Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

KÖRPE LOLİŞ Etiketi


KÖRPE LOLİŞ kOrpe-lolis
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
anası kızından güzel
size basımdan gecen bir anımı anlatacam bu hikatede gecen sahıs vede yerler hayal ürünü olmayıp bire bir gercektir... 2004 temmuz ayında tati
3194
seks hikayeleri
NEFİS BOKUNU YEDİM
BİZİM MAHLEDE PINAR ADINDA ÇOK SEKSİ VE GÜZEL BİR KIZ OTURUYORDU BU KIZLA BEN OKULDAN TANIŞIYORDUK BİZDEN BİR ÜST SINIFTA OKUYORDU BİR GÜN ONLARA GİTT
4947
seks hikayeleri
Kardesimin kiz arkadasini siktim
Slm ben ahmet bu olay tamamen gercek ben yaz tatilinde avcilar mobilyada calisiyordum bir gun birinin evine dolap montalama gittik patronla eve geldik
4508
seks hikayeleri
kardeşimi sikmeye zorladım
Kardeşim Berk 8 yaşında küçük bir pipisi var. Bir gün koltukta uyuyakaldığını farkettim, bende o gün çok porno seyrettiğim için amım sulanıyordu, siki
1203
seks hikayeleri
Onun Gotu Bir Baska
Onun Gotu Bir Baska.... slm dostlar.ben 17yasinda bir gurbetci gencim.size gecen hafta basimdan gecen olayi paylasmak istedim.birgun eski sinif arkad
2313
seks hikayeleri
Kuru Fasulye
Ben lise 2 de okuyan ve nispeten güzel bir kızım daha doğrusu kızdım. Kasım ayında o güzel duyguyu ilk defa tattım ama utandığımdan birilerine anlatam
4471
seks hikayeleri
EVLİ GÜLSÜM
selam ben burak bu siteyi 1 aydan beri takip ediyorum benim yağanmış bir hikaye kusura bakmayın o kadar atıp tutamam ve fazlada abartamam.bir gün mura
2214
seks hikayeleri
çıtır lolita ile
25 yaşında bir gencim,komşumuz birgün kızıyla bize gelmişti,ben odamda sıkıntıdan patlıyordum,gitarla uğraşırken kapım açıldı ve o güzel çıtır girdi i
1109
seks hikayeleri
Ilk Defa Kiskandim
İlk Defa Kıskandım ! Daha önce size rehberlik günlerimde yaşadıklarımdan bahsetmiştim. O bayram tatili grup seks olayına ilk defa girmiş ve tadı dama
1975
seks hikayeleri
Esmer Guzelim
Ben 1.75 kahverenklı saclı 27 yasındaoldukca yakısıklı bır gencım cevremdekıler bayanlar bayılır o yuzden. esım tatıle gıtmıstı 10 gun yoktu annesıyle
1611
seks hikayeleri
anneme tecavüzüm
benim başımdan geçen olay bu yazın meydana geldi. eniştemlerin bir yazlığı vardı kendileri yazın 2 hafta gelir kalır geri almanyaya dönerlerdi bende y
36403
seks hikayeleri
Olgun Ve Dolgun
merhabalar. ben kayseri de yaşayan kendi işiyle uğraşan 28 yaşında fazla olmasada genede yakışıklı birisiyimdir.fazla uzatmadan tamamen gerçek olan b
0
seks hikayeleri
Gece Yarısı
Herkese selam.ben manavgatta 5 yıldızlı bir otelde çalışıyorum.mutfak bölümündeyim. o gün gece saat 4`de işe başlayacaktım.lojmanda kalıyordum.bir oda
6483
seks hikayeleri
komşu abla
Merhaba ben onur. 19yaşındayım,az da olsa yakışıklı sayılırım. Hikayem gerçektir. Komsumuz,benden 5yaş büyük bi kız. Ismi esra. Birgün evden çıkmış ça
4165
seks hikayeleri
Ahırda Ilk Defa Top.1
|Ozamanlar orta okula gidiyordum kasabada yaşıyorduk tabi yarı köysayılır akşam dışarıçıkmıştım sokakta dayımın benden üç yaş büyük oğlu ismil ile mem
9267
seks hikayeleri
Böyle bir tad olamaz
arkadaşlar adım serhat 35 yaşındayım yiğenim abimin kızı aysel çok güzel bir kızdır herkesin hayal edeceği bir kızdır ben bekarım aysel lise 4 okuyord
2164
seks hikayeleri
Atesli Ve Cazibeli Kiz
Ateşli ve cazibeli kız slm ben metın sıze başımdan geçen bır olayı anlatıcam belkı ınanmassınız amaınanınkı dogru benonsekız yaşında lıse sonda oxuyo
3567
seks hikayeleri
Abimin Karisi2
|Abimin Karisi 2 Merhabalar sizlere daha önce abimin hanımı adlı hikayeyi yazmıştım ve birçok arkadaştan mailler aldım. Öncelikle mail atan ve ilgile
9836
seks hikayeleri
Ablam Beni Gözetliyor
Bir gün eve geldiğimde kimsecikler yoktu.Hemen aldığım sex dergisiniokumaya başladım.Aradan zaman geçmeden,ablam geldi,ablam lise son sınıföğrencisiyd
6075
seks hikayeleri
Teyzem Bize Geldi Ya Sonrası
Teyzem Bize Geldi Ya Sonrası Ailem bir süreliğine tatile çıkmıştı sol elimin işaret parmağı kırık olduğundan bana yardım için birkaç günlüğüne teyz
8463
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :