gerçek hayvan ile kadın sikiş pornosu Etiketi Sonuçları


gerçek hayvan ile kadın sikiş pornosu gercek-hayvan-ile-kadin-sikis-pornosu
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
yaşlı pornosu izledim komşuma saldırdım
azmıştım aklıma cevremdeki kadınları getiriyordum komşumuz 55 yaşındaki dul kadın geldi dışarı çıktım baktım elinde poşetler geliyor poşet yardımı etm
6770
seks hikayeleri
evli çift pornosu
takipçileri o an orada vcd de kayıtlı olan porno film açıldı evli çift sevişiyordu ve hemen kapattılar sonra tekrar açmak istediler ve sonrası. Eve
5603
seks hikayeleri
Önce Ayferi sonra beni hayvan gibi sikti
Ben Seher 24 yaşında üniversitede okuyan genç bir kızım.Hikayem tamamıyla yaşanmış bir hikayedir.Tip olarak kumral hafif balık etli kısa saçlı alımlıd
8427
seks hikayeleri
Annemi Hayvan Sikti
Once Slm Ben Halit 22 Yasindayim Benim Bir Annem Var Balik Etli Mavi Gozlu Kisa Eteg Giymeyi Sever Bir Gun Evde Oturuyorduk Annem Yine Kisa Eteg Giym
93190
seks hikayeleri
zarımı parçaladı hayvan
Merhaba ben zeynep ankarada özel bi kolejde okuyorm ve sizlere lise 1de 2 sene önce başımdan geçen bi anımı anlatmak istiyorum. O zamanlar
13264
seks hikayeleri
kızlıgımı aldı hayvan
17 yasinda ince belli yuvarlak kalça ve gögüslü bugday tenli güzel bir kizim daha dogrusu kizdim haluk karsima çikincaya kadar ; ) onun isyeri vardi v
8763
seks hikayeleri
zorla sikti beni hayvan
Daha once size pek cok hikayemi gonderdim ama simdi kendimi yine tanitayim ben 20 yasinda gizli bir gayim ve kendimi bir kadin olarak gormeyi oyle giy
19315
seks hikayeleri
hayvan eniştem tarafından sikildim
19 yaşındaydım. bebek gibiydim. ablamın yatak odasında aynanınkarşısındaydım.kadın parfümü sıkmış, ablamın askılı kısacık beyaz geceliğinigiymiş kendi
10828
seks hikayeleri
hayvan gibi sikiyordu
Her zamanki gibi sıradan bir gundu.Kahvaltımı yaptım biraz televizyonseyrettim ve sonra arkadaşlarla buluşmak için her zamanki cafeye gittim.Birazotur
21595
seks hikayeleri
hayvan gibiydi
Dağlar kızı Reyhan şarkısını çok sevdiğim için rumuzumda Reyhan.Bende zaman zaman azıyorum. Kocamı aldatmak istemesem de bazen yapıyorum. Çünkü duygul
6843
seks hikayeleri
yaşadığım gercek olay
slm burda hıkaye yazan kişilerın coğu amı tek anasının amından cıkargen görmüş başka am tanımaz yalan uyduruk şeyler kımı kandırıyorlar onlara bır sor
28922
seks hikayeleri
kadin olusum
merhaba ben 14 yasinda ismim meltem anlatacagim hikaye ilk kadin olusmun hikayesi benim okul kiyafetlerim genelde acik genelde her gün mini giyinir
136577
seks hikayeleri
gercek annem ve ben
selam yaliniz icimdekini anlatamak isdiyorum ben almanyadan yasim 37 su an ozamanlar 18 falandim evde yatiyordum gündüz vaktiydi annemde isden gelm
50999
seks hikayeleri
Mrb ben Yeliz. Abim ve arkadaşları beni sikti.(GERCEK)
Mrb arkadaşlar, ben izmirden yeliz. bu olay tamamen benim başımdan geçmiştir ve gerçektir. bu siteyi daha yeni buldum ve paylaşmak istedim. olayın baş
49231
seks hikayeleri
Karisni Siktim Gercek
Karısnı Siktim (gercek) Ben 185 boyunda 75 kiloda esmer yesil gozlu biriyim.... Bir gun eve yeni gelmistim ve mail adresimi kontrol ederken (ismini
12850
seks hikayeleri
Komsuogluyla Canli Sikis
Komşuoğluyla canlı sikiş Merhaba arkadaşlar ben taner.yine karşınızdayım.üstelik canlı olarak.yani şuan okan burada ve karımı birazdan sikmeye başlay
133689
seks hikayeleri
Nihayet Gercek Oldu
Nihayet gerçek oldu... Yıllardır içimde sakladığım gizli duyğularımı karıma bir gün açtım.sex hayatımız o günlerde normaldi.karımı başka erkeklere su
6177
seks hikayeleri
Olgun Kadin
Olgun Kadın ben istanbulda oturmaktayım size başımdan geçen güzel bir olayı anlatmak isterim bir gün bakırköyde çay bahçesinde otururken karşımdaki m
26576
seks hikayeleri
Sanal Gercek
Sanal gerçek Biz 27/25 yaşlarında 2 yıllık evli çiftiz. karım tam bir seks delisi günde 2-3 kez yemeden duramaz. Zamanla yenilikler ararken sanal dün
0
seks hikayeleri
Trenden Gelen Kadin
Trenden gelen kadın Ben tren hattı üzerinde oturan 30 yaşında bir erkegim. Bu kış kar çok yagdıgı için arabasız trenle kadıköye gelmeye karar verdim
13068
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :