Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

kalça göt resimleri Etiketi


kalça göt resimleri kalca-got-resimleri
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Semra Yengem
Merhaba benim maceram geçen ramazan bayramında başladı ben yengeme uzun zamandır hastaydım yengem tesettürlü 30 yaşlarında çok alımlı bir kadındır day
4659
seks hikayeleri
Hastanede Delicesine
Merabalar... 20 yaşındayım.Ben geçen sene nadir görülen bir hastalıktan dolayı.ismini vermek istemediğim bir hastanede yatılı tedavi görüyordum.meraba
3503
seks hikayeleri
Çılgın Komşum Aynur Hanım
Çılgın Komşum Aynur Hanım Merhaba ben 18 yaşında ist da oturuyorum birgün okul dan geldikten sonra komşumuz aynur hanımlar bize geldi benim de o
3519
seks hikayeleri
Türbanlı Özlem
Selam millet.Adim Ercan ve Almanya Berlinden yazıyorum.Yaşım su an 19 ve yaşadığım olay 17 diyken oldu. Kendi yaşımı tam hatırlamıyorum...Yakışıklı bi
3977
seks hikayeleri
iddia ugruna
İddia uğrunaben bi şirkette müdürüm. ve çok hoşlandığım bir elemanım var. bir gün çok işimiz vardı ve gece mesaiye kalmak zorundaydık. tabi o elemanım
2761
seks hikayeleri
MİLLİ FORMA
Merhabalar öncelikle kendimden biraz bahsediyim ben 1,70 bıyunda kıvırcık saçlı kahverengi gözlü büyük yarraklı yakışıklı ve sexi biriyim neyse kısa k
1333
seks hikayeleri
Reisler Sikti
Reisler Sikti Sevgili arkadaslar, sıze cok ozledıgım ve unutamadıgım bir sex anı yazmak ıstıyorum...Su an unıversitede olmamdan dolayı lısede yasadıg
3496
seks hikayeleri
Ammini Yaladim Vee Siktim
Ammını yaladım vee siktim yaz tatili başlar başlamaz bodrumda tatil yapmaya gittim. gittiğimde ilk olarak bir oda ayarladım.dışarı çıkma zamanı gelmi
2231
seks hikayeleri
Ünlü Biriyle Olmak 1
Her sey Hasanin ben gazete okurken onun resmine bakarken "Ben de bu hatuna hastayim iste be!" demesiyle basladi. Metin icerden seslendi "Sen tum hatun
2398
seks hikayeleri
Ev Sahibi Dilek Hanım
Size başımdan geçen eski bir anımı anlatmak istiyorum. kirada oturduğumuz yıllarda ev sahibimizle diyalogumuz gayet iyi olduğundan ve ayni apartmanda
5120
seks hikayeleri
turistik uçuş
Merhabalar. Ben mert. İzmirliyim ve yurt dışında yaşıyorum ve tatil ve ziyaret amaçlı ülkeme geliyorum. En fazla 15 gün kalıp dönüyorum. Yine böyle bi
1829
seks hikayeleri
YiNE BENNN
YİNE BENNN Merhaba arkadaşlar epey bir zamandır sizlere yazmıyordum. Yaz ayları insan geziyor,eğleniyor yeni dostluklar ve ilişkiler kuruyor. Bu sebe
1219
seks hikayeleri
Ah Yağmur Ah
Öncelikle kendimi tanıtayım. Ben 18 yaşında liseyi yeni bitirmiş bir ümit milliydim.anlatacağım olay bu yaz sonu köyden şehire geleceğimiz akşam cerye
1510
seks hikayeleri
Bana Gulmemeliydi
Bana gulmemeliydi... O zamanlar ankarada yasayan genc ve kani kaynayan biriydim. yasim 18 idi. Tabiki haliyle daha bir iliski yasamamisdim. Yakisikli
2018
seks hikayeleri
Alt Kattaki Arzu Hanım
Daha 18 yasındaydım. Yeni yeni karşı cinse ilgi duyuyordum.O zamanlarda etrafıma baktığımda bana en yakın olarak 25 yaşındaki en alt katta oturan komş
3578
seks hikayeleri
mahalledeki kiz arkasasima tecavuz ettim
Merhaba ben 16 yasindayim esmerim boyum 1.78 filan lafi fazla uztmicam gecenlerde mahallede kiz erkek ortada sican oynuyorduk birden esraya tele
1623
seks hikayeleri
Ablamdan Sonra Annemi
Merhaba ben volkan, sizlere daha önce ablamı nasıl siktiğimi anlatmıştım. Şimdide annemi nasıl siktiğimi anlatacağım. Bir gün dışarıdan arkadaşlar maç
50427
seks hikayeleri
Yolcu Motordu
Şehirler arası otobüs şoförüyüm işim gereği her gün yolda olmak zorundayım 42 yaşında olduğumdan olgun bayanlar hem tercihim hem de bana uyarlar en az
0
seks hikayeleri
Bakire Esra
Adım Esra 25 yaşında oldukça çekici bir kadınım. Ali ile evlendikten hemen sonra balayı için Antalya’da bir otele doğru yola çıktık. Henüz bakireydim
5221
seks hikayeleri
bakireligim gümledi
ben ugur bizi bi hoca vardı ben lise 2 ye gidiyorum o an 31 çektim ve sarmadı kıza dedim aşagıdaki wc ye gelsene olur dedi halbuki ben öpücektim ama a
2202
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :