Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

k,lotsuz Etiketi


k,lotsuz k_lotsuz
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Sokakta
|bır gun yolda yuruyordm canım cok sıkkındı.daha once hıc sex yapmamıstım yanı mıllıy degıldm ama en kısa zamanda mıllı olmak ıstıyodum.yolda yurumeye
2249
seks hikayeleri
Kankamı Yeni Yıla Tecavüzle Soktum !!(Gay)
selam ben ankaradan fırat . hikayem çok yeni bundan 2 ay once yılbaşı gecesı başımdan gecen bırseyı anlatmak ıstıyorum 6 arkadaş evde toplandık ve yen
13036
seks hikayeleri
İNTERNET GÜZELİ
Merhaba yüzde yüz gerçek hikayelerimi duymaya hazırlanın. Bu siteyi yeni keşfettim. V e benimde hikayelerimin burada yer almasını arzu ediyorum.İstanb
1205
seks hikayeleri
Yıllanmış Şarap Gibi
bu hikayemi sizinle paylaşmak istedim. Kızları göreve yeni atanmış ve karı koca onunla gelmişlerdi. Tesadüf eseri tanıştık ve yakın illerden olduğumuz
1556
seks hikayeleri
Körpenin Amı Harika
|merhaba ben evli 32 yaşında sikişmeyi aşırı seven sapık biriyim olay geçen yıl oldu çalıştığım yerde arkadaşımın tayını mersine çıktı yalnız okuyan 1
3474
seks hikayeleri
Annemi Uyutarak
Merhaba arkadaşlar ben size 14 yaşındayken başımdan geçen olayları anlatmak istiyorum. Bir gece yatak gıcırtıları inilti ile uyandım biraz durdum ve d
17115
seks hikayeleri
Ihtirasın Sonu
Selam hikayesever arkadaşlar ben turan daha önce tanışmıştık pekcogunuzdan mail aldım ilginiz için sagolun şimdiki anımız cok yeni bendeniz işletmey
1805
seks hikayeleri
O Benim Bitanem
32 Yaşında ve evliyim Yaklaşık bir yıldır başka bir erkekle görüşüyorum O da evli ayrca farklı şehirlerdeyiz. Ancak ayda bir mutlaka gelir ve biz onun
2038
seks hikayeleri
Üzgünüm Amca
merhaba ben ismail anlatacagım olay isimler haric abartısız dogrudur önce hikayemizin kahramanlarını tanıtıyım ben ismail 25 yasındayım 170 by e
4976
seks hikayeleri
Karım Ve Aysun
Ben işim gereği, ayda bir hafta İstanbul dışına çıkıyorum. 40 yaşında, formumda bir erkeğim. Karıma müthiş aşığım. Çok güzel bir kadın. 34 yaşında, pe
5618
seks hikayeleri
ŞULE TEYZEMİN AMINIDA GÖTÜNÜDE
 Yıllardan beri içimde kalan bir olayı paylaşmak istiyorum.O zamanlar 17 yaşındaydım.Karşı dairede Şule Teyzemiz otururdu evli ve çocukları vardı
5268
seks hikayeleri
Meral`in Erkek Arkadaşı Semih
O sene Senem, nişanlım, beni deniz kenarındaki yazlıklarına davet etmişti. Ailesi zaten ileride evleneceğimizi bildiklerinden onlarda kalmama ses çık
2456
seks hikayeleri
18 de götten aldım
Merhaba arkadaşlar artık içimde tuta tuta canım sıkılmaya başladı. Bu hikayemi gerçekten sizlerin yazdığı hikayelere inandığım için yazdım ve gönderiy
4171
seks hikayeleri
Türbanlı Komşu Kızı
Bu olay tahminimce yedi sekiz yıl önce gerçekleşti. Daha o zamanlar 17 yaşındaydım. Hem okuyor hemde her türlü bulduğum işle uğraşıyordum. O zamanlar
4220
seks hikayeleri
komşumu ormanda sikme
merhaba ben mustafa. 178 boy,73 kilo, esmer tenli, kısa saçlı, 23 yaşında oldukça yakışıklı biriyim. size askerden geldikten sonra başımdan geçen il
9082
seks hikayeleri
Içki Sonrası
Bırgun aksam saat 03 00 cıvarı ıs yerınde ıcıyorduk ama 6 kısıydık bunlardan biri kız ıdı onu ıcımden olesıye dovmek gelıyordu saatBırgun aksam saat 0
2841
seks hikayeleri
gece yarısı sex yaptık
Merhaba başaımdan gecen bi hikayeyi paylaşıcam sizle Kız arkadaşımla geziyordum arabayla sevişmek için kuytu yer arıyorduk. Neyse benim bi tanıdım va
3750
seks hikayeleri
Özgürle Tanışmamla Başladı
benim hikayem bundan 2 ay önce . iyi bir flörtsürecinden sonra çıkmaya başladık. zaman geçtikçe ilişkimiz ciddilerşiyorkonuştuğumuz şeyler sınavlardan
1358
seks hikayeleri
Makbulenin Taze Amcığı
|slm ben gaziantepten mehmet bu anlatacağım olay tamamıyla gerçektir.bizim mahalleye makbule adında bir fıstık taşınmıştı.ben bunu ilk gördüğümden iti
2979
seks hikayeleri
AMCAMIN KIZI
ben fatih size ilk defa yazıyorum bir gün köye gittim amcamgille bizim ev yakın babam ve onun babası tarlaya gitti artı aksama gelirlerdi bir gn ben e
2910
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :