Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

kaynata gelin Etiketi


kaynata gelin kaynata_gelin
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Babamın Arkadası
Mrblar ben yerımı söylemım ısmımde takma zaten hıkayelere benımde utanc verıcı hıkayemı yer almasını ıstedımbabamın en samımı arkadası cocukluk arkada
12976
seks hikayeleri
14 Lolita
14 Lolita Adım Selin. Daha 14 yaşında, ince uzun boylu yeni ergenleşmeye başlayan bir kızdım. Okullar yaz tatilindeydi ve evdekiler tatile çıkmış
26867
seks hikayeleri
Teyzemi Kudurttum
teyzem benden 3 yaş büyük başından kısa bir evlilik geçmiş birisidir bunu bildigim için yanu-ında sürekli şortla gezip onu kudurtur yanından geçerkend
6041
seks hikayeleri
Otobuste Serkan
Otobüste serkan Sabah işe gitmek için belediye otobüsü bekliyordum. Yaklaşık yarım saat otobüs bekledik durakta ama hepsi tıklım tıklım olduğu için b
4448
seks hikayeleri
Ev Hali
Adım Tunay 21 yaşındayım antalyada oturuyoruz biz antalya çok sıcak olduğu için yaz mevsiminde kıyafet giymek bize çok zor gelir. Bizim evde de durum
5788
seks hikayeleri
Patronumu Siktim
Ben 25 yasında uzun boylu yakısıklı bır gencım.. ben kuaforde çalışıyorum.. birgün uaföre erken müşteri glecegi için sabah ben dükkanı erken açmış tım
4886
seks hikayeleri
EŞİMİN ARKADAŞI
Ben 34, eşim 30 yaşında. Ben özel sektörde eşim kamu sektöründe çalışıyor. Çok aktif bir cinsel yaşamımız var. Eşimin özel günlerinde bile çoğu zaman
13426
seks hikayeleri
BÖYLESİNE İLK DEFA RASTLIYORUM
33 yaşında 10 yıllık evli bir bayanım eşim aynı zamanda ilk erkeğim , onu bu güne kadar asla aldatmamıştım ,taki 2 hafta öncesine kadar ,ev sahibimiz
3403
seks hikayeleri
Bekleme Salonu
Bekleme salonu ben 22 yaşında varlıklı sayıla bilecek bir ailenin büyük oğluyum neyse uzatmayım.bundan bir ay falan önceydi kız arkadaşım hasta oldug
1946
seks hikayeleri
0545 519 14 66 SİKİN BENİ AZDIM
0545 519 14 66 numaram bu adım elvan cok fena azdım sikin beni nolur her turlu fantaziye varım nolursa yani grup felanda olur büyük ve kalın sevıyoru
4073
seks hikayeleri
Slm
Benm bi svgli var adı 2 yıl cıktık ama ilknur bigün bize gtrdm hava soguk old icin o gune kadar elni bile tutamadım ama ogun icimden onu sikmek gecio
1677
seks hikayeleri
Mukemmel Bir Gece
Mükemmel Bir Gece Onu ilk defa bir diskoda görmüsdüm. Tanri onu bi kadina vere bilecegi tüm güzelliklerle donatmisdi. Yildizsiz bir gecenin karanligi
1706
seks hikayeleri
Liseli elanın yırtık kilodu
17 yaşındaki çıtır çerez okula yeni başlamıştım çok yakışıklı olduğum için bütün kızların gözü bende idi bende okulun en güzel kızıyla çıkmaya karar v
17973
seks hikayeleri
Sarışın Kuzenim
|selam ben 17 yaşında çok tatlı ve bir o kadarda sempatik bir erkeğim. lafı fazla uzatmadan ben anlatmaya başlayayım benim kuzenim kısa saçlı, sarışın
4295
seks hikayeleri
Coraplariyla Yetinirdim
Çoraplarıyla Yetinirdim... Merhaba arkadaşlar.Şimdi size 17 yaşındaki mükemmel ablamla yaşadığım bir olayı anlatacağım... Bir gün annem ve babam
3848
seks hikayeleri
Yengem
Yengem oldum olsı ilgimi çeker bir gün dayımı ziyarete gittim yengem bana dayımın şehir dışında olduğunu söyledi beni içeriye davet etti bende yengemi
4635
seks hikayeleri
Yengemin Kızı
Ben 22 yaşında bir delikanlıyım. Siyah ince çorap giyen bayanlara bayılırım. Yengem ve kızı da öyle, hastayım ikisine de ama bir türlü sikemedim. Bir
18832
seks hikayeleri
ilk deneyim
1.5 senelik bi ilişkim vardı. erkek arkadaşımla amacasının oğlunun evine gitmiştik. bu 1.5 sene içinde bir çok kez götten beraber olmuştuk ama çok acı
6172
seks hikayeleri
Eski Sevgilim
Merhaba ismim Mustafa… Sizlere yaklaşık 5 yıl önce yaşadıklarımı ve şu anda yeniden başlayan bir seks hayatımı anlatmak istiyorum. Yaklaşık 5 yıl önce
2851
seks hikayeleri
Her Şeyin Bir Bedeli Var
İşlerin yoğunluğundan ofisimde geç saatlere kadar kalmıştım.Tüm şirket çalışanlarının çıkmış olduğunu görerek artık gitme vaktinin geldiğini düşündüm.
3386
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :