Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

hamile hikayesi Etiketi


hamile hikayesi hamile_hikayesi
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Ebe Ablam Gül
|selam ben o zamanlar 17 yaşındaydım yani aradan 8 yıl geçti yaşadığım bu olay benim ilk deneyimimdi ablam hemşire ve biz sağlık lojmanında kalıyorduk
5655
seks hikayeleri
köylü kızla yaptım
bu mde size masun bir köylü kızının bakireliğini nasıl aldğını anlatacağım,kumral kahve gözlü çok sexi bakışları olan bir gencim bazen sokakta kızlara
8619
seks hikayeleri
Ajsjsdj
0 (537) 840 91 22 Arayin 7-24 sikişmeye hazir , anında ulaşilabilir Adi Buket Gökçen :))))İsim : AhmetMail : [email protected]
110
seks hikayeleri
komşu kızı nın ammını yaladım
5304966812 sikmeyi çok seviyorumİsim : yusufMail : [email protected]
1860
seks hikayeleri
Önce Ayferi sonra beni hayvan gibi sikti
Ben Seher 24 yaşında üniversitede okuyan genç bir kızım.Hikayem tamamıyla yaşanmış bir hikayedir.Tip olarak kumral hafif balık etli kısa saçlı alımlıd
8430
seks hikayeleri
Pişmanım Ama Oldu Bi Kere
Üniv yıllarında 1. sınıfta yaşadığım bi hikaye anlatacağım.ismim yağmur.bi kız arkadaşım var aslında ilk zamanlar onu pek sevmiyodum ama sonra ısındık
3910
seks hikayeleri
Köpeğimin Sesini Duydum
Merhaba adım Kaan Aydın da yaşıyorum evim şehrin biraz kıyısında müstakil bir ev internette sex sitelerini izlemeyi ve sexi sohbete bayılırım. Dışarda
0
seks hikayeleri
Arabadan Eve
Merhaba Adım Gazi 33 yaşında ve Ankaradayım daha önce 4-5 deneyimim olmuştu ama hiç bu şekilde olacağı hiç aklıma gelmemişti .4gün önce Ankara Otobüs
2206
seks hikayeleri
Acita Acita
Acıta Acıta... bi gün annem ve babam toplantı için köyden kasabaya gitmişlerdi bende ewde yalnızdım ve hemen ahmeti yada latifi bulurum diye sokağa ç
6282
seks hikayeleri
ilk sakso cekilisim
Herkese merhaba ben ertan 22 yasinda 179 boyun yakisikli bir gencim size basimdan gecen gercek bir animi paylasicam bundan 3 sene once halama misaf
9175
seks hikayeleri
sarışın komşumla
Beş yıl kadar önce, ev almak için ev bakıyorduk, en son gezmekten bıktıkayaklarımıza kara sular inmeye başlamıştı ki. İş arkadaşım yeni bir evaldıklar
1803
seks hikayeleri
üvey oglumla
ben Leyla. Ben henüz kırk yaşında muhafazakar bir çevrede yetişmiş, iyi eğitimli bir kadınım. Üniversite okumuştum. Dediğim gibi yetiştirilme tarzımda
4489
seks hikayeleri
Partiii
Ogun okulun son gunuydu sonunda mezun oluyoduk 18 yasındadım bıan once dıplamamı alıp aksamkı partıye hazırlanmak ıstıyodum cok ıyı hazırlanmalıyımkı
2313
seks hikayeleri
Komşumuz Müjgan Ile
KOMŞUMUZ MÜJGAN İLE  Müjgan`la kom­şuyuz; önce ben, bir yıl son­ra  o doğ­muş... Çok tu­tucu bir ailenin  kızı olduğu için, ailesi onu
1900
seks hikayeleri
Yenikent Minübüsü
ben 32 yaşında esmer 178 boyunda 82 kilo atletik fazla sexi olmayan birerkekğim.size 1 hafta önce başımdan gecen bir olayı anlatmak istiyorum.pazargü
3574
seks hikayeleri
Başına İş Açtı :D
Ben İzmirde Yaşıyorum ekimin 11 ci günü salı günüydü Okulu Hep Ekerim O gün Gitmeye Karar Vermiştim Lise 1.SINIF düşler Sınıfı 3 Dersti Apartopar İçer
3705
seks hikayeleri
Corap Asigi
Çorap aşığı Selam arkadaşlar. Bu ince çorabı bulandan allah razı olsun bence insanlık adına harika bir şey icat etmiş... Anladığınız gibi bende ince
2649
seks hikayeleri
GERcEK ILsKi 2
GERÇEK İLŞKİ 2 biraz eylendikten sonradiskodan çıktık sahilde dolaştık biraz tabi şakalşıyorduk asramızda ufak tefek el hareketleri oluyordu ama birb
2274
seks hikayeleri
karımı verirken bastım
Karım 46 yaşında ben 48 yaşındayım karım 170 boyunda biraz kilolu beyaz tenli kıvırcık siyah saçlı sexse doymayan bir kısrak. Bende avukatım sex yapma
7251
seks hikayeleri
Boyut Farkı
Çok değil geçen hafta bana bir penisin büyüklüğünün önemli olup olmadığını sorsaydınız "Hayır" derdim. "Önemli değil. Önemli olan bir erkeğin sizinle
1725
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :