Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

kayın babamla sex Etiketi


kayın babamla sex kayin_babamla_sex
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Trenden Gelen Kadin
Trenden gelen kadın Ben tren hattı üzerinde oturan 30 yaşında bir erkegim. Bu kış kar çok yagdıgı için arabasız trenle kadıköye gelmeye karar verdim
13516
seks hikayeleri
Matematik Ödewi
|bnm matematiğim iyidir bu yüzden mahallede herkes bana sorular sorar öğrenmek istediklerini yapardım bir gün mahallede duygu bana matematik yazilisi
4090
seks hikayeleri
Binnazla
Dört beş yaşlarındayken ablamın amını görmüş, korkudan yüreğim ağzıma gelmişti. Beraberce tuvalete girmemiz için ısrar eden aslında bendim. Ablam da "
2493
seks hikayeleri
Asker Karısı Komşumla
|Merhabalar sizlere anlatacağım hikaye 5 yıl önce taşındığım karşı dairde oturan çiftle ilgili. İlk taşındığım aylarda kimseyi tanımıyor ve görü
9867
seks hikayeleri
Sinif Arkadaslarimin Bana Yaptigi
Sınıf Arkadaşlarımın Bana Yaptıgı. Merhaba. Ben ece buraya bikaç hikaye daha yazmıştım ordan kim oldugumu daha detaylı öğrenebilirsiniz. Bu hikayemde
4270
seks hikayeleri
Yaramaz Sewgilim
Meraba,,walla burdaki cogu hikayenin uydurma olduunu düsünüorum ama ben basmdan gecen gercek bi olayı anlatacaim,,ahmet ismim,,17 yasndaym lisede,,
1786
seks hikayeleri
Emineyle Am Göt
Selam herkeze ben gökhan hemen olaya girmek istiyorum emine benim hem okuldan hemde sokaktan arkadaşımdır biz emineyle çok iyi arkadaşız ben onlara gi
2850
seks hikayeleri
Olgun Gelinim
Olgun Gelinim..! Merhabalar ben istanbul dan yazıyorum.43yaşında165 boyundayım. Bundan 8 ay önce hayatımı değiştiren bir olayı paylaşmak istiyo
7455
seks hikayeleri
İş Yerindeki Dostum
ßirgün işe gittiginde kapıdan girecektim o an makinacı kızlardanAysunu wc de sex yaparken yakaladım , bana bunu kimseye söylemededi ben bilmemdedim si
1690
seks hikayeleri
Vah Annem Vah Intikamın Alındı
Merhaba. ben 17 yaşındayım ben 12 yaşındayken babam öldü babam öldügünde annam günlerca kendine gelemedi ben na yaparım iki yetimle diye dövünüp durdu
10971
seks hikayeleri
Müzikçi
merhabaalarbendeki çorap ve bacak düşkünlüğü okul yıllarında başlamıştısize okul yıllarında geçmiş olan tamamen gerçek anımı yazacamlise birdeyken oku
1374
seks hikayeleri
Sınıftaki Esma
SINIFTAKİ ESMA  Benim adım Orhan, yirmi altı yaşında, orta boylu, kumral tenli, kahverengi gözlü bir erkeğim. Kendime ait parfümeri dükkanım ve
1936
seks hikayeleri
Ben Eşim Ve Yengem
Bu olay gerçek olup yalnızca isimler deyiştirilmiştir.Benim adım Emel 30 yaşında esmer güzeli 1.75 cm boyundayım eşim Sami 34 yaşında 1.85 cm boyunda
10893
seks hikayeleri
asansörde anladım
aynı apartmanda oturuyoruz aynı yaşlardayız birbirimizden hoşanıyoruz ama bitürlü birbirimize açılamıyoruz bigün asansöre tam binerken sende geliosun
5149
seks hikayeleri
Erkek Kardeşim
Merhabalar ben 19 yaslarinda erkekleri azdirabilecek kapasiteye sahip ayni zamanda cekici ve guzel biriyim. Ailemin serbestligi surekli disarilarda ra
51474
seks hikayeleri
köyün tenha yerinde beni acımadan siktiler
Lisede sınıf arkadaşım Cemal beni kadınlığa alıştırdıktan sonra o sene okul tatile girene kadar fırsat buldukça beni sikiyordu. Cemale alışmıştım ve o
7614
seks hikayeleri
fayda var
Banyodan yeni çıkmışsın üsttünde küçüçük bir havlu var sırılsıklamsın yavaş yavaş üstünden sular arkarak odaya giriyorsun ben yatagımın üstünde seni b
1384
seks hikayeleri
milli olmuştum sonunda
Selam ben adanadan .... arkadaşlarla bi gun okulda kosede oturmus konusuoduk ve daha once hiç kız sikmediimi ama olmeden bi kız sikmek istediim
1536
seks hikayeleri
Bakkalcıyla Aralıksız
merhaba ben balıkesırden serhan sizzlere hıkayemısoyle anlatmak istiyorum.Bizim mahallede yakısıklı bır bakkal var bende bununla senelerdır sex yapmak
5080
seks hikayeleri
azgın kızla yattım
kalıyordum zaten bizde buraya taşınmaya karar vermiştik akşamları evdeki kızla çıkıp dışarı parkta sigara içiyorduk bu artık bizde hobi olmuştu bu kaç
160
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :