Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

gizli çekim amatör türk pornoları yerli liseli pornolar Etiketi


gizli çekim amatör türk pornoları yerli liseli pornolar gizli_cekim_amator_turk_pornolari_yerli_liseli_pornolar
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Masör Ankaraa
merhaba ben ankara çankayada oturan 31 yaşında oldukca yakışıklı atletik vucutlu profesyonel masörüm ankarada elit bir otelde masörlük yapmaktayım tek
548
seks hikayeleri
Yengem Rüyalarıma Giriyordu
Yengem Rüyalarıma Giriyordu Merhaba; ben askerden daha yeni geldim. Askerden geldikten iki ay sonra ağabeyimi evlendirdik. Abım evlendiği gece kalp
5822
seks hikayeleri
olgun rusla ilk defa
merhaba size ilk deneyimimi anlatıcam 16 yaşımdayken dedem bir sefarette çalışıyodu orda inna adında 65 yaşlarında dul bi kadın arkadaşı vardı ama 65
8451
seks hikayeleri
komşunun ogluna verdim
Yakın komşumun bir oğlu var henüz gencecik. Ben ise orta yaşlarda ve seks bağımlısı bir bayanım. Kocamın işe gittiği bir anda genci evime çağırdım ve
1339
seks hikayeleri
Canım Ablam
bu olay iki hafta önce başımdan geçti ablam 23 yaşında malı harika bir afettir iki hafta önce annemler haftasonu bir tanıdığımızın düğünü için adanaya
0
seks hikayeleri
Kapalı Spor Salonunda Grup
Slm ben bursadan emre boyum 1,78 kilom 74tür her neyse bizim mahallenin ucunda cem sultan lisesi war biz bu okulun yeğenim hakanla abonesiyiz her akşa
6995
seks hikayeleri
AM GöT MEMELER
5454755040 KALIN SİKLİYİM AM GöT MEMELERİ GÜZEL BAYANLAR BEKLERİMMİsim : KALINSİKLİMail : muratmurat.55@hotmail.com
1789
seks hikayeleri
Kralice Canannin Hizmetkarlari
Kraliçe Canan`nın Hizmetkarları Büyük sehirlerin bir tanesinde canan adinda harika güzellikte bir kadin yasiyormus. güzelligi ile bir kraliçeden fark
1546
seks hikayeleri
Dayım Sağolsun
benim hikayem yengemle ilgili bizim üst katta oturuyorlardı yengemsık sık beni yemeğe çağırıyordu dayım içkicinin biriydi hep kavga ededlerdi veben he
5504
seks hikayeleri
Belkısın Koca Götü
|bigün ben ve emin beden dersinden tüyüp soyunma odasına girdik belkıs içerde tekti. Belkıs ne var dedi. Emin hemen yere yatırıp ağzını kapattı.Eşof
2809
seks hikayeleri
OFİSE GELEN GÜZEL
BEN 1.80 BOYLARINDA SARIŞIN BİR ERKEĞİM BİR GÜN OFİSTE SİZİN HİKAYELERİNİZİ OKURKEN İÇERİYE BİR KIZ GİRDİ ALTINDA 1 KARIŞ KOT BİR ETEK VARDI GÖRDÜĞÜM
2630
seks hikayeleri
Teyze Olmak Zor 1
Teyze Olmak Zor -1- 1978 doğumluyum anlatacağı 5 sene öncesi.Merak etmeyin diye 1.65 boyum 75 kilom geriside iyidir, sulanmayın . Benim bir yaş
8963
seks hikayeleri
Daha Çocuktum
Mrb ben ismail şu an 20 yaşındayım bundan 8 sene önce yani ben12 yaşımdayken bi gün yengem banyo yaktı ve (annem olmadığı iiçin)beni hep yengem yıkard
16267
seks hikayeleri
Özgemi Kendi Elimle Siktirdim
Çevremiz mutaassıp çevre idi.çevrede eşim hep kapalı ve tesettürlü idi.ben ise bekarlığımda hep başkalarının dekolte ve açık hanımlarına kızlarına bak
5530
seks hikayeleri
PENCEREDE TEYZEM
|merhaba bundan tam 2 ay önce teyzemle yaşadıklarımı size anlatmak istiyorum BENİM TEYZEM 165 BOYUNDA 60 KİLO CİVARINDA BALIK ETİNDE BİR KADINDIR EVİ
6367
seks hikayeleri
kardeş dedik ustumuze çıktı
Selam benim adım Safiye. 29 yaşında evli ve güzel bir bayanım. Bu tür sitelere pek fazla girmem ama bayan arkadaşlarımın bu tür sitelerin çok ilgi gör
10118
seks hikayeleri
Bekledigim An
Beklediğim An Kendimi bildim bileli lezbiyenim ve kendi cinsimle sikismeye bayilirim, sicacik bir amcik yalamak, hele sicak dudaklarin amcigimi yalam
3159
seks hikayeleri
komuşunun benle imtahanı
Evden dışarı çıktığında sürekli gözlüyor ve o sağlam kalçalarını izliyordum. Bir gün benle tanıştı ve o anlar o zaman başladı. Beni kaptığı gibi yatak
555
seks hikayeleri
Sınıfın güzeli azınca
Merhaba ben 1.80 boylarında 70 kilo civarında 21 yaşında bir gencim bu olay lise 3. sınıftayken oldu 17 yaşındaydım ve henüz ciddi bir cinsel ilişkim
15694
seks hikayeleri
Camdaki Bakire
Sıcak bir yaz günü bizim evin balkonunda oturuyordum. Evimizin karşısındaki evde 3.katta hasta olduğum bir kız vardı. O balkonu yıkıyordu. Onu izlerke
2493
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :