Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

google amcık Etiketi


google amcık google-amcik
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Olgun Kadinlarin Tadi Baska Oluyor
Olgun kadınların tadı başka oluyor Merhaba ben izmirden barış 20 yaşımdayım size bir hikayemi anlatmak istiyorum ben ortayaşlı bayanlarla ilişki yaşa
10254
seks hikayeleri
Dantelli
selam arkadaşlarr ben izmirde yaşamaktayımm gayet yakışıklı vede cekıcı bır erkeyımm coraoplara vede bayan iç camaşırlarınaa karşıı acayıp bir ilgim
1883
seks hikayeleri
Dayımın Hanımını Nasıl Kandırdım
Dayımın Hanımını Nasıl Kandırdım Selem arkadaşlar ben Mersinden Hakan. Anlatacağım olay 2 ay önce gerçekleşti. Dayım bir işletmede gece vardiyasınd
12943
seks hikayeleri
Zevkli bi başlangıç
Merhaba ben efe size 13 yaşında başımdan geçen bi olay anlatıcam bodrumda bizim bi yazlımız var ordada bi arkadaşım var cem diye bir gün evede kimse y
5650
seks hikayeleri
AMCAM VE OGLU. 13 YASIMDA TECCAVUZ ETTI
MRB EBRU KARATANA MOSKOVA DOGUMLUYUM COCUK YASTA AILEMI KYBETTIM KAZADA TEYZEM BAKIYODU BANA 13 YASIMDAYKEN MARDINE GEZMEYE GELDIM AMCAMIN OGLU O ARA
5152
seks hikayeleri
Trafik Kazasından Sonra
Her şey bir trafik kazasıyla başladı. Ben Gülsüm. 17 yaşında sarışın hoş alımlı ve çalışkan bir kızdım. Boyum 1.76. Genelde herkesin beğendiği efendi
6815
seks hikayeleri
Evinde Is Arkadasimi Si
Evinde Is Arkadasimi Si..... Merhaba millet...Anlatacagim hikaye 8 sene önce basimdan gecti.O zamanlar yakisikli filinta gibi 20 yasinda delikanliyiz
1851
seks hikayeleri
Hastanede Iyi Ettiler
Merhaba Ben ANKARADAN Mete 34 yaşında bekar özel sektörde çalışıyorum.geçen hafta hastaneye hasta ziyaretine gittim akşam biraz geç gittiğim için olma
4234
seks hikayeleri
Hamamda 3 Çılgın
merhaba. doyumsuz bir sex duşkunuyum.Eskişehir sıcak suları ve hamamları ile ünlüdür. bir hafta sonu kese olmsk ve havuzda yuzmek için hamama gittim.s
4514
seks hikayeleri
Trende Sex Başka Oluyor
|bu anlatacağım hikayedeğil gerçekten yaşadığım bir anı.bundan iki yıl önce çukurova ekspresle ankaradan adanaya gidiyordum.yolculuklarımda genelde tr
3707
seks hikayeleri
Arkadaşim ben ve karim
merhaba ben 33 yaşında evli bir beyim karın 24 yaşında çok güzel bir bayandır 5 yılık evliliğimizde çok güzel bir sex hayatımız oldu fakat ben hep far
14160
seks hikayeleri
Ne Konserdi Ama
Ne konserdi ama... Slm ben 21 yasinda,1.80 boyunda,fazla yakisikli olmayan ama o kadarda cirkin olmayan biriyim.. Anlatacagim sey tamamen gercek
2535
seks hikayeleri
Her Pozisyonda Sikildim
Okuldan cikmis eve giderken arkadaslar caya cagir evlerine giitik kimse yoktu alti kisiydik cay ictik basim donmeye basladi yuruyus yapalim acilirsin
9233
seks hikayeleri
kız feci kaşınmıştı
Slm herkese bu olay 2 yıl önce başımdan geçti ozamanlar üniversite sınavlarına çalışıyodum aslında 31 çekmekten çalışmaya fırsat olmuyodu. Bizim orda
3392
seks hikayeleri
babama kocamdan fazla siktiriyorum
ben 27 yaşımda 2 cocuklu bir kadınım annem ölmüş babam bir kaç yıldır dul olan bir erketir cocukalrımın yanında durması için babamı yanıma geritrdim 2
40177
seks hikayeleri
taksideki motor
Tarıh olarak pek hatırlamıyorum ama gunlerden pazardı evde yalnızdım ve canım çok sıkılıyodu bır ıkı saat nette dolastıktan sonra cıkıp hava almaya ka
1702
seks hikayeleri
Pompacıydımm fırsatını yakaladıgım anda Pompaladım.
28 Temmuz 2009 Salı pompacıydım pompaladım..:)) Merhaba hikaye severler daha önce sizlerle paylastığım Liseli Hatunumm adlı anımın tutması üzerine
2955
seks hikayeleri
Hayatın Tadı
ben 19 yaşında ufak tefek oldukca güzel bir bayanım sitenizi uzun zamandır takip ediyorum bir anıda ben anlatayım .18 yaşıma girmeden görucu usuluyle
1917
seks hikayeleri
Sexo Manyaktı
Merhaba ben başımdan geçen tamamen gerçek olan bir hikayeyi anlatayım uzun zamandır bu siteye abone oldum günlerdir sabahlara kadar bu hikayeleri okuy
1368
seks hikayeleri
Tesadüfen Telefonda Yanlış Numarayla Tanıştık
Herkese merhaba ben murat boludan. yazacağım hikaye tamamen gerçektir. Cep telefonumla rastgele numara çevirirken bir bayan beni aradı ve kendisine ça
2262
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :