Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

hizmetçipornosu Etiketi


hizmetçipornosu hizmetcipornosu
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
aniden gelişti
mehmet istanbul anadolu yakasında ikamet ediyorum..30 yasında esmer kilolu biriyim..bende bu sitedekileri okuyorum..bazıları gercek bazılarıda abartıl
1535
seks hikayeleri
direnememişti
Slm hakan ben bu tür hikayelerin çoğu bana gerçek gelmez ama ister inanın ister inanmayın bu kesinlikle öyle değil! ben 19 yaşında bir gencim bizim ap
1227
seks hikayeleri
güzelde kutu gibi göt vardı
Bundan yaklaşık 5 sene önce yaşanan bişey o zamanlat calıştıgım firma otomotiv sektoru üzerine calışıyoduk işini yaptığımız fırmaların birinin sekrete
3057
seks hikayeleri
Askerken Tecavüz Ettim
Askerliğimi geçen sene Ankara da yapmıştım ve başımdan geçen hikayede bu süre zarfında meydana geldi. Ankara da teyzemler bulunuyordu ve hafta sonu iz
6615
seks hikayeleri
SEXI BALDIZIM
SLM BEN 38 YASINDAYIM VE BALDIZIM ELVANA ASIGIM. HIKAYEM SÖYLE BASLADI EVLENDIGIMDE BALDIZIM ELVAN BANA BIRAZ TERS GELEN BIR KIZDI COK TERS HAREKETLE
8163
seks hikayeleri
MSN DE SEX BAMBAŞKA
Aslında bende hikaye çok ama hikayemi ilk defa nette yayınlıyorum. ben serkan 23 yaşındaöğrenci ve ankarada yaşayan yakışıklı ve sexy bi erkeğim. ilk
0
seks hikayeleri
Allah Kahretsin
Ya arkadaşlar ben 16 yaşındayım adım ahmet ben bugün bu sitedeki hikayeleri okudum iyice azdım şans ya biz amcam gille beraber otuyoru yani aynı apart
4135
seks hikayeleri
sihirli gece
Merhabalar benim ismim sihirlibirgece, bu siteyi denk geliş gördüm sonra detaylar okumaya başladığımda Türkiyeden bu kadar çok insanın yazması anlatma
1793
seks hikayeleri
nasıl sevişilir ögrendim
anlatıyorum o yüzden ama bu sefer ki gitmiş ben ne yaptıysam aynı posiyonlarda başkasına uygulamış sonra gelip baya zevk aldığını ve beraber yapabilir
227
seks hikayeleri
sibelin çivisini iyi çaktım
Merhabalar ben Yozgattaki başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum yüzde yüz gerçektir.İsmim cemil bundan bir kaç ay önce kız arkadaşım Sibel bana
1672
seks hikayeleri
biricik kızım 2
eşim yine çalışmaktan eve geç geliyor erken çıkıyordu. kızımla hep başbaşa kalıyorduk. ama uyarmıştım ben olur dediğimde yapacaktık diye akşam eşime s
14318
seks hikayeleri
Nefret Ettiğim Arkadaşım
merhaba benim adım arzu izmirde yaşıyorum.1.72 boyunda esmer diri vücutlu alımlı bir kızım.bir gün evde kimse yokken herzamanki gibi bu siteyi açtım.l
2705
seks hikayeleri
FiGEN ABLA
FİGEN ABLA Ben 18 yaşındayım. 1. kat komşumuz figen abla tam bir afetti. O dudaklar o kalça o göğüsler , bacaklar ve ayakları beni öldürüyodu. Neyse
2537
seks hikayeleri
saf kocamın yanında 3 erkekle
SLM SİZE DAHA ÖNCEDE YAZMIŞTIM MÜZİK ÖĞRETMENİ SAF UYUZ KOCAM VE ÖĞRENCİLERİ İLE YAŞADIĞIMI EŞİMİN SAMİMİ ARKADAŞI ERKAN BİR İŞ KUTLAMASI İÇİN BİR GEC
54935
seks hikayeleri
Karım Ve Misafirlerim
Sizlerle hayatımıza renk katan bir anımızı paylaşıcam umarım beğenirsiniz.karımla her gecen gün fantaziler üretiyor ateşli sevişmeler yaşıyorduk .yine
0
seks hikayeleri
Antalyali Aktifler
Antalyalı Aktifler Deniz kıyısına indiğimde keşke kadın olsaydım diye düşündüm. Rahatça bir erkek bulur ve tatmin olurdum diye iç geçirdim. Havlumu s
3199
seks hikayeleri
otobüstekiler
MRB !! öncelikle olayı en başından anlatıyım...arkadaşla sinema dönüşü otobüse bindik.. otobüse bindiğimizde dikkatimizi hiç bişe çekmemişti,sonra
7589
seks hikayeleri
Harita Odası
Merhaba ben lise son sınıfında okuyorum bilirsiniz okullarda her zaman sikişmeye yatkın olan kızlar vardır.O kızlardan bi taneside bizim sınıftaki Han
1694
seks hikayeleri
patronumu zaptedemedim
ben yaz tatillerin de calışan bir öğrenciyimozamanlar 16,5 yaşlrın deyıtımbu hayadımın anısını size alatmak isderimişyerinde işler cok yoğundu ve biz
11392
seks hikayeleri
Ben Bu Hayati Seviyorum
Ben bu hayati seviyorum SINIRSIZ FANTEZİLERİM Merhabalar ben Esra 30 yaşında 177 boyunda 65 kilo da sarışın uzun boylu 90-60-90 ölçülerine sahip
3121
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :