kadını fena boşaltıyor Etiketi Sonuçları


kadını fena boşaltıyor kadini-fena-bosaltiyor
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
arjantinli olan turiste fena gömdüm
İsim : sezaiMail : [email protected]
106
seks hikayeleri
Patronum Fena Sikti
Herkese merabalar. Size gecen hafta basimdan gecen bir olayi anlatmak istiyorum. Ben 23 yasindayim 1.79 Boyum var 83 kilo kasliyim ve esmerim. Ismim E
2252
seks hikayeleri
fena sikecektim
ses çıkarmamıştım ama zamanla ilişkileri seks ilişkisi olmuştu evimi açtım bunlara bizde sikişsinler diye resmen pezevenk olmuştum evimde bir kaç kez
205
seks hikayeleri
şamlar da fena siktik
merhaba ben kerem. yaşım 25. kayabaşı şamlar diye bir ormana gittik. 3 kişiydik. ben osman ali kız sikmek için can atıyorduk. bizim piknik alanı sess
702
seks hikayeleri
baldızın kızına fena çaktım
geç anladım ama benim daha çok ilgimi çeken baldımızın kızıydı sevgili okurlar onada öyle güzel çaktım ki heralde okurken kendinizden geçmeniz bayağı
653
seks hikayeleri
matematikçimi fena siktim
Merhaba öncelikle ben taner 18 yaşındayım lise 4’e gidiyorum.birazdan anlatacağım olay %100 doğru ve dün oldu.Birgün matematik hocam sibel ile dersim
451
seks hikayeleri
dul fena azmış ya
kısa sürede ciddi bir ilişkiye döndü. Dul olduğundan çok azgın ve alete susamış biriydi. Onla bir çok fantezi denedim ve bir çok kez içine boşaldım. K
1155
seks hikayeleri
kadın bana fena takmıştı
O zamanlar dul bir kadın vardı ve benle çok ilgilenirdi kadına her ne kadar yok desem her gece arar yada mesaj atar seni bekliyorum derdi bana. Bende
740
seks hikayeleri
sarışın sekreterle fena çaktım
paylaşırken bile hale şaşkınım o çünkü patron oldu sayemde. Bizim apartmanda oturan banu adında bir kız var. Banu özel şirketlerin birinde sekreter ol
989
seks hikayeleri
kaşara otobüste fena yerleştirdim
iyi günler ben 3 sene önce yaşadığım olayı anltıyorum 17 yaşında lise öğrencisiydim ben okula giderken herzaman iett ye biner giderim ve pazartesi sa
6650
seks hikayeleri
arkadaşı azmış meralle fena sikiştim
O sene Senem, nişanlım, beni deniz kenarındaki yazlıklarına davet etmişti. Ailesi zaten ileride evleneceğimizi bildiklerinden onlarda kalmama ses çık
1687
seks hikayeleri
nilay fena giyinmiş
Merhaba, ben 22 yaşında bir gencim. Sizlere çalıştığım işyerinde Nilay ile yaşadığım olayları anlatacağım. Nilay benimle aynı işyerinde çalışan, 30 y
959
seks hikayeleri
damlaya fena bastım
Selam arkadaşlar; ben harun bursada yaşıyorum. 37 yaşındayım ve eşim yurtdışında yaşıyor.Ben size başımdan gecen olayı anlatmaya çalışacağım… Damla
863
seks hikayeleri
teyzemin.kizini fena siktim
Teyzemin acelya adinda bir.kizi vardi. Okumak icin bizim orada bir okul kazandi. Kalmaya yeri yoktu mecburen bizim.yanimizda kalmasi gerekti. Liseye
16345
seks hikayeleri
çılgın evli çiftler 4 ama bu fena
MERHABA İZMİT Lİ BURAK SİZİNLE GEÇEN SENE YAŞADIGIM AMA ÇOK HARİKA GEÇEN BİR ÇİFT HATIRAMI DAHA PAYLAŞMAK İSTİYORUM. 0538 250 52 52 GEÇELİM HATIRAMIZA
12188
seks hikayeleri
şakanın sonu fena bitti
Ablamla küçükken şakalaşırdık. bunlardan biride onunla güreşirdik. genelde ben onun üstüne çıkardım ama yaşım küçüktü aklımdan hiç bir şey geçmiyordu.
3591
seks hikayeleri
serap fena
Benim çok sevdiğim bir arkadaşım var. Arkadaşım Sadi ile çok içli dışlıyız. Aramızdan su sızmayacak kadar birbirimizi yakın hissederiz. Aynı ünivers
1356
seks hikayeleri
dokunuş fena
Size bir anımı anlatmak istiyorum. Biriyle beraberligim vardı ama sex üzerine. Canı istedigi zaman bize gelir, sabaha kadar sivişirdik, sonrada giderd
1222
seks hikayeleri
eda fena sevişiyormuş
BEN YAŞADIGIM BİR OLAYI SİZLE PAYLAŞICAM.BİR HAFTA SONU EVDE OTURUYORDUM SONRA APARTMANIN KAPISINA Bİ KAMYON YANAŞTI BU BENİM KARŞI DAİREYE YENİ KİR
1723
seks hikayeleri
arkadaşımın annesini çok fena siktim
merhabalar saygıdeğer okuyucular. anlatacağım olay geçen sene başımdan geçti. ben karizmatik lider tipli bir erkeğim bir arkadaşım var annesi tam bir
41472
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :