Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

kaynana seks Etiketi


kaynana seks kaynana_seks
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Kızın Adı Dünya
|KIZIN ADI DÜNYA büyük bir imalathanede genel müdürdüm.imalathanenin idari yeri farklı merkezde olduğundan imalathanede pek bulunmuyordum.bulunduğum
3913
seks hikayeleri
Yeryüzündeki Cennet
Ben 32 yaşında, acayip hayaller kuran biriyim. Hayallerimden biri de, iki kızla sevişmekti. Günlük hayatın karmaşasından fırsatBen 32 yaşında, acayip
1720
seks hikayeleri
Yuklukte Sex
Mrb ben nuri sizlere adana dan yazıyorum anlatacağım olay 1yıl oldu.kız arkadaşımı hazıran ayının bı gununde eve cağırmıstım evde yuklukteki yatakları
2001
seks hikayeleri
dilenciyle kaydım
merhabalar ben ankaradan mert size başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum tarih 23.08.2005 çok sıcaktı ve kızılay meydanında geziyordum birden ca
4263
seks hikayeleri
amca kızlarıyla
selam yine ben geçen hikayemi çok beğendiğiniz için bende yaşadığım bire bir gerçek hikayelerime devam ediyorum 3 yıl önce amcamlarla birlikte pikniğe
3865
seks hikayeleri
Uvey Kardeslerim01
Üvey Kardeşlerim.01 annem benim ne kadar istemediğim halde askere gideceğim için 2 tane kızı olan bir kamyoncuyla evlendi.hiç üvey babamı ve kardeşle
5567
seks hikayeleri
kocama ogluma veriyorum
Benim adım Özlem ( gerçek adım soyadımı söylemeyeceğim. Bursada yasıyorum. Ben esimden bosandım. 2 cocuk sahibiyim biri erkek biri kız. kız olanın ism
5362
seks hikayeleri
Evliydi Sanırım
Evliydi Sanırım Kendimi anlatmalıyım;183 cm kumral ela gozluyum guclu ve atletik yapılıyım gezmeyı eglenmeyi ve eglendirmeyi severi..keyifli bir ad
1577
seks hikayeleri
yataktada iyiymiş
Normalde tipine bakınca anlaşılmaz ama sexhikayelerin.org okurları iyi bilir ki yataktaki profesyonellik çok iyidir. ünüversite yıllarında hiçbir kızl
646
seks hikayeleri
Kalin Kemer
Kalın Kemer Ben orta okul ve lisede iken, dönem 80 ’lerin sonu idi. O dönemde, elbette 80‘lerin modası hakimdi. Yani modada abartının old
1586
seks hikayeleri
teyzemin kızıyla yattım
Slm ben istanbuldan 1.80 boyunda mavi gözlü yakışıklı bir delikanlıyım.teyzemin kızından çok haşlanırım. 15 yaşımdayken bize geldiğinde hep frikik ver
10511
seks hikayeleri
Marketcinin Kızı
Slm arkadaslar basımdan gecen anıyı sizlerle paylasmak istiyorum ben yusuf 1 85 boylarında esmer sikici bir delikanlıyım bizim evin altında market var
7172
seks hikayeleri
NE DENEYiM AMAAAAAAA
NE DENEYİM AMAAAAAAA??? 17 yaşında liseden mezun aldum ve ünv sınavına girmedim direkt olarak skreterlik istiyordum bir işyerine müracaat ettim ve ha
2788
seks hikayeleri
A(i)lem
A(i)lemOkul bir hafta erken bitmişti bizim için. Çünkü son iki haftaya girildiğinden dolayı yoklama alınmayacağı söylendi ve herkes serbest bırakıldı
5639
seks hikayeleri
Ezdim Zavallıyı
Meraba arkadaşlar ben 27 yaşında 1.73 boyunda 60 kilo ayak bakımına ve ayakkabı seçimine çok önem veren bir bayanım küçük yaştan beri insanlara ayakla
3687
seks hikayeleri
Bu Ne Kuvvet
|slm ben istanbuldan akın üsküdar lisesinde oku yorum lise son sınıftı öss ye hazırlandığımdan kızlarla konuşacak vakit yoktu birgün bir kız arkadaş
0
seks hikayeleri
Nermin Teyze
Haftasonu tatilim O sıralarda 18 yaşımda idim.Pek çalışkan değildim ama kafam belden aşağı meselelere zehir gibi çalışırdı. Harika fanteziler kurardım
4473
seks hikayeleri
Dokunmadan Duş Aldık
Birlikte fakat birbirimize .Bu bizi daha da azdırdı.Yatak odasına geçtik sonra.Yarı çıplaktık. Ayakta sevişmeye başladık.Bir taraftan onun tatlı vücud
1869
seks hikayeleri
Noter Ve Elemanı
selam sizlere önceden noterin elamanını nasıl siktiğimi anlatmıştım şimdide noter hanımı ve elemanına nasıl geçirdiğimi anlatacağım yaklaşık bundan b
1683
seks hikayeleri
Tellak Ve Arkadaşı
Beni bir iyi etti.Bir gün İzmir’de hamama gitmiştim.İki yıl kadar oluyor.Aslında normal birerkektim. Ama arada sırada erkeklere karşı bir meyil de du
3409
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :