Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

kayın baba Etiketi


kayın baba kayin_baba
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Üzgünüm Amca
merhaba ben ismail anlatacagım olay isimler haric abartısız dogrudur önce hikayemizin kahramanlarını tanıtıyım ben ismail 25 yasındayım 170 by e
5117
seks hikayeleri
Hayallerimin Erkeği...
Herkese slm. Ben İstanbul`da yaşayan henüz daha tamamen açıklığa kavuşamamış genç bi gayim. Yaşım 18, esmer, hafif atletik ama bi o kadar da sempatik
3260
seks hikayeleri
Öz teyzem uyurken ayaklarını yaladım
Merhaba arkadaşlar benim çocukluğumdan beri ayaklara ilgim var, sanki doğuştan gelmiş bir şey gibi. O zamanlar sokakta kadınların ayağına bakıyorum "
1101
seks hikayeleri
kızlarla agda gecesi
bir kız arkadaşla birlikte okul yurdunda ağda yapıyorduk, saçlarımızıda yaptıracaktık çünü hafta sonu geliyor, erkekler mutlak disko filan, yemeğe
6975
seks hikayeleri
hizmetçi böyle olmalı
Anlatacağım hikaye almanyada geçiyor. Ben almanyada okurken kendime bir ev tutmuştum. Malum yurt falan gibi yerler bana göre değildi. Ailemden aldığım
2174
seks hikayeleri
Halamın Kızı Ve Ben
selam size halamın kzııyla geçen anımı anlatmak istiyorum.köydeydik bahçeye gitmek için ben ata bindim halamın kızıda yürüme gelecegini söyledi.köy iç
5217
seks hikayeleri
Gerdek
|merhaba sevgili sex severler ben 25 yaşinda iken peder beni evlendirdi amcamin kızı ile hatırlıyorum da ben amcamin kızını becermiştim 7 8yaşlarinda
0
seks hikayeleri
2 Erkegim
2. Erkeğim İlk erkeğim üniversiteye gitmişti biseksüel olduğum için 5-6 ay kadar hiç aramadımama sonra birden azdım. Bizim mahallede ilk erkeğimi
3675
seks hikayeleri
Bi Sex
Bi sex Selamlar ben gulsen 25 yasindayim ve boyum 1. 77 Egitimimi istanbulda devam etmekteyim ve hollanda dogumluyum, neyse bunlar onemli konular deg
3288
seks hikayeleri
Orospulukta Son Nokta
Selam adım hande. 90 65 95 ölçülerinde esmer bir kızım. Lise 3 de iken orospulukla para kazanıyordum. Hem zevklydi hemde paralıydı.Selam adım hande. 9
5993
seks hikayeleri
Annemin Süper Minisi
Annemin Süper Minisi Selam Arkadaşlar.. Benim anneme olan ilgim 12 yaşında başlamıştı daha yeni erkek olmayada adım atarken annemin giydiği kıyafet
13932
seks hikayeleri
dayımı azdırdımm
meraba bn leyla 16 yaşındayım ve size başımdan geçen bir olayı paylaşmak istiyorum.... bn 1.60 cm boyunda hafif kilolu bir kızım ve uzun bacakları
25787
seks hikayeleri
Arzunun Kölesiyim
Selam ben tolga bir bayanın emirlerine uymak onun her istediğini yapmak hoşuma gidiyor bir gün memleketten istanbula geldim iş icabı gelmiştim yaşım 2
1932
seks hikayeleri
Kuzenimin Kolesiyim 2
Kuzenimin Kölesiyim - 2 Selamlar hikayeme devam ediyorum. Annem bu sene bana otele yakın biryerden mukemmel manzaralı süper lux bir villa aldı. Artık
2731
seks hikayeleri
teyzemin kızına anal girdim
Ben fatih 17 yaşındayım 1,78 boyum var 67 kiloyum etrafımca yakışıklı olduğum söylenir kuzenim benimle aynı yaşta adı esra kumral kalça ve göğüsleri d
1435
seks hikayeleri
Antalya Erkeği
ANTALYA ERKEĞİ  merhaba ben asım antalya manavgattan sizlerle yaşadığım bir anımı paylaşmak istedim.her zaman aynı  cafeteryada oturuyor ar
1746
seks hikayeleri
Hayriyeye Zorla
Şuan ayrı olduğum eşimin arkadaşı olan Hayriye aslen Ankara lı olup ordu da öğretmenlik görevini yapmaktaydı yalnız kalıyordu bir akşam eski eşimle be
2556
seks hikayeleri
Pornocu Yengem
|slm millet ben murat izmir de oturuyorum size anlatacagım anım yengemle aramda geçti. Size biraz yengemden bahsedeyim.Yengem 30 yasında normal boyutl
7386
seks hikayeleri
Komşumuz Gülay
Selamlar. Ben Kenan. İzmirden. 23Yaşında 188 boyunda 85 kiloyum. Yeniden bir anımla sizlerin karşısındayım.Bu olay henüz 1hafta önce başımdan geçti.He
2916
seks hikayeleri
teyzemle isteksizce
merhaba ben 25 yaşında adım can takma ismim 4 kişil bir aileyiz ve en küçüğüyüm üniversiyeti yeni bitirdim ve iş bakıyordum annem babam ve abim çalışı
2900
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :