Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

kapıcının kızı 2 Etiketi


kapıcının kızı 2 kapicinin_kizi_2
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Tanışalım
Arkadaşlar ben 18 yaşında zaman zaman istanbul zaman zaman bursada oturan kılsız tüysüz , kadın iç çamaşırları kıyafetleri giymekten hoşlanan pasif bi
3547
seks hikayeleri
ormanda merve ile
Merhaba.Adım BİRİNDAR.Bu olay 2.sene önce yaşadım. Ben osene ünv sınavını kazanmıştım.Ve tatile gitmek istiyordum.Ailem İST daben ise ANTALYAYA gid
10205
seks hikayeleri
çocugu olmuyormuş
slm arkadaşlar öncelikle bu site sahiplerine tşk sunarım anlatacağım bu gerçek olan bir sırımı paylaşmak istiyorum anlatacağım olay sadece isim gerçek
8081
seks hikayeleri
yanlışlıkla babamla yattım
Ben Hande.Hikayeye geçeyim ; Babam genellikle sarhoştur.Hovardadır.Annemi tatmin edemez.Bir kaç defa konuşmalarını dinledim.Sex hayatları iyi değildi.
8724
seks hikayeleri
Evli Adamın Karısını Sikişim.
Ben 26 yaşında 178 72 kilo boluda yaşıyan birisiyim. En büyük zevkim evli çiftlerle üçlü sex yaşamak. Bunun içinde sürekli nette evli çiftlerin kanall
11674
seks hikayeleri
Baldızım Harikaymış
Bende bir itirafta bulunacağım ben şu anda 40 yaşındayım benimde 32 –33 yaşlarında bir baldızım var şu anda o da evli aslında bizim ilişkimiz daha ba
4284
seks hikayeleri
Esimin Istedigi Buydu
Eşimin İstediği Buydu Merhaba 31 yaşında 7 yıllık evliyim. Sex hayatımız doğal olarak belli bir yerden sonra monotonloğa girmişti. Eşim önce haftada
4385
seks hikayeleri
Minibüste Verdim
meraba ben 18 yaşında genç bir kızım siirt lisesinde okuyorum bir günokuldan dönerken minübüse bindim ve okul dağılışı olduğu içinminübüste yeryoktu
10207
seks hikayeleri
Olgun Hanimla Olmak Baska
Olgun Hanımla Olmak Başka Mrb ismim erkan istanbuldayım başımdan geçen yaşadığım bir olayı sizlerle paylaşmak istedim.Bu sayfayı icat edenlere teşekk
2509
seks hikayeleri
UcLu SEX
ÜÇLÜ SEX Merhabalar ben ıstanbuldan esmer 1.80 boylarda yakısıklı bır delıkanlıyım.bu hıkayem tamamıyla gercektır.Ben internette arkadaş odalarında b
1700
seks hikayeleri
Evli Ciftle Zevk Dolu Saatler
Evli Çiftle Zevk Dolu Saatler merhaba ben izmirden kaan sizlerle başımdan geçen harika olayı paylaşmak istedim umrı beğenirsini ben 175 boyunda 67 kğ
2863
seks hikayeleri
üvey annemle yattım
Selam millet bizim analığı sikmeyen kalmadı zaten son olarak zenci dağıtmıştı onu tatil bitmiş eve dönmüştük.Ama farklı zevkler arıyordum.Onu bir trav
8853
seks hikayeleri
komşu kızı nın ammını yaladım
5304966812 sikmeyi çok seviyorumİsim : yusufMail : [email protected]
1862
seks hikayeleri
Cezalandırıldım
Merhaba arkadaşlar .ben Meltem.19 yasımdayım.aşağı yukarı 2 ay önce başımdan geçen bir anım paylaşmak istiyorum sizlerle.Sevgilimle buluşup bakırköyü
4165
seks hikayeleri
TAZE GELiNE ICRAAT
TAZE GELİNE İCRAAT Aynı mahallede oturan, çocukluk arkadaşım kerem, o kadar munis, o kadar sessiz bir kişilik sahibiydi ki, hep yalnız kalmayı sever,
9655
seks hikayeleri
DUYGUYLA BEKLENMEDiK
DUYGUYLA BEKLENMEDİK Merhaba ben hemen olaya gireyim biz özel bir kollejde okuyorduk bu sene lise 3 bitti son sene olduğu için mayıs ayından itibaren
1479
seks hikayeleri
Kopegim Ve Ben 2
Köpeğim ve ben - 2 Merhabalar, hikayem yayınlandıktan sonra birçok e-mail aldım. Çok beğenilmiş, teşekkür ederim. 1 hafta önce Köpeğim ile yaşadıklar
3367
seks hikayeleri
Serpil
“Oh, Tatlım. Vücudunu böyle hareket ettirdin mi, beni iyice azdırıyorsun...” dememe, “Vücudumdan hoşlanıyor musun?” diye yanıtladı. Siyah dar bir deri
1621
seks hikayeleri
Anneannem Ve Ben
Anneannem ve Ben... Bundan 5 yıl önce(17 yaşındayken)_. Tatil günlerinde genellikle ailem çalışıyor olur. Bu yüzden beni bazen anneannemin yanına bır
0
seks hikayeleri
sex bagımlısı oluşum
yoldan çıkartım lezbiyen ilişki yaşıyoruz kendimize titreşimli seks oyuncakları bile aldık birbirimizi yalayıp parmaklarımızla boşaltıyoruz gene bir g
86
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :