Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

hizmetçipornosu Etiketi


hizmetçipornosu hizmetcipornosu
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Bu Kez Iyi 3
Bu kez iyi:)) -3- meraba biraz uzun bi arada sonra yine ben karsınızdayım. nasılsınız faklan demeden hıkayeme devam etmek ıstıyorum. he benı hatırlıy
1502
seks hikayeleri
Köydeki Yakışıklı
Ben henü 18 yaşlarında idim, yaşadığım şehire yakın köylerin birinde bir çiftçi ile tanıştım. çiftçi köyde yetiştirmiş olduğu sebzeleri şehir pzarına
8413
seks hikayeleri
KÖYDE NE GÜZELMİS
selamlar ben size başımdan geçen ve gerçek olan bir olayımı anlatmak istiyorum.ADIM halil 32 yaşındayım ve yakışıklı biriyım.bu yaz istanbuldan mersın
3897
seks hikayeleri
15 yasinda yakin arkadasim orospusu yapti
Ben Ali Ankaradayim.15 yasindayim.Yakisikliyim.Aslinda yumusak degilim ama hep sikilmek ister kendimi boyle azdirirdim.Neyse hikayeme geceyim. Okulda
53336
seks hikayeleri
yaşamadım böyle bişey
Öğrencilik yıllarımda Jinekoloji dersinde genelde kız arkadaşlarım ve biz erkekler hemen derse girmeye çalışırdık.Hocamız da sağlık da ayıp olmaz ço
16619
seks hikayeleri
abim beni orospu yaptı
merhaba ben ahmet size anlatacağım hikaye kesinlikle gerçektir. şu an 26 yaşındayım. abimin adı murat şuan 30 yaşında . yaşadığım olay henüz 14 yaşınd
23195
seks hikayeleri
İstanbul İstanbul Olalı Böyle Şikiş Görmedi
Ben Koray ve 24 yaşındayım ve hikayemi İstanbuldan yalnız kaldığım evimden yazıyorum. Amcamın kızı Didemle başımdan geçen müthiş şikişi dinlemek için
3882
seks hikayeleri
Veb Cam De Başladı
Slm ben hakan size anlatıcam hikaye tamamen gerçek ve bi o kadar da enteresan bi hikayedir.ben 17 yaşında 1,78 boylarında buğday tenli bi gencim bunda
1954
seks hikayeleri
Kız Arkadaşım Ve Onun Arkadaşları
Kız Arkadaşım ve Onun Arkadaşları slm arkadaslar ben fatih,basimdan gecen olayi anlatacagim gunlerden havta sonuydu kiz arkadasim bana geldi zehra
2371
seks hikayeleri
Kız Arkadasımın Teyzesinin Kızını Siktim
SELAM ARKADAŞLAR bu yaşadıklarımı sizlerle paylaşmaktan keyif alıyorum birgün bir kızla tanıştım kız kuafördü ciddi ciddi cıkmaya basladık birgün beni
25684
seks hikayeleri
Artık Bir Efendim Var 4
Efendim ağzıma ilk sıçtığı günden itibaren artık tuvalete gitmiyor, sürekli olarak beni kullanıyordu. Sadece Pazar günleri normal yemek yiyebiliyordum
2128
seks hikayeleri
KARIMLA KADIN KADINA
KARIMLA KADIN KADINA Yeniden selamlar beni daha önce yazdığım KARIM BENİ PARMAKLAYARAK BOŞALTTI hikâyesinden hatırlayanlar olacaktır. Bahsettiğim o
11226
seks hikayeleri
SULTANBEYLİ`DE!
Merhaba.. Biz istanbul sultanbeyli’den iki kanky.. Yaşımız 18..Geçen yaz, bundan iki ay önce, 21 ağustostu evet yani benim doğum günümden birgün önce.
1638
seks hikayeleri
Almanya
Avrupadan bir gencim. Kendimi bildim bileli, ayni cinsiyete ilgim vardi. Belki kiz yoktu oyüzden. Kücüklükten beri arkadaslarla aletlerimizle oynadik.
2323
seks hikayeleri
sibeli azdırtıp siktim
merhaba ben çevremde gayet ilgi gören ve yakışılı sayılacak bir insanım şimdi size mahalemde uzun zamandır sikmek istedigim ve birtürlü fırsatını bulu
2931
seks hikayeleri
netten düşürdüm
Günlerden pazardı. çok azmıştım. tüm haftanın yükünü atmam lazımdı. pornositelere giriyor güzel videolara bakıyordum. bi porno sitesinde reklam gördüm
2976
seks hikayeleri
Pariste Muhtesem Gece
Pariste muhteşem gece 3 yillik evliligimi noktalamis, kocamdan yeni bosanmistim. Çalistigim isyerinde benim gibi dul olan 2 yakin bayan arkadasim
1650
seks hikayeleri
Sikilmek Istiyordum
Sikilmek İstiyordum.... selam ben istanbuldan yazıyorum bu size 2, yazışım, dünde anlattıgım gibi ilk olmuştu ve hoşlanmıştım ve sikilmek isriyordun.
5907
seks hikayeleri
güzel am siktim ama
Okulun soğuk yatakaneside ısınmaya çalışıyor kaliriförlerin bozuk olmasından dolayı titremekten başka bişey yapamıyorduk. Okulun müdürü bunu haletmek
7725
seks hikayeleri
Yeni Komşum
Bir cumartesi akşamı yine yemekten sonra uyumuş saatimi ve cebimi 1.00e kurmuştum. Ama gündüz o kadar yorulmuşum ki ikisini de duyamamışım ve uyandığı
2829
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :