Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

işkenceli bağlamalı sikişler Etiketi


işkenceli bağlamalı sikişler iskenceli-baglamali-sikisler
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Nisanlimin Yengesini Catir Catir Siktim
Nişanlımın Yengesini Catır Catır Siktim herkeze selam ben haydar bu siteyi uzun zamandır takip ediyordum ve hergece kendimi hikayeleri okuyarak tatmi
9063
seks hikayeleri
DEDECİM BENİM
 İzmirin yine sıcak bir yazıydı. Annemlerden zar zor izin alıp dedemin yanında kalıcam bahanesiyle sevgilimle buluşmak için Çeşme ye gittim. Üç g
12373
seks hikayeleri
MURAT EŞİM SEBAHATİ DENİZDE SİKTİ
MERHABA BİZ İZMİRLİ 34 YAŞLARINDA ÇİFTİZ.KARIM SEBAHAT ÇOK HOŞ BİR BAYAN.ONUN GÖTÜNE BAYILIYORUM MUHTEŞEM DOLGUN DURUYOR.BİZİM ÇOK ESKİ SIK SIK GÖRÜŞT
20304
seks hikayeleri
necmiyenin suratını dölledim
Merhaba;benim anlatacağım olay 6-7 yaşlarından bugüne kadar uzanan bir ilişki.Ben şu an 35 yaşında,evli bir erkeğim ama bu ilişki halen sürüyor.Ben ço
1865
seks hikayeleri
Ucakta Tanismak
Uçakta tanışmak Merhaba Bu siteyi zaman zaman takip ederim. Uygun kişilerle mesajlaşmak ta istiyorum. Bu sitedeki hikayeler atış olabilir ama bu
1922
seks hikayeleri
aydinlipasif
ben aydından 23 yaşında 175 boyunda 78 kilo yumuşak ve dolgun popolu kumral bir gencim 5-6 yıldır içimde bi pasiflik hissi vardı ama güvenilir birini
4965
seks hikayeleri
Et Giren Yere Dert Girmezz..!
Slm ben mugla unv. okuyan izmirli bir gencim(paShaa).Arkadaslarim beni cekici bulur ama benim bole bir iddaam yok yane..Size iki hatunla yaptıgım anal
2671
seks hikayeleri
Hızlı Kovboy 1
Merhaba ben Mete 21 yaşında 1.74 boyunda, esmer, siyah dalgalı saçlı ,kalın dudaklı kaslı bir vücuda sahip kendini beğenmiş ,şımarık , esprili kısacas
1348
seks hikayeleri
NOT KARŞILIĞI KIZLIĞIM
Meraba ben sevinç.23 yaşında 165 boyunda esmer bir bayanım.size lise yıllarımda başımdan geçen bir anımı anlatacağım. lise son sınıftayken.çalışkan
8399
seks hikayeleri
Tombul Özlem
Anlatacağım olay tamamen gerçek, sanırım, Haziran ayı idi, bir akşam nette idim, sıkılmış öylesine geziniyordum, sonra ircyi açtım, ve bir cinsellik k
2258
seks hikayeleri
bernaya çaktım
herkese merhaba adım nuri, ben oto tamircisiyim bir yerli otomobil tamir servisinde calısmaktayım anlatacagım olay bu yaz agustos ayında yasandı.cumar
1294
seks hikayeleri
ahırda sex özlemimi giderdim
Ben 33 eşimse 30 yaşların da 184 boyunda iri yapılı bir kadındır. 10 Yıllık evliyiz ve iki tanede çocuğumuz var. Karım son derece seksi ve ateşli bir
5228
seks hikayeleri
ÇARŞAFLI!
Merhaba.. Biz istanbul sultanbeyli’den iki kanky.. Yaşımız 18..Geçen yaz, bundan iki ay önce, 21 ağustostu evet yani benim doğum günümden birgün önce.
3932
seks hikayeleri
Boludaki Tesadüf Arıza
Iş yerim ankarada fakat ailem istanbulda olduğu için hafta sonları güzel havalarda araba ile gidiyorum yine böyle bir zamanda dönerken gece saatr 11
2001
seks hikayeleri
Unutulmaz An
Unutulmaz An Merhaba, Ben İstanbulda yaşayan ve özel bir şirkette idari işler müd. olarak çalışan 27 yaşında oldukça bakımlı, çekici bir bayanım.
1683
seks hikayeleri
Evli Bayanın İkinci Kocası Oldum
Merhaba ben boludan tolga 26 yaşındayım.Size tamamen gercek bir anımı anlatacagım bu anlatacagım olayı yasarken cok sasırdım ben 26 yasında sude ablad
4281
seks hikayeleri
Dogum Gunu Hediyem Sex
Dogum Gunu Hediyem ``Sex`` Kisa bir süreden beri siteyi ziyaret ediyorum. Sitedeki birçok fantazi hikaye okuduktan sonra en yakin arkadasim ile basim
2436
seks hikayeleri
dul sex makinası
ben erdal beni her zaman dullara karsi bir ilgim olmustur ama is yerinde bir dulla iliskiye girecegimaklima gelmezdi.temizlikcilerden biri isten ayril
4385
seks hikayeleri
türbanlı karımı becerdiler
mrb adım murat eşimin adı ise elif 30 yaşındayım.eşim kapalıdır ama dar pantolon veya diz kapak ta etek giyer.hafta sonu bi gün eşimle beraber alışver
37750
seks hikayeleri
AZGIN BAKİREYİ ARKADAN DELDİM
Merhabalar benim ismim ferdi İstanbul da yaşıyorum, bir çok insanın yakışıklı bulduğu 30 lu yaşlarda bir erkeğim.Şimdi size anlatacağım tatlı ve iç gı
5700
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :