Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

hamile hikayesi Etiketi


hamile hikayesi hamile_hikayesi
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
çikolatayı sürdüm sonrada
Öncelikle bu başımdan gecen olaylar gerçektir.Otobüs durağında bir kızla tanışmıştım. Sonra kızın bana olan ilgisi ,dikkatimi çekti ve beni bir yere d
1710
seks hikayeleri
Arabanın İçinde Sex
Selam ben murat boludan 26 yasinda yakisikli bir gencim. size gecen sene basimdan gecen bir olayi anlaticam liseden bi arkadasin vardi adi seher hafta
3046
seks hikayeleri
abim pompacım oldu
ben 30 yaşında etine dolgun bir kadınım. Erkeklerin gözü daima üzerimde olmuştur. Acıkçası bende onları tahrik etmeyi severim. Kocam çocugum olmadıgı
15619
seks hikayeleri
Degisik Bi Duygu
Değişik bi duygu Mrb ben akın ankaradan 187 95 kğ bi erkeğim ankaradan yazıyorum gecenlerde uzun zamansdır görmediğim bi bayan arkadşımı gördüm kızıl
2179
seks hikayeleri
ıyı Bı JIGOLAYIM
Slm ben 24 yasında ve oldukca ıyı bı sıkıcıyım ve jıgolayım bursaya gezmeye gıderken içecek bişiler içme k için çay bahesıne oturdum yanıma tanımadıgı
1660
seks hikayeleri
MSN DE SEX BAMBAŞKA
Aslında bende hikaye çok ama hikayemi ilk defa nette yayınlıyorum. ben serkan 23 yaşındaöğrenci ve ankarada yaşayan yakışıklı ve sexy bi erkeğim. ilk
1630
seks hikayeleri
Ana Yuregi
Ana Yüreği O zamanlar Ankara Çankaya`da oturuyorduk. Eşimden boşanalı 2 sene oluyordu, 38 yaşında oğluyla oturan yalnız bir kadındım.. Emir, yaşamın
0
seks hikayeleri
KISIR KOCAM
KISIR KOCAM Adım nilgün 28 yaşında 178cm boyunda 61 kg, uzun kumral saçlı iddaalı bir kadınım. Kocam farukla 11 yıldır evliyiz fakat faruğun kısır ol
7793
seks hikayeleri
Annemi beceriyorlar
Merhaba hikâye okuyurculari. Ben hikayeme geçmeden önceönce kendimi ve annemi tanıtmak istiyorum.Ben 22yasindayim.Kafasina buyruk biriyim Alkol uyu
3838
seks hikayeleri
betülün kimya sınavı
Ben lıse2 ye gıdıyorum. Bızım sınıfta betul dıye bırkız var. Ama ne kız. Ben ona hasta oluyorum. Derslerımın ıyı olmasandan dolayı baya samımıyız. Bet
8522
seks hikayeleri
Satılık Köpekler Vardı
Selam ben 33 yaşında bekar olarak almanyada yaşıyorum çok yalnız olduğum için evde bir arkadaşa ihtiyacım olduğunu düşündüm aklıma bir köpek almak gel
13285
seks hikayeleri
Beni Doyururmusun-1
Ben Yücel… Sizlerle başımdan dün gece geçen olayı paylaşmak istiyorum. Yaklaşık iki haftadır cinsel temasım olmamıştı. En son Elif adlı biriyle birl
1842
seks hikayeleri
para karşılıgı oldu
yazacağım orospu benden para aldı. oruspu sedef vardı 35 milyona veriyodu ben parasını verdim ve bizim evde kimse yoktu ev bomboştu attım sedefi biizi
1763
seks hikayeleri
İlk Domalışım
slm ben almanyadan cem su an 38 yasindayim benimkisi bundan 20 sene once basimdan gecen gercek bir olayi anlatmak istiyorum ben daha o zamanlar 18 ya
3224
seks hikayeleri
GÜVEN VE GİZLİLİK
merhabalar ben egeden volkan 0506 173 0085 34 yaşım arzularınızı ve hayallerinizİ özgürce ve doya doya yaşamak istiyorum diyen olgun bakımlı bayanlar,
76
seks hikayeleri
18 lik hatunun körpecik amı
bu hikayeyi urfadan yazıyorum ben lise 3 te 18 yaşında yakışıklı bir gencim. bu lise 3 te iken bir ay önce başımdan geçti.ilk ay okul yeni açıldığı iç
3099
seks hikayeleri
Hayatimin Aski
Hayatımın Aşkı!! Merhaba ben Lale.Size başımdan geçen güzel bir hikaya anlatacağım. Yaklaşık 16 yaşlarındayken seda diye bir arkadaşımla çok iyi
2561
seks hikayeleri
ESARBLI KOMSU
ESARBLI KOMSU Selam arkadaslar, basimda gecen müthis sex hikayesi bu siteden kaynaklanmasi gerek, takip ettigim günden beri cok etkilendim. Y
2955
seks hikayeleri
Karima Jigolo Tuttum
Karima jigolo tuttum merhaba ben murtaza,almanyadan yaziyorum.esim ayse almanya dogumlu 1,62 boyunda etine dolgun 58 kilodur.gögüsleri bir avuc icini
3553
seks hikayeleri
Köydeki Kısmet
Bundan 2 sene önce annemlerle köye gittik.köye ındıgımız gun gözüme bir güzellik çarptı anneme bu bizim akraba falanmı? diye sorduğumda hayır cevabını
3416
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :