Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

insan sex Etiketi


insan sex insan_sex_
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Karımın Arkadaşı
Karım bekar kız iken erkan adında bir erkekten hoşlanıyormuş.ancak bakışmaktan öte bir ilişkileri olmamış.fakat onuda bir türlü unutamamış.şimdi karım
4793
seks hikayeleri
Ilkeyi Seviyorum
Ilkeyi seviyorum herkese merhaba ; çok klasik ama anlatacaklarim abartisiz dogrudur.ben murat 27 yasinda 180cm 73kg. kiz arkadasim ilke benden bir
1253
seks hikayeleri
Ben Özlem Muratla Sikişirim
Ben özlem sevgilim murat(barış)evliydi.ben evli erkeklerle sevişmeyi çok severim.sevgilimle hergün sevişirdik ama ben bu sevişmelerimizi muradın karıs
2565
seks hikayeleri
18 Yas Partisi
18 yaş partisi Herkese selamlar! Biz iki yakışıklı ve çılgın abaza berkan ve can. Ikimiz de birer gün arayla doğduğumuz için çok iyi dostuz. Geçen yı
2415
seks hikayeleri
aile baskısıyla aylin
Selam ben 19 yasinda yurt disinda yasiyan genc bi kizim, size yasadigim ve halen etkisi altinda oldugum bi olayi anlatmak icin yaziyorum. Neyse basliy
14022
seks hikayeleri
O Da Zevk Alıyordu
Merhaba ben kemal 19 yasında bı delikanlıyım anımın dıger kahramanı benim samımı arkadaşım begum begum 19 yasında iri göğüslü dolgun kalçalı balık etl
1588
seks hikayeleri
Doyamadım
Ben 1.60 boyunda yakısıklı bir delikanliyim. yinebir gün okulda Fatma`yla okulda şakalaşmaya başladım.Fatma cok hoşuma gidiyordu,canım cekiyordu.Fatm
2162
seks hikayeleri
Hem Yeyenim Hem Oğlum
Başımdan geçen nefes kesiçi gerçek bir olayı anlatıyorum biz köyde bir şey gödüğümüz yok 13.14 ergenliğimin başlangıç zamanı bir delik görsem am zanne
52621
seks hikayeleri
KENDi KAsINDI
KENDİ KAŞINDI Ben 17 yaşında kumral bir gencim bu hikaye 1 hafta önce başımdan geçti.Bir zamanlar ona olan aşkımı kötüye kullandıgı için ona bunu yap
2233
seks hikayeleri
İçinde Istiyordu
Merhaba ben Erol.18 yaşımdayım.size anlatacağım hikaye 2 ay öncebaşımdan geçti.lise 3 ye gidiyordum bizim sınıfta Buse adında bir kız vardı.orta boylu
1900
seks hikayeleri
KOMsUNUN KIZI
KOMŞUNUN KIZI BURCU Selam ben Rıdvan.15 Yaşındayım.Anlatacağım bu olay dün gerçekleşti. Dün okuldan çıkmış ve eve geliyordum.Eve gelmeme az kala
2290
seks hikayeleri
Barda Başladı
Simdi size anlatacağım olay 1991 senesinde yaşadım. Ben Almanya da yaşıyorum ve o zaman kendime bir daire tuttum, bir fabrikada Tekniker olarak calsiy
1518
seks hikayeleri
Ben arkadaşımın ablasını sikecektim AMA
merhaba hikaye okuyucuları bu hikaye tamamen gercektir fazla lafı uzatmadan konuya gireyim cocukluk arkadaşım la aramız cok iiyidi su sızmadı ikimiz
11919
seks hikayeleri
aldatmanın verdigi zevk
ben Sude yaşım 22 ve 1 çocuk annesiyim hollandanın almelo kentinde ikamet ediyorum ve size yasadigim gercek anilari sizinle paslakmak istedim. Bundan
4403
seks hikayeleri
Zevkli Tatil
Ben 18 yaşında biriyim. Geçen sene tatil için Karadenizin adını vermek istemediğim bir ilçesine gittik aslında ilçenin köyüne. Tatilimiz oldukça iyi g
2370
seks hikayeleri
KAYDILAR BANA İKİSİ DE!
Ben murat  sikilmeyi çok severim. bir  gün götüm kaşınmaya başlamıştı ne yapayım diye düşünürken bahcede oynayan köpeğimizi gördüm. gel 
32230
seks hikayeleri
götü fena birşeymiş
Babam kısmi felç geçirmiş birisidir.Bir gün hastaneye giderkenasansörde iki bayanla tanıştık.İlk önce yüzden güzel olan bayana asıldım.İşalamıyacağımı
9194
seks hikayeleri
Arzu`yu Izliyordum
Selamlar.sizlere daha önce kız arkadaşım arzuyla beraber yasadığımız bı hikayeyi anlatmıştım. bu kez basımızdan gecen başka bir olayı sizlere anlatıyo
1641
seks hikayeleri
nasıl titriyordu be
Çocukluğum Anadolu kasabalarında geçti. Babam, yöre kültür ve geleneklerinin yarattığı kişiliğiyle, sert ve hoşgörüsüz bir insandı. Annemse ona göre d
2258
seks hikayeleri
nişanlım elifi
Herkese merhaba seksi sevgilim Elifle askerliğim öncesi çıkmaya başladık.Askerde büyük şans, onun oturduğu Trakya da görev aldım.Onunla her izin buluş
2191
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :