Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

İŞEMELİ SİKİŞLER Etiketi


İŞEMELİ SİKİŞLER isemeli-sikisler
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Alanyada Bir Gay
Alanyada Bir Gay Merhaba ben alican 18 yaşındayım bakirim ve gay düşüncelerim var tabi geçen seneye kadar size bu maili alanyadan yazıyorum neyse ben
2645
seks hikayeleri
komşunun oglu beni fena sikiyor
hepinize bol zevkli yaşamlar diliyorum .. bu yazılan hikaye fantezi değil yaşanmış bir birlikteliktir .. Ankarada yaşıyorum, 41 yaşında balık esli 90
29377
seks hikayeleri
Doğa yı siktim
benim adım mehmet 14 yasındayım ve 1.70 boyum var siyah sçlı ela gözlüyüm ve sporcym 1 hafta önce doğalar yine bize gelmisti hava sıçaktı ve mini ete
12349
seks hikayeleri
ÖĞRETMENİMLE DERS
ben üniversite imtihanına yaklaşık 3 yıldır hazırlanan ama bir türlü kazanamayan bir öğrenciyim dersaneye gittik ten sonra evd özel ders almaya başlad
3963
seks hikayeleri
Komşunun Karısı
Merhaba bende sıksık bu siteye girer ve hikayeleri okurdum ama şimdi size kendi hikayemi yazacagım. Ben yanlız yaşıyorum bekar bir gencim yaşım 24 ve
7453
seks hikayeleri
Zevkli Dakikalar
Ben bunu size izmirden yazıyorum. bu hikaye hikaye dikili yaşandı. sizin hoşunuza gidceğine eminim. tatilde iken tanıştığım lise 3 kızıyla arkadaş old
2417
seks hikayeleri
erkek arıyan çıftlere 3kı
İsim : ozanMail : kralsefozan@hotmaıl.com
997
seks hikayeleri
Kardeşim Özlem Yıldız`a Benzer
İsmim Okan, 29 yaşında istanbulda oturuyorum. 5 senelik evliyim. Eşimle çok parlak bir cinsel hayatımız yok, ben ne kadar fazla istekli olsam da o ban
3828
seks hikayeleri
Ev Sahibem
Bir günde evimi, işimi ve evliliğimi kaybettim. şahsi eşyalarımla bir otele yerleştim. önce yeni bir iş buldum ve gazete ilanıyla ev tuttum. ev sahibi
2783
seks hikayeleri
Dayımın Kızları
Merhaba arkadaşlar bundan 1 hafta önce başımdan gecen bir olayı anlatacağım.Ben 19 yasında 1.80 boyunda yakısıklı bir bayım.lise yıllarımda hep dayımı
2607
seks hikayeleri
Kız Arkadaşım
Merhaba ben Murat, Kız arkadaşım Pelinle liseden beri çıkıyorduk üniversiteyi kazanınca ayrı yerlere düştük. Ama bulduğum hermerhaba ben Murat, Kız ar
2846
seks hikayeleri
Ust Kat Komsumuz
Üst Kat Komşumuz Merhabalar, size geçen sene başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum. Bizim oturduğumuz binada hemen üst katımızda Meryem isminde
2628
seks hikayeleri
Mecburiyetten
Adım Derya. Başımdan geçen olay tüm genç kızlara ibret olsun diye yazdım. 18 yaşında sevgilimden hamile kalmıştım. Ve beni bu yüzden terk etti. Sonra
2571
seks hikayeleri
Ebru Ve Berkant Ve Sperm Yağmuru
|Tamamiyle gerçek bir hikayedir.Gelen-giden yüzünden bir türlü baş başa kalamamıştık.Onun götünü yalamayı çok özlemiştim.Dilimle o deliğin yuvarlaklığ
2274
seks hikayeleri
Ablamın Amı - 1
Devamı Gelecek demişdim :) neyse gene bir gün evde kimse yokken ablamı odama çağırdım ve onu soymaya başladım. oda her zamanki gibi kendini bana bır
54514
seks hikayeleri
sevdigim bozdu beni
seksim oldu herşeyin başlaması ve bitmesi kebeleğin ömrü kadar oldu ama herşeye değerdi benim için o unutulmaz geceden arda kalan sadece anılar ve siz
68
seks hikayeleri
tombulla sex yapma
Aydın amcam kendisi kamu kurumunda çalışıyor 40 yaşlarında falan birisi aydın amcanın eşi ise nadiye yenge 34 yaşında dışarıda kapalı giyinen bir k
1014
seks hikayeleri
kankan annenizi hiç domalttımı ?
Benim Annem orta boylu alık etli oldukça harika görünüşlü güzel götlü güzel göğüslü bir kadın. Mert adında bir aarkadaşım var birgün bize gelmişti ann
5508
seks hikayeleri
gögüslerimi em hemen
Ben oldukça güzel, sarışın bir genç kızım ve Ona aşığım. Yani ilk erkek arkadaşıma Bunu da özellikle onun okuması için yazıyorum.Ankaradan İzmire gide
1862
seks hikayeleri
Canım Kızkardeşim
merhaba ben murat şuan 26 yaşındayım özel birşirkette muhasebe bölümünde çalışıyorum sizlere halen devam eden kızkardeşimle olan ilişkimi yazmak isted
6305
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :