Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

hamile annemi Etiketi


hamile annemi hamile_annemi
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
ANNEM VE YENGEM
 Ben küçüklügümden beri yengeme ilgi duyarım. otuz bir çekerken onu hayal ederim. Bir gün annemle amcamlara gittik. Yengem annemle çok iyi anlaşı
0
seks hikayeleri
Celalin Hakli Ofkesi
Celal`in Haklı Öfkesi - Merhaba , iyi günler - İyi günler - Celal bey’le görüşmek istiyordum - Maalesef Celal bey yoklar efendim - Ne z
1590
seks hikayeleri
Donemedi
Dönemedi Yeni actığım ofisimde çelıştırmak için bir bayan eleman aramaya başladım gelen giden derken birisini işe aldık benim için fiziği felen öneml
1787
seks hikayeleri
Gitmez Olaydım
ben ankara oturıyorum adım duygu lise sorna okuyorum.her lise son kız gibi bu sende birazcık etegimi kısaltım...neyse bir gün okuldan gelmiştim aksili
3065
seks hikayeleri
Romantika
Mrb ben 17 yasında bir gençim adım eray . ilkogretim icin cocuklara ders vermeye baslamistim. Tavsiye ile akrabamizin bir tanidigi cocuguna ders verme
2247
seks hikayeleri
Her şey babamla başladı
Herkese merhaba adım merve şu anda 18 yaşındayım ve bundan 10 sene öncesinden beri yaşadıklarımı paylaşmak istedim anaokuluna giderken devamlı cinsel
37506
seks hikayeleri
canı boşalıyordu
selam arkadaşlar Ankara dan yazıyorum.Bu hikayemi sizinle paylaşmak istedim. gelelım hıkayeme, stres ve yogun calısma temposu ve bıtmesı ge
1533
seks hikayeleri
Olgun Ve Aktif
Yazdığım bir hikayemdeki anlattıklarım yaşlı ve aktif erkeklerin dikkatini çekmeye yetti. E-mailime hikaye yayımlandiktan sonra onlarca mesaj geldi. A
9856
seks hikayeleri
sevdigim adam beni ormanda zorla siktim
Merhaba, sizlere orman evinde 15 kişi tarafından tecavüze uğradığım hikayemi anlatıyorum. Orman evinde 15 kişi tarafından defalarca tecavüze uğradım.
15936
seks hikayeleri
Artik Askerlik Cagina Girmistim
Gay Hikayeleri -------------------------------------------------------------------------------- Artık Askerlik Çağına Girmiştim Herkese merhaba
4716
seks hikayeleri
Burcu`nun Özel Dersi
eşimle bir yıl önce evlendik her konuda mutlu bir evliliğimiz var.bazeneşimi tam olarak doyuramadığım hissine kapılıyordum.iş yerinde burcu adındakumr
2948
seks hikayeleri
Şehvete Seyahat
ŞEHVETE SEYAHAT Uzun süredir çalıştığım okulda kelimenin tam manasıyla insanın aklını başından alabilecek çelicilikte esmer bir öğretmen ark
2254
seks hikayeleri
modelist
MERHABA BEN TAYLAN.24 YAŞİNDAYIM.1 HAFTA ÖNCE BAŞIMDAN GEÇEN BİR OLAYI SİZİNLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM. APARTMANIMIZA YENİ TAŞİNAN SEMA BİZE OTURM
1232
seks hikayeleri
Karşı komşuyu
Ben 17 yaşlarında fazla uzun böylu olmayan bi gencim ve bundan 8 yıl önce antalada analyaya taşındık ve benim çok sevdiğim bi kız vardı onu illaki sik
6879
seks hikayeleri
Mr Perfect 2
Selamlar size daha önce bir fantezimi anlatmıştım.Bu fantezimde bir Internet cafe sahibiyim.Bir tatil günü ve cafe ilkokul çağındaki çocuklarla dolu.
1311
seks hikayeleri
resmen agzım sulanmıştı
Merhabalar. Ben Adanadan Naciye, 32 yaşındayım, 14 yıllık evliyim. İstanbulda teyzesinin yanında okuyan bir oğlumuz var. Kocam 45 yaşında, bir fabrika
13531
seks hikayeleri
Türbanlı Annem ve Arkadaşı Görmez olaydım Sex hikayeleri
Türbanlı Annem ve Arkadaşı Görmez olaydımensest hikaye Türbanlı AnnemMerrhaabalar sikiş severler. Bu gün ensest hikayeler blogumuzda sizler içiin hari
8420
seks hikayeleri
aramızda kalsın da
Slam dotlar simdi size olumune siktigim kızı anlatcam ben optisyenım gözlukcu yanı bi müsteri geldi bayan dukkana ya amına kodumun kızı yapma bebek sa
1180
seks hikayeleri
Arkadaşımla birlikte
Geçen yaz arkadaşımın ailesi tatile gidince evde tek başına kalmıştı. Bende onlarda kalmaya gittim. Arkadaşım Mustafa ve ben 17 yaşındaydık. Bilgisay
5769
seks hikayeleri
Komsumun misafiri1
merhaba ben 78 kilo. 176 boyunda 40 yasinda berlinde yanliz yasiyan bir beyim . Düsün altinda yikandintan sonra odaya geldik ben yataga girmis onun g
2403
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :