Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

karı koca sevişme hikayeleri Etiketi


karı koca sevişme hikayeleri kari_koca_sevisme_hikayeleri
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Cilgin Hoca
Çılgın hoca Ben bir ögrenciyim. Herkezin oldugu gibi benimde ögretmenlerim var. Ama bir ögretmenim var dı ki. Işte onu anlatıcam. Olayların baş
4386
seks hikayeleri
Çılgın Konya Seyahati
|Ben elif 29 yaşındayım güzel birbayanım ve aşkım murata deliler gibi aşığım tabi oda bana hem öyle bir aşıkki beni görür görmez siki sertleşmeye başl
0
seks hikayeleri
ev sahibinin kızıyla
Merhaba arkadaşlar ben Cem, sonunda yavaş yavaş bugüne değin yaşamış olduğum ilişkileri en baştan itibaren yazmaya başladım. Bu yaşadıklarımı çok sami
1740
seks hikayeleri
Yurtta Anlarım
Ben Cansu.18 Yasındayım Yaz Yurdunda Kalıyorum.Yazımı orda geçiriyorum.Nedeni İse Orda Benim En yakın arkadasım Lale var.Lale benim sırdaşımdı.ona her
0
seks hikayeleri
bilgi
Merhaba ben 19 yaşındayım amcam uzunyol otobus şöförüdür.amcam birgün istanbula gidecekti ve onun kızı yani kuzenim lise 2`ye gidiyor benseün.versited
1836
seks hikayeleri
TAHRİK OLDUM
Slm arkadaşlar ben kazim namı değer kazim siker size anlatacağım hikaye ank da YKM nin önünde arkadaşımı bekliyordum orta yaşta olgun bir kadın devaml
2644
seks hikayeleri
ciciş fantazisi
Selamlar arkadaşlar nasılsınız hikayerinizi okudum ve bazılarını beğendim bazılarını begenmedim. Çünkü bayanlar çok asağılamassınız. aslında buna değm
1998
seks hikayeleri
wc de sıkıştırınca
Herzaman gittigim internet kafede kız ismiyle girmis ekeklerle chat yapıyordum erkekleri azdırmak oldukca hos ve tahrik edici beni tanımayan insanları
13648
seks hikayeleri
tesettürlü selma
Selam ben serdar 28 yasında 170 boyunda 65 kg buyday tenlı seksı bır erkegım.nevsehırde ıkametkah edıyorum.. hegun ısyerıne sabah 8 dolmusuyla gıdıyo
17790
seks hikayeleri
Ciftin Ikisinide Siktim
Çiftin İkisinide Siktim ben bu yaz tanistigim bir cifti anlatacagim . tamamen hikayem gercektir.bu cift yunan cifti alamanyada yasamaktadir.ben chett
2174
seks hikayeleri
bi güzel sikilmiştim ki
merhaba arkadaşlar yaklaşık 1 yıl once yaşadıgım bi olayı paylaşmak istiyorum.ismim gökay 25 yaşında 1.72 boyunda 71 kg parlak pasif gayım. bu size il
16135
seks hikayeleri
Kimin Eli Kimin Cebinde
Hacettepe ekonomi bölümü mezunuyum. teorik bilgim yanında pratiğimi geliştirmek üzere bir yem. mali .müş firmasında yaklaşık bir yıldır çalışıyorum. y
1804
seks hikayeleri
Ünlü Biriyle Birlikte Olmak
Hersey Hasanin ben gazete okurken onun resmine bakip "Ben de bu hatuna hastayim iste be!" demesiyle basladi. Metin icerden seslendi "Sen tum hatunlara
3677
seks hikayeleri
İyi ki eline vermişimm
herkese mrhba bursa merkezde oturuyorm her gun ıse b17a otobuusyle gıder gelırm evmzın hemn ynında kız meslek lısesı var bındıgm otobuste ogrencıler d
10107
seks hikayeleri
Eksper Mahmut Kaynaka Tokmakladik
Eksper Mahmut Kaynaka tokmakladık Biz İstanbul Aksaraydan üç kişiyiz isimlerimiz Ahmet , Mehmet , Hüseyin bir büfe işletiyoruz. büfemizi sigorta ya
2161
seks hikayeleri
Müşterimin Karısı
slm ben 15 senedir inşaat malzemeleri satan bir firmada pazarlamacı olarak çalışmaktayım anlatacagım hikaye bundan 4 yıl kadar önce gerçekleşti istanb
2270
seks hikayeleri
Baldız! Bildiniz, Baldan Tatlı
Ben 30 yaşında ilk tanıştığım günden beri baldızımla ilişkiye girmeye çalışan birisiyim. Baldızım 36 yaşında yaşına bakmayın çok genç ve güzel gösteri
9040
seks hikayeleri
il temas
İsmim mert 34 yaşındayım iri yapılı ve dikkat çekici biriyim. ankarada yaşıyorum. Hikayem 2 gün önce yaşanan gerçek bir olay Arabam bakımda olduğu i
1033
seks hikayeleri
Çok Sıcaktı Amı :)
Hikayeme başlamadan önce bu siteyi hazırlayana çok tşkler ben 1.70 boylarında esmer bir gencim anlatacagım olay bundan 4 ay önce gerçeklesti isyerinde
2541
seks hikayeleri
Ah Bacım Ahhhhhh
Selamlar size kız kardeşimle evde tek başımayken yaşadıklarımı anlatıcam ben 19 yaşında kız kardeşim ise 17 yaşında bir gün annemle babam beraber alış
15031
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :