Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

karılarını siktirenler Etiketi


karılarını siktirenler karilarini_siktirenler
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Yengemle Apartmanda
Merhaba ben oldum olası yengeme hastayımdır hep onu düşünüp otuz bir çekerdim anlatacağım olay geçen sene gerçekleşti dayım iş seyahati için yurt dışı
15471
seks hikayeleri
Tatilde Otelde 1 Hafta Seks
Amı sulanan herkese selam! Anlatacağım olayı bu yaz tatilinde yaşadım. Fazla uzatmayacağım. Yaz tatili için hazırlanmış rezervasyonumu yaptırmı
8433
seks hikayeleri
Burcunun Amcığı
Slm ben adanadan yazıorum arkadaşlarla dışarda oturuğ sohbet ediorduk mahallemizde bir kız var adı burcu bi ara gözümüze çarptı köşe başında birile öp
4325
seks hikayeleri
zorla sikildim
bi hikayemi daha anlatim bikere bu olayda 2ay önce geçti okul çıkışında bi tane sınıf arkadaşım yanıma gelerek beni sinemaya davet etti o gün boşdum k
18766
seks hikayeleri
liseli sevgilimi becerdim
gömlekten düğmeleri açar bacakları tüysüz çorap bile giymez bedenini sergilemeyide sever yani o derece seksi evde filim izlerken başıma vurdu dedim ba
567
seks hikayeleri
İRİ GÖGÜSLER
SELAM BEN SİZE 2006 NIN TEMMUZ AYIMDA YAŞADIGIM Bİ OLAYI ANLATACAGIM BEN 25 YAŞINDA SEKS YAŞANDISI İYİ OLAN YAKISIKLI 190 CM BOYUNDA 88 KİLO YAKIŞIKLI
2782
seks hikayeleri
Otobüsteki Köylü Kadın
Otobüsteki Köylü Kadın sELAM, anılarımı yazmaya başladım müthiş bir ilgi alıyorum. fakat anılarımdan birini abuk bir adam başaka siteye kendi ismiy
12570
seks hikayeleri
türbanlı sürtüge amdan çaktım
Ben yılmaz İstanbul da oturuyorum…2 kız 2 erkek 4 kardeşiz… Ben ailenin 2. büyük çocuğuyum… ailem genel itibariyle mutaassıptır. Bunun büyük sebebi kö
5286
seks hikayeleri
Sekreterim Aslı
|Merhaba ben uzun zamandır bir satış şirketinde müdürüm, size güzel satış elemanım Aslı`yı nasıl siktiğimi anlatmak istiyorum. Bazı akşamlar iş yoğunl
3748
seks hikayeleri
Salim Ve Karısı
Merhaba arkadaşlar sizlere başımdan geçen bir olayı anlatıcam. Bir gün Antalya larada karavanımı bir kampinge parkı ettim ve tatil yapıyordum. Salimle
2399
seks hikayeleri
pınar ablamla dagıttım
pınar ablam 24 yasında 1,70 boylarında sarısın ela gözlü bakımlı ve sexsi bi bayandır kendine cok iyi bakan beslenmesine giyimine iyi bakar ablam ewli
19342
seks hikayeleri
Bodrum Macerasi 2
Bodrum macerası 2 Aldığımız güzel tepkiler bizi anımızın devamını da yazmaya ikna etti. Özellikle bizlerle kendi anılarını paylaşmak için gelen E-Mai
2136
seks hikayeleri
Anem halam ben
Ben daha once halamla nasil yapdigimi anlatmistim Ben eve geldigimde inleme sesleri evin her kosesini sarmisdi Ben babamla annemin mutfakta yaptiklari
3476
seks hikayeleri
Farkettirmeden
Farkettirmeden Herkesin bir hayali vardir.Beninki de iki kiz la birlikte grup seks yapmakti.Tabii kabul eden birini bulmak zordur.Birde güven duymak
2017
seks hikayeleri
Hamam
Hamam slm ben izmirde yaşayan34 yaşına biriyim gaylarla sex yapmayı severim bunu içinde izmirde bir hamam var oraya giderim rahat bir gay hamamdır il
6766
seks hikayeleri
Teyzemin Narin Amı Gotu
Slm arkadaslar buraları mesken edındım ensest hastası halıne gelmıstım teyzemı sıkmek ıcın neler vermezdım ben 23 yasında 175 boy 63 kıloda yakısıklı
6059
seks hikayeleri
Çılgın Komşum Aynur Hanım
Çılgın Komşum Aynur Hanım Merhaba ben 18 yaşında ist da oturuyorum birgün okul dan geldikten sonra komşumuz aynur hanımlar bize geldi benim de o
3607
seks hikayeleri
arjantinli olan turiste fena gömdüm
İsim : sezaiMail : [email protected]
109
seks hikayeleri
komşum burcuyla
Slm ben ahmt.sze basmdan gecen bi olayı anlatacm.ben 19 yaslarnda yakısklı bi gencm.komsumuzun burcu adında bi kzı var.burcu cok sexy bi kızdr.hep onu
1689
seks hikayeleri
Aksaray`da Telekızla Aşk
Aksaray`da Telekızla Aşk Ben 20 yaşında zevkine düşkün birazda paralı bir üniversite öğrencisiyim.Beyazıtta okudugum için çevrede birçok rus hatun
1381
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :