Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

iskiş Etiketi


iskiş iskis
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
üç erkekle yattım
2 yillik evliyim.neyse uzatmadan konuya geceyim.esim calisiyor,calistigi isyeri eve 15 km uzak.esim birgün isten sinirli bir sekilde döndü.noldugunu s
10135
seks hikayeleri
tatlı kızı kucakta
ben geçen geceyi değişik bir şeyler katarak anlatmak istiyorum. biricik amcıklı ve götlü sevgilime ben sözleştiğimiz saat 11’de ablanın evine geli
7041
seks hikayeleri
Azgın Yeğenim Ve Dekolte Kıyafeti
Azgın Yeğenim ve Dekolte Kıyafeti Sevgili okurlar,gerçek olayları yazmayı ve okumayı çok severim,hayal kurmaktan daima kaçınır,okuyucuyu yanıltmam.
6275
seks hikayeleri
Hiç Tanımadığımı Siktim
|ben eren yazın mersinde tatile gitmiştik.ben her aksam çıkıp gece kulüplerine gidiyordum.3. gece sınırsız efes bira ve köpük show vardı.bende girdim
1939
seks hikayeleri
Sıkışık Takside Kardeşim Beni
Slm ben 19 yaşındayım kardeşim ise 16 bir hafta sonu pikniğe gitmek için hazırlandık komşumuzla beraber bizim arabaya sıkıştık ve ben kardeşimin kuca
15936
seks hikayeleri
Canım Annemle - 11
Vücutlarına bulaşan çişleri elleriyle yaydılar oyuna onlarda katıldılar. Gülüşüp banyomuzu tamamladık, gidip yattık. Öğlene doğru uyandığımda aşağıdan
6634
seks hikayeleri
Annemle Yatakta
|Babam ben çok küçükken ölmüş.ama annem geçen seneler boyunca güzelliğinden hiç bir şşey kaybetmemişti.annemle yalnız yaşıyorduk ve annemin bacakların
13656
seks hikayeleri
yolda tanıştıgım kızla
İş çıkışı eve gitmek için her zamanki gibi yürümeyi tercih etmiştim. Yaklaşık 10 dakikalık bir yürüyüşten sonra yanıma yaklaşan lacivert hatcback tipi
2279
seks hikayeleri
bibimi götten siktim fenaydı
salam.men azerbaycanliyam. kecek metlebe.zor hekayedi,oxuyun axira kimi.olan seydi. dayimin arvadi zor seyiydi.menimde buna gozum dusmusdu.her def
7570
seks hikayeleri
köydeki güzel kızla anasını
selam arkadaşlar ben saffet size anlatacagım hikayee tamamen yaşanmı ve gercek neyse hikeueym gecelim bundan 3 sene önce bizim köyde meltem adında bi
6552
seks hikayeleri
Tombiş
Slm sizlere geçen yaz başımdan geçen anımı anlatmak istiyrum bn bursada yaşayan 27 yaşınad bi gencim oldum olası olsun ve tombullara bayaılıırm.Bir
3140
seks hikayeleri
Hic Ili Kim Olmadi
Hiç ili_kim olmadi 22 yasindayim istanbulluyum askerden yeni döndüm ve döner dönmez eski günlerimdeki gibi götüme bir seyler sokmak istiyordum bi
1865
seks hikayeleri
Onu Inletiyordum
Onu inletiyordum Ben 19 yaşında 1, 87 boyunda yakışıklı bir gençim bundan iki yıl önce liseden mezun oldugum dönem de bir lokan taya çalışmaya girmiş
1754
seks hikayeleri
O Neydi Bee
Çok azgın bi kızım ama o güne kadar kimseyle öpüşmemiştim bile.sevgilimle cafede buuştuk cafede okolutujakalr vardı. biraz sohbet ettiikk sora öptü be
2409
seks hikayeleri
Inanmiyordum Ama Basima Geldi
İnanmıyordum Ama Başıma Geldi Burdaki anlatılanların çoğunun doğru olmadığına inanan biriydim! Özel bir sigorta firmasında çalışan bayanım, mesleğim
4985
seks hikayeleri
SEVGİLİM VE ANNESİ
HERKESE MERHABA,BEN AKIN 24 YAŞINDA OLDUKÇA YAKIŞIKLI VE ÇOK ÇEKİCİYİM. İZNİNİZLE BENDE HİKAYEMİ SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM SEVGİLİM MELTEMLERE HER
8311
seks hikayeleri
Duble Mutluluk
Bu yazdıklarım tamamen gerçektir. Kesinlikle fantezi değil. Çok hareketli bir seks yaşantım olduğu için değişik kişilerle değişik mekanlarda seks yapt
1528
seks hikayeleri
Birayi Seviyorum
Birayı Seviyorum Önceki gönderdiğim hikayeme çok cevap geldi ve devam etmem istenildi. Size lezbiyenliğe karşı olan biriyle yaptığım ilişkiyi anlatac
1783
seks hikayeleri
bakireligimi kuyumcuda bıraktım
okurlarına güzel anlar çıkardı ve bir gün kafaya takmıştım bu yakışıklı kuyumcuya vericem diye sonunda da öyle oldu adama sakso çektim sonra domalttı
309
seks hikayeleri
ayaklarımı sevgilim yaladı
Öncelikle herkeze meraba.Ben 18 yaşında sarışın bir kızım.Adım pınar.Size 2 hafta önce başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum.Sevgilim yengemin ç
4557
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :