmak istiyorum.köydeydik bahçeye gitmek için ben ata bindim halamın kızıda yürüme gelecegini söyledi.köy iç
5201
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :