Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

kanlı kızlık bozma videoları Etiketi


kanlı kızlık bozma videoları kanli_kizlik_bozma_videolari
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Azgın Kardeşim Tuna
Slm arkadaslar belkide bu sayfayı takip rden tek kızım. bu anlatıcagım hikaye tamamen yasanmısıtır. ben 19 yasında 1,73 boyunda 65 kilo balık etli bir
69316
seks hikayeleri
BAYANLARA KÖLE VE JİGOLO
BAYANLARIN DİKKATİNE SİZLER İÇİN ÜCRETSİZ KÖLE VE JİGOLO OLMAYA HAZIRIM YAS VE KILO HİÇ SORUN DEĞİL ÖNCELİKLE OLGUN VE YASLI KADINLARA KÖLE OLMAYA SAB
1091
seks hikayeleri
Yalamaya Bayılıyorum
Merhaba, ben İstanbul’da yaşayan pasif zaman zaman da aktif bir gayim. Anlatacağım olay iki ay önce birebir gerçekleşmiştir. Bir akşamüstü işten evime
4414
seks hikayeleri
Cografya Hocam Gulsah
Coğrafya Hocam Gülsah Her zaman ki gibi sıkıcı bir ders zili daha çalmıştı ama bu zili diğerlerinden ayıran sey dersin coğrafya olmasıydı. Coğrafyacı
2565
seks hikayeleri
profesyonel seks makinası
gibi bir yerede böyle bir güzel seks hikayem yakışır ondan böyle profesyonel seks ustası bir kadınla kimse birlikte olamaz ama ben olunca nedense daha
912
seks hikayeleri
Neslihanın Kölesi 2
Neslihan dolabından bir çift spor ayakkabı alıp onları giyip dışarı çıktı. Ben de dolabındaki bütün ayakkabıları kucaklayıp kapını önüne gittim. Her b
2343
seks hikayeleri
Aciceken Arkadas
Acıceken arkadaş Yıl gecen yıl hikayemi yılar önce yazmak isterdim ama bu güne denk geldi ve gercekleri ortaya koymanın vaktide gelmişti? Akşam b
1599
seks hikayeleri
Çok Çığlık Atıyordu
Bu yıl eşimle beraber tatile gittik ben 30 eşim 25 yaşındadır.bir pansiyon kiraladık ve bizim yan tarafımızda 16 yaşında yeşil gözlü yuvarlak çok güze
6721
seks hikayeleri
YAsADIM VE YAsATTIM 1
YAŞADIM VE YAŞATTIM 1 sizlere daha yeni başımdan geçen bir anımı yazmak istedim...... Beni bilenler bilir. Bilmeyen için kısaca bi tarif edeyim.
1397
seks hikayeleri
olgun çiftle seks muhteşemdi
selam egeden mehmet yaş 38 arzularınızı ve hayallerinizİ özgürce ve doya doya yaşamak istiyorum diyen olgun bakımlı bayanlar, üçüncü tek erkek arayan
7070
seks hikayeleri
Ablamla Ben
Benim ablam eşinden ayrıldıktan sonra sürekli aile baskısını bahane edipdışarı çıkıyordu. Bir gün onu takip etmeye karar verdim ve her nereye gidiyors
7547
seks hikayeleri
MÜTHİŞ
2005 YAZ AYLARINDA TATİL İÇİN GELDİĞİM İSTANBUL U GEZERKEN YOLUM ORTAKÖY E DÜŞTÜ. BİR BARDA SOĞUK BİR BİRA İÇMEK İÇİN MOLA VERDİĞİMDE KARŞI MASADADA O
2162
seks hikayeleri
Teyzemin Kızını Nasıl Siktim I
İsmim Hakan ve sevişmek benim için yaşantımda çok önemli bir tutar. 3 defa evlendim ve son eşimle gerçekten mutluluğu yakaladım. Daha sonra onunla ber
19705
seks hikayeleri
Mesaide
|BEN BİR TEKSTİL FİRMASINDA USTA BAŞI OLARAK ÇALIŞIYORUM.O GÜN İŞİ BİTİREMEDİĞİMİZ İÇİN SABAHLAMAYA KALACAGIMIZ HABERİ GELDİ.NEYSE KALACAKLARIN LİSTES
2167
seks hikayeleri
Nazif Beye Oyun
Nazif beye oynadığım oyunu kocam da duymuştu. O gece gülmekten doğru dürüst sikişememiştik bile. Kocam ikide bir "Karıcığım şu olayı bir daha anlatsan
2072
seks hikayeleri
sexse çok düşkün bi kadınımdır
Ben 25 yaşında ve sekse çok düşkün bir kadınım.Ve erkekler beni hep çok seksi bulurlar ve hemen bana yanaşırlar.Çok kişiyle sıkıştım.Ama en çok zevk a
6017
seks hikayeleri
Kanepeye Yatirdim Ve Goguslerini Emmeye Basladim
Kanepeye Yatırdım ve Göğüslerini Emmeye Başladım... Bir gün Çok yakın bir arkadaşımın evinde oturuyoduk... Birbirimize erkek arkadaşlarımızı, Ve
3412
seks hikayeleri
annem konserde gözlerimin önünde
adım ebru birgün annemle konsere gittik acayipkalabalık bir konserdi karasu sahilde gece olan konseri izlemeye ve oynamaya devam ederken yerimizin sot
26062
seks hikayeleri
Yengemin Ateşini Söndürdüm
Slm merhabalar ben baran daha önce güzel müşterim adlı hikayeyle karşınıza çıkmıştım gelen yoğun istek üzerine yeni hikayemle karşınızdayım;daha yeni
43326
seks hikayeleri
Adam Ve Karısı
mrb. arkadaslar tekrar ben izmirli bu aralar pek fazla seks durumu olmadıgı icin sizlere bir&iki yıl icinde yasadıklarımı ard arda aktarıyorum. ama c
0
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :