Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

götveren Etiketi


götveren gotveren
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
yataktada iyiymiş
Normalde tipine bakınca anlaşılmaz ama sexhikayelerin.org okurları iyi bilir ki yataktaki profesyonellik çok iyidir. ünüversite yıllarında hiçbir kızl
574
seks hikayeleri
Evde Bes Basina 2
Evde Beş Başına - 2 Sizlere daha önce başımdan geçen olayı anlatmış devamını mail yoluyla anlatmaya karar vermiştim ama epey mail gelince size yazmay
2213
seks hikayeleri
babalık 7
gün geldi kız kardeşim evleniyordu. sokakta düğün yapıldı herşey bitumişti. gelin alınması yapılacaktı. kardeşime sarıldım vedalaştım. annemde ona sar
16849
seks hikayeleri
trakyalı sexsi piyangocu
merhaba bu anlatacağım hikayem gerçek bir aldatma hikayesi zira aldatma başka birini bir başka kişiyle onunla yaşarken yapılan olaydır onu ilk caddede
4300
seks hikayeleri
Turkçe Seks Hikayeleri Sex Hikayeleri Erotik Hikayeler Erotik Hikaye Porno Hikaye Porno Hikayeler Yaşanmış Gerçek Gercek Seks Hikayeleri Yasanmis Sex Hikaye Seks Hikaye Fantazi
Olgun kadının tadımerhaba ben izmirden barış 20 yaşımdayım size bir hikayemi anlatmak istiyorum ben ortayaşlı bayanlarla ilişki yaşamayı çok isterim
51863
seks hikayeleri
Türbanlı Müşterim
Benim başörtülü türbanlı bayanlara karşı özel bir ilgim var.Çünkü konfeksiyon dükkanıma gelen bazı türbanlı bayanlar eşarp veya elbise alırken içeride
4901
seks hikayeleri
Galiba Aşık Oldum
tekrar merhaba yine ben izmirli bu hikayemde bizim mahalledeki fuhus yuvasındaki kızla yasadıklarımı anlatıcam.. once oraya biraz tedirginlikle gitm
1300
seks hikayeleri
Götüme Attırdı
|selam bu hikayeyi okuyan bütün millet ben buyaz köyde kaldım adım murat balta samsunda yaşıyorum aslen ormanda yaşıyorum bu yaz köyde kaldım .annem
13873
seks hikayeleri
Karşı Komşumuzu Zorla Siktim
Merhabe Hikayeye Direk Girmek İstiyorum. Bizim Nurgül isminde karşı komşumuz var 30-37 yaşları arasında olgun göğüslü hafif olgun götü var neyse birg
26386
seks hikayeleri
Böyle Matematikçiye Kurban Olayım
Ben 20 yasında dersaneye giden bi ögrenciydim tabii o zamanlar. dersaneye basladıgım günden beri hayran oldugum bi matematikçi vardı mükemmel dudaklar
3458
seks hikayeleri
Ablamın Çorapları
|selam ben 20 yasıda üniversite öğrencisiyim.biz iki karedesiz. ablam ise 21 yasınadır.ancak evde hep ablamın sözü geçer.özelliklede babam ablamı çok
12066
seks hikayeleri
Zelilişi Götten Siktim
|mrb arkadaşlar sizlerle bir hikayemi paylaşmak istiyorum bu hikayede geçen olayların tümü dogru neyse hikayeme başlayım bir textil firmasında çalışıy
2759
seks hikayeleri
Ablamla
selam ben ali size basimdan gecen bir olayi anlatmak istiyorum.Benim 20 yaslarinda bir ablam var ama kendisi cok guzeldir.neyse bizim dukkanimiz vardi
0
seks hikayeleri
Kanadali Cift
Kanadalı çift internet kanalıyla net metınk yanı goruntulu cetde esımle bırlıkte bazı cıftlerle seks yapıyorduk ve bır gun kanadalı bır cıftlede aynı
2011
seks hikayeleri
MSN`de Sex Seansı
MSN`de Sex Seansı Herkese marhaba. Ben ankardan ercan. 35 yaşında, 1.76 boyunda esmer öyle bir kişiyim. Uzun süredir bu sitenin müdavimlerindenim v
1300
seks hikayeleri
Dul Kadın67
|slm ben berk size calıstıgımın is yerine gelen 35 yaslarında dolgun gögüslü ve cok sexsi bir kadını nasıl siktigimi anlatacam.marketen aldıgı mazemel
3274
seks hikayeleri
Canım Annem Halam ve Pelin - 2
Dördümüz birden yığılıp kaldık, hiç böyle boşalmamıştım. Annemle halam daha doymamışlar ki pelin’in bacakları arasına girip akan sıvıları yalamaya baş
16008
seks hikayeleri
Olgun Cafeci
Olgun Cafeci Merhaba.Ben istanbuldan gökhan.23 yasinda 1.75 65 bugday tenli atletik yakisikli aktif biriyim. Geçenlerde 23.00 sularında internete
2504
seks hikayeleri
Onu Sktım Amı Patladı
Bizim alt komsunun kardeşi musafir gelmiş 1ay kadar kaldı o sırada benı gömüş ama konuşamıyordu bırgun ben onlara gıtım evde tek o vardı sizin kıler
2212
seks hikayeleri
Ah Cici Anne
Ah cici anne ben 22 yasında 185 boyunda yakışıklı ve sempatik bir gencim yıllardan beri cici annemin kalçaları çok hoşuma gider hele yazlık eve gidin
12544
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :