Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

kayın pederim Etiketi


kayın pederim kayin_pederim
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
İlk Ve Tek Deneyim
Slm arkadaşlar ben şu 23 yaşlarlarındayım ismim mehmet size ilk vetek gay lik maceramı ve ilişkimi anlatacam tam olarak kendimi gay hissetmem liseöğ
2132
seks hikayeleri
12 yaşındaki kardeşime kendimi siktirdimtmiştik
merhaba ben mersinden ayça 20 yaşındayım neyse hikayeme geçeyim yaz tatiline gitmiştik annemgilde cumartesi pazarına gitmişti kardşeimle biz hep evde
4470
seks hikayeleri
olgun aşcı
selam 45 yaşında olgun samimi sırdaş bır aşcıyım olgun evli çiftlere 3kişi olarak katılmak fantazilerine renk katmak istiyorum özelim açık05343815583İ
1326
seks hikayeleri
Teyzemi Kudurttum
teyzem benden 3 yaş büyük başından kısa bir evlilik geçmiş birisidir bunu bildigim için yanu-ında sürekli şortla gezip onu kudurtur yanından geçerkend
6048
seks hikayeleri
Azgin Kuzenim Hale
Azgin Kuzenim Hale!! Merhaba ben kenan, 19 yasindayim ve buralara yeni takilmaya basladim. Size bugün kuzenimi nasil siktim onu anlatacagim. Beni
7722
seks hikayeleri
olgun bakımlı bayanlar 3. arayan çiftler
merhaba ben egeden mehmet 0544 440 86 41 yaş 38 arzularınızı ve hayallerinizİ özgürce ve doya doya yaşamak istiyorum diyen olgun bakımlı bayanlar, üçü
1562
seks hikayeleri
Kadin Hocanin Tadi Bambaska
Kadın Hocanın Tadı Bambaşka Slm ben sanem. Esmer ve balıketi biriyim. (Sizi pek alakadar etmiyor galiba ama bu sitede her okuduğum hikayeye böyle baş
23199
seks hikayeleri
Hayatımın Grubu
Herkese selamlar Sitenizin müdavimlerinden biriyim ve ilk defa bende size başımdan 1 ay önce geçen tamamen gerçek yaşanmış bir animi paylaşmak istiyor
2005
seks hikayeleri
Bu Olay Yaşanmıştır: Namuslu Eşim Orospu Oldu
|EŞİM ŞİMDİ TAM BİR OROSPU!..(BU OLAY YAŞANMIŞ, YAŞANMAKTADIR) TEK ÇOCUKLU ORTA HALLİ SIRADAN BİR AİLEYİZ..1994’ LERDE SEKİZİNCİ YILINA GİREN E
20369
seks hikayeleri
DEDECİM BENİM
 İzmirin yine sıcak bir yazıydı. Annemlerden zar zor izin alıp dedemin yanında kalıcam bahanesiyle sevgilimle buluşmak için Çeşme ye gittim. Üç g
12411
seks hikayeleri
KANKAMIN KARDEŞİNE TECAVÜZ
|merhaba ben 21 yaşında bir gencim adım mehmet olay 3 sene önçe oldu gercekdir. kankamla dogduk dogalı birbirimizi tanırız kankankamın adı fatih her k
14267
seks hikayeleri
komşum hande abla
Ben 13 yaşındaydım. Karşımızdaki boş daireye yeni evli bir çift taşınmıştı. Ben henüz görmemiştim ama annem kızı öve öve bitiremiyordu. Bir gün okulda
5549
seks hikayeleri
Offff Of
|güzel bir yaz akşamıydı. ben arkadaşlarla dışarıda top oynuyordum.hep beraber anlaşmıştık gece de aşağıya ineceğiz dedik.olaylar bu an başladı.gece
1729
seks hikayeleri
Yazık
Ben prens burda yazılanların coguna ınanmıyorum bu kadar sacma bı sey olamaz kız 1 kac saat heves ıcın kızlıgından oluyo sızce bunlar mantıklımı ıyı d
1644
seks hikayeleri
Saskin Ama Guzel 3
Şaşkın ama güzel -3 Merhaba ben eser size şimdi yeni bir hikayemi anlatacağım bir gün arkadaşım metin bana telefon edip bu akşam aysunlarla dışarı çı
1524
seks hikayeleri
HALA ŞOKTAYIM
 Merhaba ankarada oturan ve bilgisayarla uğraşan bir insanım. Evim işyerine uzak olduğu için dayımlarda kalıyorum.dayım ve yengem çalışan insanla
5114
seks hikayeleri
Kız Arkadaşım - 2
merhaba ilk anımı okumayan varsa (kız arkadaşım) ilk önce onu okumalarını tavsiye ederim. Kız arkadaşım Pelin ve ev arkadaşı aslıyla yaşadıklarımı anl
1569
seks hikayeleri
azgın sikici
evli çiftler dul bayanlar azgın kızlat atayın 0545 841 04 80İsim : osmanMail :
132
seks hikayeleri
eşimin halasıyla yattım
ben kayseriden vedat 28 yaşında 180 boyunda yakışıklı bir erkeğim evleneli 2 yıl olmuştu yıllık izinlerimizi eşim nurayla aynı kullanmıştık ve nurayın
4875
seks hikayeleri
Yalamaya Bayılıyorum
Merhaba, ben İstanbul’da yaşayan pasif zaman zaman da aktif bir gayim. Anlatacağım olay iki ay önce birebir gerçekleşmiştir. Bir akşamüstü işten evime
4412
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :