Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

hala sıkıs hıkayesı Etiketi


hala sıkıs hıkayesı hala_sikis_hikayesi
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
her eve böylesi lazım
İşyerimde çalışan sekreterimin yaşı hayli büyüktü.Göğüsleri dimdik kaçaları ise insanı baştan çıkarmaya yetiyordu. Birgün işe geldim yüzünde hınzır bi
3869
seks hikayeleri
KUZENİM SEMA
 ben beyazıt size bu anımı yazarken bile heyecanlanıyorum.kuzenim sema 18 yaşında çok güzel bir kızdı afetti yani onu çokarzuluyordum. bu yine bi
3305
seks hikayeleri
Üçlü Olduk
Merhabalar tekrar beraberiz kaynımın yeni nikahlı karısını aylayı sikişimi anlattım allahın lütfuydu nasıl oldu anlattım pezevenk tazecik kızı sikemed
2254
seks hikayeleri
bibime çaktım
salam.men azerbaycanliyam. kecek metlebe.zor hekayedi,oxuyun axira kimi.olan seydi. dayimin arvadi zor seyiydi.menimde buna gozum dusmusdu.her def
2589
seks hikayeleri
Aynı Departman
Çalıştığım yerde iş gereği sık sık gece yarılarına kadar mesaiye kalmamız gerekiyordu. Aynı odada yan masamda çalışan sarı afet evli idi. Ama olsun, ç
1856
seks hikayeleri
fatoşun agzında emzik
Teyzemin benimle yaşıt bir kız vardı.İsmi Fatoş.Birgün teyzemler şehir dışına çıktılar ve evde ikimiz vardık sadece.Onunla bir bahise girdik.Bahisi o
2713
seks hikayeleri
Acaba Tecavüz Mü?
Ben Konya’dan yazıyorum. İsmim Mehmet. 40 yaşında bir memurum. Karım 35 yaşında esmer güzeli vücut hatları yerinde geniş kalçalı iri memeli tahrik edi
4596
seks hikayeleri
Azgın Kız
| mrb ben ALp Ben Orta okul 2. sınıfa gidiyorum.bizim sınıfın ve okulun en azdırıcı kızı şeyda her zaman ki gibi yine o ince çorabını giymişti .
3356
seks hikayeleri
amele genç ile
Ondokuz yaşında güzel sayılabilecek bir kızım. Adım Mukaddes. Evimiz Silivri’de deniz kenarında. Burada artık merkeze yakın köyler bile giderek dolmay
5074
seks hikayeleri
Tesadüf
Selam arkadaslar ben muratyasındayımbasımdan gecen birolayı anlatıyorum ama cokgüzel birseydi birgün isten cıktım ve eve geliyordumben güngörende otu
1937
seks hikayeleri
ATEŞLİ DUL
merhaba mynetsex okuyucuları sizlere başımdan geçen bi sex hikayesini anlatıcam.bizim apartmanda meral hanım diye 34 ünde eşini 5ay önce bi trafik kaz
2343
seks hikayeleri
Kulkedisi
Külkedisi Çok eskiden,perilerle sihirbazların da yaşadığı bir ülkede külkedisi adında bir kız,üvey annesi ve iki üvey kız kardeşiyle birlikte yaşarmı
2071
seks hikayeleri
gece boyu seks köpeği oldum
Slm.Ben Çilem.En yakın kız arkadaşımla yaşadığım olayı paylaşmak istiyorum sizlerle. Lise2. sınıfa gidiyoruk.Kankim Yasemin`in o gece ailesi evde y
31163
seks hikayeleri
Bitmeyen Yaz 4
"Theyre in the bedroom." diye yanıtladı Jennie."Theyre trying lesbian sex.Four girls are loving each others." diye devam etti. "Really?Lets go,I wanna
1345
seks hikayeleri
Azgin Koylu Kizi
azgın köylü kızı Merabalar bu anlatacağım hikaye diğer yazdığım hikayelerden çok farklı bundanbir 3aykadardı. Ben mert ve bora piknik yapmak için bir
12774
seks hikayeleri
Chat Güzeli
merhaba ben ilkin azerbeycandan sitenizi devamlI okuyom benim bashImdan gecen olay bir gece chatda sohbet ediyordum bir bayan bana selam gonderdi sonr
1215
seks hikayeleri
35 Lik Komsum
Komsumuz ahmet beyin hanımı olan sibel hanım35 yaşlarında 160 boylarında balık etli bir bayandı ve devamlı bakışırdık. bir gün çok azmıştım evde kimse
3924
seks hikayeleri
sevgilimle anal seksimiz
merhaba benim adım Ayşe 18 yaşındayım ve anlatacağım hikaye tamamen gerçek.30 ocak 2014 benim ve sevgilim için sanırım. sevgilim dershanedeydi ona müs
11420
seks hikayeleri
BABAM BEN VE KOCALARIM
BABAM BEN VE KOCALARIM Merhaba, ben 20 yaşında evli bir kadın olan Ezgi. Eşim Okan ile bir yıl önce severek evlendik. Benim ailem gayet açık olmasına
5812
seks hikayeleri
Betülün Çığlığı
Ben 35 yaşlarında içine kapanık işiyle uğraşan hali vahti yerinde bir insanım. Bir hastanede yöneticilik yapıyorum. işim gereği bazen geceleri geç saa
3614
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :