Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

got delıgı sex Etiketi


got delıgı sex got_deligi_sex
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Baldizimin Kulodu
Baldızımın külodu Ben ayAk fetişiyim .Birgün bursada işim çıktı Bursaya işim halletip bacanaklara gidip 1 gece kalıp memlekete geri dönecektım.bacana
11485
seks hikayeleri
Merve Ve Yarrağım
Herkese slm Bu siteden uzun zamandır ayrı kalmıştım ama bir hikâye ile geri döndüm. Ben İstanbul’dan Gökhan. 19 yaşında 182 boyunda 75 kg atleti
2230
seks hikayeleri
yeni kız arkadaşım
Benim ve kız arkadaşımın yaşı 19. Lise Sona Gidiyoruz 2 Sene Okulda Kalmıştım Ve Benim Yaşımda 2 Sene okulda Kalan taşmı taş bir kız. Ben bu kızdan Ço
15653
seks hikayeleri
yengemle aylarda sikiştim
ben şimdi 44 yaşındayım yaşadığım hikaye 15 sene önce yaşandı. uzun yıllar yurt dışında yaşadıktan sonra türkiyeye döndüm ama eşim hala yurt dışınday
13590
seks hikayeleri
Guzel Yaz
Güzel Yaz Hayatımın en güzel yazlarından birini bu yıl geçirdim.üç ay önceydi. Öğle sıcağından bunalmış bir barda iki üç bira içmiş dolanıyordum. sok
2510
seks hikayeleri
Sinemada Sikti
Sinemada sikti bir hafta önce sinemaya gitmiştim arkalarda oturdum yanımda oturan adam yanında oturanın sikini eliyor 31 çektiriyordu ve çömelip siki
5384
seks hikayeleri
Gures Okulunda
Güreş Okulunda Herkese merhabaSize daha öncelerden başımdan geçen ilginç bir hikayemi anlatacağım Babamın zoruyla spora gitmem gerekiyordu.Beni eli
4254
seks hikayeleri
Teyzemm
Teyzemm.. SeLam hikaye okurları bu anlatacaklarım yaşanmış bir aşk ve sex dolu bir hikayedir.ilk olrak kendimi tanıtayım.1.85 boyunda 75 kilda saroşı
4194
seks hikayeleri
kız kardeşim semihayla ormanda
merhaba benim adım mehmet 38 yaşında evli 1 cocuk babasıyım kız kardeşim semihada 34 yaşında 3 cocuk annesi bir kadındır kız kardeşim semihayla yaklaş
26642
seks hikayeleri
bakirenin sexsi kilodu
Ben ıspartadan fırat.Daha önceden 4 gerçek öykümü paylaşmıştım sizinle şimdide 5.hikayemle karşınızdayım. Sizinle paylaşacağım gerçek hikayem bundan y
3932
seks hikayeleri
ATEŞLİ İNTİKAM GECESİ
Merhaba sayın arkadaşlar ben Rüken.sizlere çok ateşli bir gecemi anlatacağım. ben memleketim dışında yani van yüzüncü yıl üniversitesi büro yönetimi v
0
seks hikayeleri
Annemin Götü
Ben 23 yaşındayım annemde 39 yaşlarında bayağı güzelce etine dolgun bir karıdır benim anneme olan ilgim başladı annem o zamanlarda hep yanımda etek gi
9448
seks hikayeleri
Canım Annemle - 11
Vücutlarına bulaşan çişleri elleriyle yaydılar oyuna onlarda katıldılar. Gülüşüp banyomuzu tamamladık, gidip yattık. Öğlene doğru uyandığımda aşağıdan
6803
seks hikayeleri
sınıftaki en sexsi güzelle
merhabalar ben bir üniversite öğrencisi olarak size yaşadığım bir olayıanlatacağım.anlatacağım olay fatmayla aramızdayaşananlardan ibaret.fatmayla ilk
7227
seks hikayeleri
Sexi Kuzenim Istemedi
mrb degerli okuyucular.ben henüz 19 kuzenim ise 18 yasında.18yasında olmasına ragmen 28lik bayanlara tas cıkarır cınsten biridir.bu oly 2 ayönce basım
3307
seks hikayeleri
İlginç bir deneyim.
Ara sıra tek başıma tatile çıkmayı severim. Geçtiğimiz yaz yine tek başıma kısa bir tatile çıkmıştım. Sokak arası küçük bir barda epey içtim. Çok sa
609
seks hikayeleri
Gece teyzemle uyurken götten
Selam arakadaslar ben selin 25 yasinda evli ve bir cocuk annesiyim, ben hollandanin Almelo sehrinden katiliyorum ve yasadigim gercek anilari sizinle p
22282
seks hikayeleri
her eve böylesi lazım
İşyerimde çalışan sekreterimin yaşı hayli büyüktü.Göğüsleri dimdik kaçaları ise insanı baştan çıkarmaya yetiyordu. Birgün işe geldim yüzünde hınzır bi
3865
seks hikayeleri
arkadaşımın ablası ve yengesini siktim
merhaba su an anlattığım olay bundan 2 sene önce başımdan geçti.ben ozamanlar 20 yaşlarındaydım.Hikayemin kahramanları arkadaşım ahmet 20, ablası tuğb
18565
seks hikayeleri
Okul Sırasında Kızlık Bozma Bi Ayrı Yaa..
Ben orta okulda iken benim sınıfımda bir orospu vardı! Kız sürekli bana asılıp çıkmak istiyodu aslında onun istediği yatmak dı! ilk zamanlar ben pek y
15202
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :