Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

hayvan insan sikişi videoları Etiketi


hayvan insan sikişi videoları hayvan_insan_sikisi_videolari
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
hayran kalmıştı bana
gecen yaz çalıştığım mağazada başımdan geçen anımı anlataçağım ev içi aksesuar ı satışı yapan mağazada reyon görevlisi olarak işe başladım sıradan gün
236
seks hikayeleri
ABİMİN UYKU İLAÇLARI
BEN 18 YAŞINA YENİ BASTIM. EHLİYET ALMAK İÇİN ABİMİN YANINA GELDİM. HEM DAHA RAHAT DERS ÇALIŞIP HEMDE ABİM DİREKSİYON DERSİ VERECEKTİ. EŞYALARIMI TOPL
13070
seks hikayeleri
18`lik Çıtır
A. benim annemin dayısının çocuğunun çocuğuydu yani uzaktan akrabaonunla ilk samimi olarak yazlıkta konuşmuştuk kalçaları kocaman göğüsleri şişkintaş
2070
seks hikayeleri
Ev Sahibimiz1
Yıl 2003. 3 katlı bir evin enalt katını kiralamıştım ve taşındık.orta katta derya ve kocası rasim oturuyordu.üst kattada eşyalar vardı fakat deryanın
3165
seks hikayeleri
Bodrumda
Bodrumda mrb arkdaşlar ben 17 yaşında birkızım size hikayemi anlatıcağım fakat bu hikaye 3 yıl oluyo neyse ben uzatmıyım hikayeme geçiyim... ben bir
2453
seks hikayeleri
O GECE BAKiRELigiMi KAYBETTiM
O GECE BAKİRELİĞİMİ KAYBETTİM Biz gazipaşada otururken annemin çok samimi bir arkadaşı vardı fatoş abla herzaman bize gelir aklır beraber zaman geçir
4573
seks hikayeleri
metrodaki manyak
Merhaba Arkadaşlar Sizlere Geçenlerde Başıma Gelen Bir Hikayemi Yazacam Hikayem Kesinlikle Gerçektir. Cuma Günü Evde Tektim Annem Gil Amcamlard
7877
seks hikayeleri
29 yaşındaki olgun teyzemi becerdim
Analatacağım bu hikaye tamamen yaşanmıştır. Bu olay geçen hafta başımdan geçti. Ben 17 yaşında yakışıklı sayılabilecek bir gencim, neyse fazla uzatmay
15311
seks hikayeleri
kızlıgı gitmişti
Bunda 5 yil onceydi. Bir hafta sonu ayvaliga kiz arkadasimin yanina gitmistim. Tum cumartesi denize girdik aksamda diskoya gidip eglendik. Kiz arkadas
1528
seks hikayeleri
İnanmak Zor
SELAM ADIM CEM.SİZE 2 YIL ÖNCE YAŞADIĞIM OLAYI ANLATMAK İSTİYORUM.İSMLER GERÇEK DEĞİLDİR.YAZ TATİLİ İÇİN NEREYE GİDECEĞİMİ DÜŞÜNÜRKEN O GÜNLERDE AKŞAM
1834
seks hikayeleri
metroda ilk temas ve sonrası
Selamlar erotik-hikayeler.tk fanatikleri. İsmim mert 34 yaşındayım iri yapılı ve dikkat çekici biriyim. ankarada yaşıyorum. Hikayem 2 gün önce yaşan
5654
seks hikayeleri
narin çiçegim benim
Merhaba, ben coşkun (36) sizlere Eğirdir den yazıyorum.dün başımdan geçenleri birileriyle paylaşmazsam kafayı yiyeceğim.evliyim eşim ve çocuklarım izm
1840
seks hikayeleri
am buldun mu sikeceksin
Adım Koray ve istanbulda oturuyorum anlattığım hikayeler tamamen gerçek sadece isimler farklı ama şimdi isimde gerçek. Lise de sibel adında önümde otu
1967
seks hikayeleri
Halam amacına ulaştı
selam arkadaşlar, öncelikle bu anlatacağım olay tamamen gerçektir. biz izmir de oturuyoruz.1,72 68 boyum, ismim ilker. yazma yetenneğim olmadığı için
12528
seks hikayeleri
Fetiş Gibi Liseli Lolitam
Herkese selam.Ben 17 yaşında 1.77.boyunda 68 kiolda ela gözlü bi çocuğum. Bu arada işallah bu hikayemi yayınlarsınız.Çünkü 2 aydır sitenizi okuyamad
3104
seks hikayeleri
ADiLE HAKKiNDA HERsEY
ADİLE HAKKINDA sEY İlk işe başadığım yıllardı. Semih adında bir meslektaşım vardı. Semih biraz sümsük bir tipti, seksi de biraz geç keşfetmiş olm
1457
seks hikayeleri
Yeğnimle Yaptığımız Plan
Annem 32 yaşında bir kadındır. Dolgun kalçaları iri memeleri ve güzel yüzüyle herkesin gıpta ile baktığı bir hatundu. Tabiki en büyük hayranıda benden
7458
seks hikayeleri
Çıtır Özge
Önce herkese selamlar. 28 yaşında buğday tenli atletik bir ekegim istanbul avrupa yakasında ikamet ediyorum. Herneyse hemen hikayeme geçmek istiyorum
2969
seks hikayeleri
Küçük Kız
|anlatacağım hikakeye inanamayacaksınız. bizim alt katta serap diye diye bi ufaklık var 14 yaşında daha önce hiç dikkatimi çekmemişti nede olsa ufacık
11722
seks hikayeleri
Komşumuzun Kızı
Günlerden pazardı evliyim eşimi annesine göndermiştim yaklaşık olarak bir haftadır eşim yanımda yoktu bende bir haftadır sikiş yapamıyordum evde yanlı
2591
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :