Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

işeyen kadın pornosu Etiketi


işeyen kadın pornosu iseyen_kadin_pornosu
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Güzel Ayaklar
23 yaşında, 1.70 boyunda, sürekli istekli bir gazete dağıtıcısıyım. Ben nerede olursa olsun, parkta, lokantada, yolda, bir bayan ayağı gördüğüm zaman
1943
seks hikayeleri
Gülşahın Vucudu
Slm millet ben 17 yaşında bir delikanlıyım 8. sınıfta bi kız wardı gülşah diye ben we bi kankim bi gün bu kızı en arka sırada dersde sııkıştırdık ben
4138
seks hikayeleri
ceydayla
Her yıl olduğu gibi Haziran ayı gelip okullar kapandığında Ayvalıkta’ki yazlığa gitmiştik. Yerleştikten sonra yemeğe oturduğumuzda komşu daireye yeni
4512
seks hikayeleri
Selmanın iç çamaşırları
Merhaba arkadaşlar ben ali. 15 yaşındayım sizlere 4 ay önce başımdan geçen bir olayı anlatıcam. Benim arkadaşım arda. Annesi 1.65 boyunda balık etli g
1207
seks hikayeleri
Ince Topuklu Sandalet 2
İnce Topuklu Sandalet 2 daha önce anlatmistim....dilek bindi arabaya. Ciktik yola. Önce hava dan sudan konustuk. Daha sonra terligini ayagindan cikar
1470
seks hikayeleri
Çok Hızlıydı
Selamlar cafede oturmuş Neskafe içiyordum akşam saat 8 di. Aslında Görüntüm kadınsı falan da değil ama bir bey geldi ve beni 1-2 Hafta önce barda görd
0
seks hikayeleri
Trende Çılgınlık
İstanbulda öğretmenim.Okullar yarı yıl tatiline girmişti (2001). Ablamla birlikte memleketim Çankırıya gittik. Orada birkaç gün kaldıktan sonra tek ba
3327
seks hikayeleri
esmer afet baldız müzeyyen.
baldızım müzeyyen çok alımlıhoş seksi bir kızdı.ablasıyla evlendikten bir yıl sonra köye gittik benle çok ikgileniyordu. bir gün ceyhan nehri
5813
seks hikayeleri
Kuzenim 2
Kuzenim - 2 Çetin le yatak hanedeki odeyimimden sonra yatakta devam eden bi düzine ilişkimiz oldu ben onu o beni hergün sikiyorduk Yine birgün ba
2435
seks hikayeleri
Dusunurdum Gerceklesi
Düşünürdüm gerçekleşti merhaba ben murat ilk kez yazıyorum burada bu olay 15-20 gün evvel oldu eşimin arkadaşı selmayı çokZevce.com da kaç tane arzu
1648
seks hikayeleri
Shitting Kahvalti
Shitting Kahvaltı Ben 27 yaşında, esmer, ela gözlü, uzunboylu, yakışıklı birisiyim. Size başımdan geçen bir olayı anlatmak isterdim. Oldum olası insa
1370
seks hikayeleri
çılgın evli çiftler 3
merhaba arkadaşlar izmitli burak size yaşadıgım bir evli çiftle olan ilişkimi daha anlatayım yanklaşık 3 sene oldu halada ara ara görüşürüz bu arada t
4550
seks hikayeleri
Dayımı Azdırdım
Adım Demet, öğrenciyim, Sosyal ve güzel bir yaşantımız var. Size anlatacağım olay, aslında benim küçük bir sır bunu sizlerle paylaşmaya karar verdim
8222
seks hikayeleri
Dilekle Sevişmemiz
Merhaba adım Neslihan. 24 yaşında 1.70 boylarında iri göğüslere sahip iyi giyinmeyi seven sarışın saçlı bir bayanım. 18 yaşından beri lezbiyen ilişkil
2032
seks hikayeleri
5 kişilerdi
Ben 19 yaşında uzun bacaklı, iri göğüslü, beyaz tenli, sarışın, yeşil gözlü, balık etinde bir kızım. Sevişmek benim hayat kaynağım. Size başımdan geçe
3250
seks hikayeleri
kendisi istemişti
Selam arkadsalar sıze basımdan qecen bır oloayı anlatacaqım dun bızım komsunu evının pencereleri ve kapıları deqıseceKtı bızım yan komsunun kızıda lav
1147
seks hikayeleri
kemerimin tadına baktı
Herkese slm.ben kuşadasından aydın.18 yaşında 175 cm boyunda ve de 64 kiloyumfutbol oynuyorum burda bi yerel takımda.hemen hikayeye geceyimgectiğimiz
1406
seks hikayeleri
Sıradışı 1
Merhabalar sevgili Fetishtürk müdavimleri;Avrupada yasiyorum, bütün saglikli normal insanlar gibi cinsellik hayatimda oldukca ön planda. Uzun zamandir
1621
seks hikayeleri
DOKUNMAK MI ÇILGINLIK
 Daha once sıze basımdan gecen bu tatlı olayı anlatmıstım.ismim cansu yenı basımdan gecen bu olayı daha anlayamadan yıne bırcılgınlık yaptım.Yapt
2891
seks hikayeleri
genç erkekler harika oluyor
Merhaba adım zuhal 47 yaşındayım eşimi kaybedeli yıllar oldu anlayacağınız bekarım dul da deniliyor bir değişle. Arkadaşlar arasında bilirsiniz kadın
78837
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :