Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

hayvanlarla yapılan porn Etiketi


hayvanlarla yapılan porn hayvanlarla_yapilan_porn
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
oruspu sexsi annem
annem aşırı güzel bir kadındır kocamn memeleri ve koca bir götü verdır. büyük olmalarına rağmen gayet seksi bir kadındır. annem yeni bir işe başlamışt
37864
seks hikayeleri
O An İlk Erkegimle
Ben 16 yasında izmitte oturan bir erkegim fazla uzatmadan hikayeme geceyim ben 7.ci sınftan beri tanıdıgım bi arkadasım vardı adıa orhandı ben 16 yas
5612
seks hikayeleri
komşunun azgın karısı
Her şey bende evde tekken başladı. Birgün evde tektim bizim komşunun karısı bize geldi. Beraber oturduk. Her zamanki gibi sohbet etmeye başladık. Bira
8502
seks hikayeleri
Eş Değiştirme
Slm arkadaşlar biz 8 yıllık evli çiftiz ve inan sex hayatımız monotonlaştı cok samimi evli bir arkadaşım var cok samimiyiz ismi murat karısının adı le
4721
seks hikayeleri
kardeşimin bacakları
Merhaba geçen hafta bir hikaye göndermiştim fakat o hikayeyi liselikızlar kategorisinde yazmıştım. ama buraya daha çok yakışacağını düşündüm. eğer hik
3014
seks hikayeleri
Zorla Sex Yaptım
Zorla Sex Yaptım MERHABA BU SİTEYİ DEVAMLI TAKİP EDİYORUM. VE BENDE BAŞIMDAN GEÇEN BİR OLAYI ANLATMAK İSTEDİM. 2005 İN YAZ AYLARIYDI BEN 1.70 BOYLA
2811
seks hikayeleri
cavidanla
Bundan 12 yıl kadar öncesine kadar Antalya da oturuyordum. Şimdi Ankaradayım. O tarihlerde çok sevdiğim bir arkadaşım Erhan vardı. Ben 19 yaşımdaydım.
792
seks hikayeleri
ikisinede dayadım
ikisine dayadım cok sıcaktı ve ben otobüsüme bindikten sonra serinlemek için arka taraflara doğru ilerledim fakat öle bir kalabalıktı ki en arkalar
1603
seks hikayeleri
ciciş fantazisi
Selamlar arkadaşlar nasılsınız hikayerinizi okudum ve bazılarını beğendim bazılarını begenmedim. Çünkü bayanlar çok asağılamassınız. aslında buna değm
1992
seks hikayeleri
Calisirken
Çalışırken... herkese selam ben yeni aranıza katılıyorum herkese mehaba adım yasemin yaşım 22 bu yaz başımdan geçen bir olayı anlatacagım. bi ayakkab
1959
seks hikayeleri
Öğretmenle Yalnız Kalınca
Cumartesi öğleye doğru annemin sesiyle uyandım. "Kalk, öğretmenin geldi!" aman tanrım, tamamıyla unutmuştum. Matematik öğretmenim fırat bey, biraz da
15716
seks hikayeleri
Bakire Komşumuz Aslı
Selam benim adım ahmet 25 yaşında bekarım bizim oturduğumuz binada aslı adında 17 yaşında liseye giden çok güzel bir kız vardı. o kadar güzelki bir ar
4783
seks hikayeleri
orospu karım2
Eşim bi kaç gün sonra izinliydi ve arkadaşlarıyla sahile gideceğini söyledi. Bende gelmek istediğimi ama o gün çalışacağımı söylediğimde eşimin yüzün
13092
seks hikayeleri
Koca Götlü Teyzem
|slm yeni yazıyorum size geçen hafta başımddan geçen bir olayı anlatmak istiyorum teyzem şehir dışında otururdu onlara gitmiştim kocası rvde yoktu .
10713
seks hikayeleri
mukemmel Liseli
Merhabalar ben mert denizliden neyse dıketk hıkyeme gecıyım ben unıv okudugum ıcın okula uzak oldugum ıcın ulasımımı otobusle yapıyordum..abı lıselıle
9303
seks hikayeleri
Bekaretimi Kaybetmeden Sex Yapinca
Bekaretimi Kaybetmeden Sex yapınca Merhaba, ben Meltem.Suan 19 yasındayım. O zamanlar 15 yaşındaydım. güzel bir kız olmama rağmen, o zamana kadar her
3112
seks hikayeleri
Meral Abla
-------------------------------------------------------------------------------- Meral Abla bu hikayenin başımdan geçtiğin de yaşım 17 tü.evet yan
3054
seks hikayeleri
Komşu Kızı
Komşumuzun 20 yaşında çekici güzel bir kızı vardı.Mini etek giydiğinde çok çekici oluyordu.Göğüsleri diri dikti, bacakları pürüzsüz siki yuvarlak kalç
0
seks hikayeleri
8 yıllık dul handeyi siktim
bir gün kafede otururken bi bayanla tanıştım bayan cok güzel ve bakımlı bi bayandı handeyle konuşmaya başladık artık cok samimi olmuştuk ve kocasından
5220
seks hikayeleri
Fantezi2
Fantezi-2 Sizlere gönderdiğim ve arzuladığım bir fantezimi yazdıktan sonra güzel mesajlar ve iğrenç mesajlar aldım. İğrençler üzerinde durmayacağım g
1710
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :