güzel bayan sikişleri Etiketi Sonuçları


güzel bayan sikişleri guzel-bayan-sikisleri
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
adanalı bayan lar
selamlar adanada yaşayan bir beyim adanada yaşayan bayanlar birlikte yaşayacağımız zevkli dakikaları burada yayınlamaya ne dersiniz mesajlarınızı bekl
136
seks hikayeleri
bayan bankacıyla
bankacıyla ilişkim hat safhaya çıkmıştı. O ateşli klavyeye basan parmaklarıyla ve güzel ses tonuyla o kadar şirindi ki onunla ilgili her gece banka ba
717
seks hikayeleri
bayan garsonla
çok güzel hatundu ve bizim garson şefine veriyordu. Kız sadık olsada onun içinde bir şeyler olduğunu farkediyordum ve kızı kesmeye başladım. Bende onu
413
seks hikayeleri
bayan komşumla fantazilerimiz
kadın bir annesi ve orta yaşlarda olmasına rağmen brillst.com takip edenlerin dilinden taş gibi vücudu var. Çok kıvrak ve hafif balık etli .benim alet
596
seks hikayeleri
İstanbul\'dan TÜRBANLI BAYAN ARKADAŞ ARIYORUM
İstanbul'da ikamet eden 40 yaşında bir beyim. Yaşıma uygun güvenilir, sırdaş ve bakımlı İstanbul'dan TÜRBANLI BAYAN ARKADAŞ ARIYORUM. Tanışmak ister v
1688
seks hikayeleri
TÜRBANLI BAYAN ARKADAŞ ARIYORUM
İstanbul'da ikamet eden 40 yaşında bir beyim. Yaşıma uygun güvenilir, sırdaş ve bakımlı İstanbul'dan TÜRBANLI BAYAN ARKADAŞ ARIYORUM. Tanışmak ister v
7661
seks hikayeleri
komsumun karısını çok guzel sıktım
ben kayserıde yasıyorum yasım 29 komsumuzda 30 yasındaymıs neyse bize çay içmeye gelirdı annem mutfaga gidince benım oneme gectı ben çekyatta oturuyo
8476
seks hikayeleri
İstanbuldan TESETTÜRLÜ BAYAN ARKADAŞ ARIYORUM.
İstanbulda ikamet eden 40 yaşında bir beyim. Yaşıma uygun güvenilir, sırdaş ve bakımlı İstanbuldan TESETTÜRLÜ BAYAN ARKADAŞ ARIYORUM. Tanışmak ister v
1961
seks hikayeleri
TESETTÜRLÜ BAYAN ARKADAŞ ARIYORUM
İstanbulda ikamet eden 40 yaşında bir beyim. Yaşıma uygun güvenilir, sırdaş ve bakımlı İstanbuldan TESETTÜRLÜ BAYAN ARKADAŞ ARIYORUM. Tanışmak ister v
1773
seks hikayeleri
Seks arkadaşı bayan arıyorum
Slm kayseri den ben doğan evli dul bekar bayanlar lar uzun süreli bir ilişki arıyorum ciddiyet gizlilik şart 05417258509İsim : DoğanMail : Gece-ayaz-3
2831
seks hikayeleri
guzel
Slm Ben Murat istanbulda Yaşıyorum.. Açıkçasını söylemek gerekirse böyle bir anıyı bu şekil paylaşmak Doğru Olmayabilir ama Gizlilik payı yüksek
2617
seks hikayeleri
ısrarla sikilmek istiyen bayan
Merhaba sikiş hikaye severler size lise yıllarındayken başımdan geçen bir anımı anlatmak istiyorum. Okuyunca beğenirseniz sitenin altındaki yorum bölü
11547
seks hikayeleri
bayan muhtar
Merhaba, Bircok hikayem yuzunden birsuru mail geliyor bana.olumlu mesajlarin yani sira kendinden emin olmayan, beyinsiz, salak insanlar tarafindanda b
6185
seks hikayeleri
bankacı azgın bayan
Öyümüzden ayrılalı uzun zaman olmuştu e halile memleket özlemi falan bizimkiler köy de köy diye tutturdu Babam bize oraları anlatır o anlattıkça biz İ
7528
seks hikayeleri
Taksime Binen bayan müşteri
Selam arkadaslar toprak ben (takma) istanbul bagdat caddesnde taksi soforuyum taksideki anılarımı hani derler ya yazsam roman olur bizimde kendimize g
8196
seks hikayeleri
olgun bayan la
93 yılı zonguldaktayım işyerimin yanında devlete ait bir iş yeri varbenim mesai arkadaşım tahta kafa ahmet o devlet dairesinden mini etekli sedasayanı
7565
seks hikayeleri
tesadufen gelen evli bayan
merhaba tum sıte mudavınlerı ısmım emre 30 yasındayım 182 boyunda esmer nırmal kıloda evli bırısıyım.sıze basımdan gecen bır olayı anlatıcam ınanın ta
7230
seks hikayeleri
olgun bakımlı bayan
merhaba adım tugay 30 yasındayım ıstanbulda tıcaret ıle mesgulum arkadas sıtelerınden bırınde uye ıdım bır cok bayanla cıftle tasnımstım fakat anlatac
4692
seks hikayeleri
NE GuZEL GoTu VARMIs 2
NE GÜZEL GÖTÜ VARMIŞ 2 Selam arkadaşlar. Hikayem yayınlandıktan sonra sizleri fazla bekletmek istemedim. İşte yİne karşinizdayim. Daha önce kendimi t
9766
seks hikayeleri
Guzel Hatunu Surte Surte Bosalttim
Güzel Hatunu Sürte Sürte Boşalttım ben istanbuldan mastry size geçenlerde otobüste başımagelen bir hikayeyi anlatmak istiyorum. Bilenler bilir
11658
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :