Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

hayvanlı insan pornoları Etiketi


hayvanlı insan pornoları hayvanli_insan_pornolari
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
iş başvurusunda patronla
21 yaşında uniden mezun aldum ve ünv sınavına girmedim direkt olarak skreterlik istiyordum bir işyerine müracaat ettim ve haber vereceklerini söyledil
16128
seks hikayeleri
Kız Arkadaşıma Kızdım Ve Yapacağım
Kız arkadasıma dun gece coooook kızdım.eger gelıp yanıma yatsaydı onu acayıp derecede kendımce cezalandıracaktım.o ters ilişkiyi istemeyen biri.ama ka
2407
seks hikayeleri
O Güzel Kalçalar
Merhaba benim adım behcet ben lise 3 sınıfa gidiyorum bizim sınıfta bir kızvar dı cok guzeldi bütün okulun gozu ondaydı ve tabiki benim de gozüm onday
2242
seks hikayeleri
Ben Karım Ve Baldızım
Merhaba,ben Murat ve almanyadan yaziyorum. Ben su an 36 ve esim Emel 32 yasinda. Bundan 13 sene evvel türkiyede evlendim ve esimi buraya getirdim.Her
6191
seks hikayeleri
Çarpık Aile İlişkileri
O gün annem her zaman olduğu gibi işe gitmişti. Babam ise zaten yurtdışındaydı. Ben de yine dayanılmaz bir istekle dolabıma doğru sürüklenmiştim. Ayna
31474
seks hikayeleri
fatma teyzem
Selam ben kerim bizim bir kiracımız var adi Fatma 55 yaşında ve kapalı Mahmut amca yani kocası 70 yada 75 yaşında var ben bir nevi bunların elinde
46156
seks hikayeleri
Çıtır Kuzenim
Kuzenim buse henüz 18 yaşında olmasına rağmen vücudu mankenlere bile taş çıkartacak güzellikteydi. Birgün onu okuldan almaya gittim. Birde ne göreyim
4061
seks hikayeleri
iş dönüşüydü
Merhaba ben Almanyadan Asli,Yasim 24 evliyim esim özel bir sirkette calisiyor ve sabah eve geliyordu bende Doktor yaninda calisan ve aksam eve dönerke
1996
seks hikayeleri
Buroda Yasadiklarim
Büroda Yaşadıklarım SLM ben eyüp 43 yaşında esmer orta boylu biriyim size adanadan yazıyorum. Sıcak bir yaz günüydü herzamanki gibi şirkette çalışı
1498
seks hikayeleri
sapıkça sex
merabn ben meltem size oğlumu azdırışımı anlatcam ben1.65 boyunda 38 yasında göğüsleri ve götü büyük olan biriyim sex yapmadan duramam onun için çok
25456
seks hikayeleri
o gecenin sonu yoktu
ben istanbulda yaşayan 1,81 boyunda yakışıklı bir gencim anlatacağım hikaye asla unutamadığım bir olaydır otobuste yanıam genc ve zarif bir bayan yanı
1824
seks hikayeleri
seldayı yatakta
merhaba ben barış sizinle başımdan geçen bir hikayemi paylaşmak istedim ben 26 yaşında oldukça yakışıklı bir gencim. yeni aldığımız eve taşındık gün
2076
seks hikayeleri
Izmirde Muhtesem Bir Gece
İzmirde Muhteşem Bir gece Merhaba ben mert İstanbulda yaşıyorum genellikle internetteyim şöylede bir ip ucu verelim Zurna net # netmeeting kanalında
1753
seks hikayeleri
Yıkamacı
Merhaba. Ben Gülsen. İstanbulda varoş sayılabilecek bir semtte yaşıyorum. Bekarken de aynı semtte yaşıyordum. Henüz 1,5 yıllık evliyim anlatacağım ola
2979
seks hikayeleri
Amcamın Kızı
merhabalar ben 27 yaşında yaşıklı sayılacak bir gencim.bundan 8 sene önce başımdan gecen ve buyuk haz duydugum olayı anlatacagım. amcamların evine
2394
seks hikayeleri
Cok Acidi
Slm ben 24 yasindayim denizli pamuk kale unuversitesi son sinif ogrencisiyim.adim aydan kilinc size ilk deneyimimi anlatmak istiyorum beni sevgilim yu
5454
seks hikayeleri
Havuzbaşı
Bir gün ailemle köye gitmiştik.Ben köye gitmeyi sevmiyordum.Ama mecbur gitmiştim. Eve girerken bir kızın balkondan baktığını gördüm ve çok beğendim. İ
1605
seks hikayeleri
Kendimi Tutamadim
Kendimi Tutamadım Ben 17 yaşındayım. 21 Yaşında bir ablam var. Bir gün annemle bebem yemeğe çıkmışlardı. Ablam da erkek arkadaşıylaydı. Saat 12`ye do
3132
seks hikayeleri
Cocukluk Iste 1
Senelerden cookk once cocukluk zamanlarimizda biz bazen bir araya gelir kizli oglanli beraber oynardik mahallemizde benden 2 yas buyuk bir kiz vardi a
9975
seks hikayeleri
Teyzemin kocası
19 yasıdayim şimdi iki 3 sene önce oldu annem babam ve üç kardesiz ben ortanca benden büyük bi ablam ve küçük bir erkek kasemiz var ben liseye gidiyor
480
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :