Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

gırls and anımals porn Etiketi


gırls and anımals porn girls_and_animals_porn
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Ipne Kocam Ce Sikicisi
İpne Kocam Ce Sikicisi Herkese merhaba.aslında bu sitede eskiyim tabi okuyucu olarak.yazıcı olarak ise ilk hikayem.uzun zamandır bu siteyi takip ediy
4878
seks hikayeleri
Patronumun Olgun Karısıyla
merhaba arkadaşlar, ben şu anda 29 yaşındayım bundan 7-8 sene önce başımdan geçen bir olayı sizlerle paylaşmak istiyorumo zamanlar antalyada bir birod
3189
seks hikayeleri
kız kardeşimin koca memelerine boşaldım
kız kardeşimin adı semiha 34 yaşında 3 cocuk annesi bir kadındır koca sarkık memleri geriye cıkık götü beni hep tahrik ediyor o yüzden kardeşim semiha
13690
seks hikayeleri
Ablamın Sütlü Memeleri
Merhabalar,bende sizler gibi sıra dışı bir hikayemi paylaşmak istedim.Ben 29 yaşında 1.80 boylarında kumral yeşil gözlü yakışıklı sayılabilecek bir ge
19954
seks hikayeleri
Komsumuzun Ayaklari
Komşumuzun Ayakları Ben 17 yaşında bir gencim. komşumuzla yaşadığım güzel bir olayı anlatayım. Geçen cumartesi bizimkiler evde yokken bize geldi kims
0
seks hikayeleri
Ilk Adımlar 2
Kızkardeşim le günlerce göz göze gelemedik. Oysa evde en iyi anlaşan iki kişi bizdik. Bana hep derslerini sorar, ona yardımcı olmamı isterdi. Şimdi is
6224
seks hikayeleri
İlk Kez Ve Kadın Gibi
Selam ben izmir karşıyakadan yazıyorum.Ben 20 yaşındaydım kadın gibi giyinmek ve makyaj yapmak çok hoşuma gidiyordu. birgün arkadaşım evde yanlızım an
3674
seks hikayeleri
Aman Tanrım
|slm ben 15 yasında bir gencim bu olay benım ilk deneyimim bir gün evde teyze kızımla birlikte oturuyorduk canımız sıkıldı filim izleyelim dedik teyze
3155
seks hikayeleri
Yengem - 2
Merhaba daha önce amcamın karısı yengemi nasıl siktiğimi anlatmıştım ve şikişirken kızlarını siktiricegine söz vermişti. Şimdiye kadar 2 kızını sikebi
4508
seks hikayeleri
Abla Kardis 2
Abla Kardiş 2 Sırtüstü uzanınca bacakları hafif aralandı. tombul, yuvarlak, kılsız kasıklarının arasındaki dudakları yapışık gibi duran amı seyre doy
2796
seks hikayeleri
Baldızım Ve Kızları
Daha önce baldızımı sonra kızını nasıl siktiğimi anlatmıştım. Artık baldızımda kızı sema`da benim karım rolune soyunmuşlar haftada en az birer gün iki
0
seks hikayeleri
dört adam güzel kızıma çakıyorlardı
Dul kaldığımda üvey kızım 3 yaşındaydı. Ona ben baktım, hala benimle yaşıyor. Artık genç bir kız oldu. O genç kız olduktan sonra da hem mahalle hem de
5332
seks hikayeleri
Selsen Abla
Merhaba arkadaşlar, benim size anlatacağım hikaye tamamıyla gerçektir, ben 21 yaşındayım ve seksle tanışmam erken yaşlarda oldu 17 yaşındayken bizim k
2457
seks hikayeleri
Yarrak isteyen bayanlar bakın
Meraba ben Demir 22 yaşındayım İstanbulda yaşıyorum 1.80 boyunda 70 kilo kumral ela gözlüyüm bir çok kadını baştan çıkaracak derecede yakışıklıyım her
378
seks hikayeleri
unutulmaz saatler
Merhabalar; Ben 32 yaşında 1,70 cm boyunda esmer tenli evli biriyim. İki aydır.Bu sitede arkadaşların göndermiş olduğu hikayeleri merak ve heycan ile
4995
seks hikayeleri
Ablam Gibi
Ben kadın elbiseleri giymekten ve onlar gibi davranmaktan çokhoşlanan gencim.evde yanlız kaldığımda benden 2 yaş büyük ablamın kilotlarınısütyenlerini
4256
seks hikayeleri
Ihtiyar Adam
Herkese Merhaba ben Sinem lise son sınıfta okuyorum size anlatacağım olay gecen yıl başımdan geçmişti O gün başımızda hocalarımız huzurevine yaşlıları
11372
seks hikayeleri
meger motorun önde gideniymiş
merhaba ben ısmaıl yalovadan.. bu olay mart ayında hastanede basladı ve ewde devam etttı.. konuya geleyım.. ben amelıyat olmustum ve bı hemsırem vadı
4530
seks hikayeleri
Kardesim Sedat
Kardeşim Sedat... Adım Sevcan. 24 yaşında, 173 cm. boyunda, 62 kilo, buğday tenli, siyah saçlı, dolgun vücutlu bir kadınım. seks yapmayı oldum olası
8231
seks hikayeleri
Fantezilerimden Ilki
Fantezilerimden ilki :)) Merhabalar ben Anlkaradan 18 yasında bi unv ogrencısıyım bu hıkayem hep yasamak ıstedıgım bı fantezım olarak kaldı bu hıkaye
1867
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :