Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

göten sikiş porno videoaları izle Etiketi


göten sikiş porno videoaları izle goten_sikis_porno_videoalari_izle_
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
adamın kafası iyiydi
okurlarına anlatacağım bu hikayemde adam resmen karısını bana siktirdi diyebilirim çünkü kendi gel sik dedi ama kafası iyimiydi bilmiyorum onu derken
200
seks hikayeleri
Kapalı Ve Körpe Komşuya Kaydım
|selam deniz ben antalyada yaşayan 30 yaşında kumral çok yakışıklı 170 65 kg unv mez biriyim sakın bir hayatım var antalyayı bilenler bilir konya alt
7938
seks hikayeleri
iri gögüslerine asıldım
Merhaba ben 20 yaşında üniversite öğrencisi bi gencim. Sizlere okulumda beni her gün tahrik eden bi kızı nasıl siktiğimi anlatıcam. Okul yeni başlamış
1347
seks hikayeleri
Seksi Seda
Mrb ben hikayemi manisadan anlatacam ben orta okul son sınıfların okuyan bi öğrenciyim tabi bı çağlar benim tam seks isteklerimin arttığı çağlar neyse
2519
seks hikayeleri
Son Iliskimiz
Son İlişkimiz Merhaba! Ben daha önce de `Tatlı Öğrencim Fethullah` başlığı altında 5`lik bir seri yazmıştım.Ama onun 6.cısını yazamamıştım. Fethullah
1711
seks hikayeleri
İki Tane Rus Kız
SelamLar..Ben 26 yaşında bir erkeyim..Siz 7 sen onceki bir anımıanlatıcağım..Ben 19 yaşındayken bizim Nişantaşında Ruslar mağazalarda işyapardı.5 Tane
1649
seks hikayeleri
boşanmış halam
meraba.ben muğladan ahmet.Hikaye sitesini dolaştığımda gerçekten de kendimi kaptırıyom ve doğru tuvalete gidiyorum ve halamı düşünüyorum sebebi ise
13205
seks hikayeleri
Aciceken Arkadas
Acıceken arkadaş Yıl gecen yıl hikayemi yılar önce yazmak isterdim ama bu güne denk geldi ve gercekleri ortaya koymanın vaktide gelmişti? Akşam b
1534
seks hikayeleri
ONLINE OKEYDE TANIŞDIK...
Merhaba ben istanbuldan 29 yaşında evli biriyim. online okey oynadığım bir siteden meltem isimli bir kızla tanıştım. Meltem 23 yaşında bakire güzel
1461
seks hikayeleri
ateşli hemşireyi bitirdim
Selam ben adanadan ZaZa ben gece yatarken birden rahatsızlandım polikinliğe gittim ve bana iğne yaptı ama çok acıttı kaltak ondan sonra ben bundan nas
2104
seks hikayeleri
Türbanlı Ana Kız
Ben İstanbul Fatihe yeni taşınmış bir doktor adayıyım.Ailemin durumu iyi olduğu için 4. sınıfa geçtiğimde bana bir ev tutmak istediler,bende türbanlıs
8018
seks hikayeleri
mahalledeki 3lu
Merhaba benimadim orhan.bu hikayem tamamen gercektir ben 15 yasinda gayim. Ama bunu kimseye soyleyemiyorum. Mahallemizde ali abi diye 40 yasinda biri
11743
seks hikayeleri
Fm_dostuyum
Mrb ben ahmet asıl orduluyum ama olay antalyada oldu ben onceden masorluk yapardım ve bu olayla ilgili size hikayemi anlatacam 177 boyum 75kg esmer bi
1435
seks hikayeleri
intikamın böylesi
Geçen yaz sürekli beraber tatil yaptigimiz en candan arkadaslarimizla beraber 3 aile ekonomik bir tatil yapmak üzere kas ta bir apart otel ayarladik.
3977
seks hikayeleri
Otel Odamdaki Uc Erkek
Otel Odamdaki Üç Erkek Merhabalar; Ben İzmir`den 24 yaşında , kumral, ela gözlü minyon yapıda bir kızım (bakire olmayanlardan). Sexe düşkünlüğüm aş
3932
seks hikayeleri
Arkadasim Esra
Arkadasim esra Oncelikle ben bir lezbiyen degilim ama sexin her turlusune acik oldugumu soylemek isterim arkadasim esra ile daha lise yillarinda tani
3897
seks hikayeleri
karımın bakire arkadaşına
Ben Sedat. 46 yaşındayım. Kumral uzun boylu yakışı kl ı biriyim. Eşimse 42 yaşında bembeyaz tenli harika vücutlu biri. İyi bir işim var, gelir düze
4314
seks hikayeleri
menekşeyle yattım
Mahallemizde üniversiteye giden bir kızdı Menekşe. Onu hep uzaktan görür ve şirin görüntüsü ve umursamaz tavırlarına karşı bir sempati beslerdim. Erke
2037
seks hikayeleri
Küçük Kızı Uyurken
Slm ben 16 yaşında bir abazayım daha öncede bu siteye hikayemi yazmıştım ve beğenilmişti.Size 4 yaşındaki kızla olan hikayemi anlatıcam. Annemin misaf
38952
seks hikayeleri
19 luk behiye
bir pazarlama şirketinin servis şöförüyüm ben akşamları randevu sisitemi ile çalışırız annesi nin bana emanet ettiği 19 yaşındaki behiye ve diğer ekip
2297
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :