Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

karısının Etiketi


karısının karisinin
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Komşularım ve Yengem
Merhabalar ben istanbuldan Berke.Yaşım 19 uzun boylu ve kaslı biriyim.Hikayem yengem ve en yakın arkadaşlarımın annesiyle geçti.. Bir gün evde ben ve
3709
seks hikayeleri
DEVAMLI OgRETMENiMSiNiZ
DEV(AM)LI ÖĞRETMENİMSİNİZ;) Selam arkadaşlar ben istanbuldan eren. Üni 1 e gidiyorum. Size anlatacağım hikaye komik bir hikayedir. Birgün arkadaş
2585
seks hikayeleri
Öc Aldim
|Ortaokul yillarinda bir alt sinifimda okuyan iki tane kizla(birisi uzaktan akraba sayilirdi.) cok samimi iliskiler icerisindeydim.Onlara karsi cok a
2677
seks hikayeleri
Beni Bozdu
Beni bozdu Slm ben hakan. 18 yasinda 1.78 boy 60 kilo parlagım. Size anlatacagım hikayem 2 hafta önce oldu. O gece gene deliğim yanıyordu ve gay
0
seks hikayeleri
Bagittira Bagittira
Bagittira bagittira merabalar! ben 20 yaşında fen-ed. fak. 2. sınıfında okumaktayım. adim cem.belki aranızda bilenler vardır sivas gercekten kucuk ve
3409
seks hikayeleri
Üç Vajina Bir Penis
Üç Vajina Bir Penis Hayatımın en manyak ve unutulmaz gününü 2 gün önce yaşadım, bunu paylaşmak benim için ayrı bir zevk. Bugün yazıyorum çünkü anca
3461
seks hikayeleri
Tanrim
Tanrim! Sizlere gecen gun basimdan gecenleri anlatmistim... En yakin arkadaslarimdan biri olan berna ya da anlattim! Ona internette cok guzel; bir si
1328
seks hikayeleri
halamın kızlarını evinde siktim
merhaba ben istanbul dan ata 16 yaşında hafif kilolu ama cüsseli bir ergen im size geçen gün başımdan geçenleri anlatmak istedim halamın iki kızıda eş
7309
seks hikayeleri
Sekreterim
|slm arkadaşlar birden bu siteyi görüp okuyunca 17yaşıda bir olay geçti başımdan hemen mevzuya gireyim ben emlakçılık yaparken patronum sekreteri seni
0
seks hikayeleri
arkadan da istedi
olayı sizlerle paylaşmak isterim.ben o zamanlar 18 yaşındaydım.teyzem ise 35 falan bu arada teyzemin adı neriman.teyzem 5 sene öncebosanmıstı ve cok a
8243
seks hikayeleri
Işte O Am
|ben size istanbuldan yazıyorum neyse hemen konuya gircem bizim komsunun kızı melekle annesi bize gelmiştiiçerde annemle konusuyorlardı bende su içerk
2057
seks hikayeleri
Ablam Ve Annemle
ben 18 yasında duzgun fızıklı bır gencım her gungu gıbı evden okula okuldan eve gıdıyordu bırgunablamı odasında bağırırken duydum ve odasına gırdım ve
0
seks hikayeleri
Ah Esma Ahh
Selam arkadaşlarr bir önceki hikayemi begendigimizmi bilmem başlıgıda şudu manyak sikişş ben kendimden bahsedeyim 16 yasında kahverengi gözlü siyah s
2201
seks hikayeleri
Karşı Komşumuzu Zorla Siktim
Merhabe Hikayeye Direk Girmek İstiyorum. Bizim Nurgül isminde karşı komşumuz var 30-37 yaşları arasında olgun göğüslü hafif olgun götü var neyse birg
27474
seks hikayeleri
Sarisin Anne Ve Tatli Kizi
Sarışın Anne ve tatlı kızı Bir gün, gece saat 23:00 sularında otoyolda arabamla gelirken bir aracın ilerde emliyet şeridinde olduğunu gördüm. Kırmızı
13536
seks hikayeleri
Ülker Teyze 4
Selam Ülker teyzeyle aramızdaki ilişkiyi biliyorsunuz artık.cuma günü annemle bankaya gidecektik. Ülker aniden bize çıkageldi.annem hosgeldin,buyur di
3276
seks hikayeleri
İstanbul Gezisinde Kavgadan Sonra
İstanbul Gezisinde Kavgadan Sonra Ben izmirde oturuyorum ve okul gezisinde istanbula gitmiştik gezinin 2. akşamı hocalarımızla beraber yanımızdaki
1690
seks hikayeleri
kocası memnun edemiyormuş
tanışmamız ve telefonla konuşmalarımızda tesadüfen olmuştu. Neyse asıl muhabbete gelirsek kadın kocasından yana çok mutsuz. Kocası bunu becermiyor ve
365
seks hikayeleri
Rus Saunasinda Kiz Arkadasimla
Rus saunasında kız arkadaşımla Merhaba adım nurcan. Yurt dışında yaşıyorum. Sitenizi tesadüfen buldum ve siteniz güzelmiş hikayelerin bazıları çok ho
2575
seks hikayeleri
Kuzeniyle
Kuzeniyle Bi sevgilimle onun evine gitmiştik sex hayatımız renksizdi evde bi de kuzeni vardı biz odaya çekildik ikimizde azmıştık kıyafetleri deli gi
1911
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :