Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

hsikiş Etiketi


hsikiş hsikis
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
komşumuzu siktim
Ben istanbuldan mert öncelikle size kendimden bahsetmek istiyorum ben 19 yaşında 1.80 Boylarında 75 kgyum kızlara göre cekişi biriyim.daha öncede ili
4889
seks hikayeleri
sikildim ama pişman değilim
slm ben vedat size başımdan geçen muthiş mi muthiş bir olayı anlatcam bir gun her zman qi gibi dershaneye giderken yine minibuse bindim her zman qi gi
3279
seks hikayeleri
Gercek Ensest Araniyor
Gerçek Ensest Aranıyor Yeğenim Figen ile 2 yıldır doyasıya sikişiyoruz. Fiden 18 yaşında güzel vücutlu esmer bir kız. 16 yaşındayken götüne hasta olu
10074
seks hikayeleri
14 Yaşındaki Erkek Kardeşim
Merhaba..aile içinde geçen sex konularını netten okumaya başladığımda bir çok kimsenin bu olaya meraklı olduğunu anladım.ancak yazılanların çoğu yalan
23388
seks hikayeleri
üniversitenin çekingen kızı
Merhabalar…. ….Hikayeme başlıyorum üni sıralarını ve ortamlarını bilirsiniz insan kendini ve etrafında olan olayları orada keşfeder toz pe
5465
seks hikayeleri
arzuyla
Son günlerde yaşadığım ilişkiyi sizlerle paylaşmak istiyorum. Hikayem tamamen gerçek olduğu için ve en başından itibaren olanları anlatmak istediğim i
1953
seks hikayeleri
betülün kimya sınavı
Ben lıse2 ye gıdıyorum. Bızım sınıfta betul dıye bırkız var. Ama ne kız. Ben ona hasta oluyorum. Derslerımın ıyı olmasandan dolayı baya samımıyız. Bet
8529
seks hikayeleri
eski sevgilimle arada
Merhaba ben Fransa’dan Buse 20 yasindayim 3 yildir sevgilimleyim ve hic aldatmamistim cunku onu seviyorum 1 ay once arkadasimin evinde bir party ye da
1655
seks hikayeleri
Yağmurda Sırılsıklam Olmanın Tadı Bambaşka
Gercekten korkunc bir gündü.Eve daha yeni gelmiş,ıslanmış olan kıyafetlerimi cıkarmakla meşguldum.Aklımda her zaman ki gibi ocağa bir çay koymak v
2828
seks hikayeleri
dul sarışın azgın çıktı
geçen ilginç bir olayı anlatmak istiyorum. Cafede tanıştığım sarışın mavi gözlü olgun dul kadını sevişmeden öyle bir siktimki kadın daha önce beni kim
169
seks hikayeleri
Eşeğin O Büyük Aleti
Merhaba ben 25 yasinda evli 1 cocuk anesiyim almanyada yasiyoruz kocam meyve tücari simdiye kadar kacamdan baska hic kimseyle sex yapmamisdim taki
40162
seks hikayeleri
Çok Hızlıydı
Selamlar cafede oturmuş Neskafe içiyordum akşam saat 8 di. Aslında Görüntüm kadınsı falan da değil ama bir bey geldi ve beni 1-2 Hafta önce barda görd
0
seks hikayeleri
Kocamın Inadına
kocamla devamli sikisirken devamli hayel kurmasini cok severiz bazensex sitelerine bakariz bazen ise bana sex hatlarini telefonla arattirir ve baska b
0
seks hikayeleri
KOMsUMU DAgITTIM
KOMŞUMU DAĞITTIM Selamlar hikaye severler. Ben kıbrıstan hoyrat fazla lafa gerek yok sanırım dimi... Neyse bir gün işim erken bitmiş eve erken gelmiş
2062
seks hikayeleri
sexsi ingilizceciyle
ögretmenımle ılk deneyımımızı sıze yazmıstım.bu olay ıse dun aksambasımdan gectı.aksam uzerı eve dogru yururken anıden bır araba yanımdaduruverdı.bu a
3826
seks hikayeleri
Animal
Slm ben animal sexsi hep merek etmişimdir bir gün cet yapıyordum nikim animal bir ciftle tanıştım birde kopekleri rodi vardı istersem 3 ile birlikte o
19768
seks hikayeleri
Dayımın Kızı
Dayımın kızı benden 5 yaş büyük, iri göğüslere sahip tam bir afet. Yıllardır hatta evlendikten sonra bile onu düşünmediğim bir gün olmadı. Eşimin
20463
seks hikayeleri
Birdapa Orospuluk Yapmicam
BEN 18 YAŞINDA KUMRAL ELE GÖZLÜ BİR BAYANIM.RADA YAŞIYORUM.VEYAPTIGIM OROSPULUKLARIN HATİ HESABI YOK.BİR GÜN BİR ARKDAŞIM EVİNE CAGIRDI AMACIBELYDİ SE
3357
seks hikayeleri
O Otoriter Kadın Benim Oldu
O Otoriter Kadın Benim Oldu Merhaba ben 18 yaşında bir gencim. Ailemin tek çocuğuyum onun için biraz uçuk büyüdüm. Annem 39 yaşında hala genç kalab
8822
seks hikayeleri
Arkadaşımın Annesi
Sizlere başımdan geçen gerçek bir hikayeyi anlatarak sizlerle paylaşmak istedim. Lise son daydım. Ben ve en iyi arkadaşım basket takımındaydık. Dersle
17274
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :