Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

kız kardeş sikme Etiketi


kız kardeş sikme kiz_kardes_sikme
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
cografya hocasıyla
Her zaman ki gibi sıkıcı bir ders zili daha çalmıştı ama bu zili diğerlerinden ayıran sey dersin coğrafya olmasıydı. Coğrafyacı 1.77 boyun da leğen gö
2159
seks hikayeleri
patronumun oğluna verdim.sıra patronumda
Patronumum karısı yani sevgilimin annesi bugün sirkette beni çok kızdırdı.İmalı bakmalar laf vurdurmalar küçümser tavırlar.Oğlum senin yüzünden mi gec
6237
seks hikayeleri
pınar ablamı mahvettim
pınar ablam 24 yasında 1,70 boylarında sarısın ela gözlü bakımlı ve sexsi bi bayandır kendine cok iyi bakan beslenmesine giyimine iyi bakar ablam ewli
2135
seks hikayeleri
Yolda Gelen Rahatlık
Çalıştığımilçeyle ailemin kaldığı ilçe epey uzaktır hafta sonları hepm ailemin yanına giderdim o günde arkadasa söledim ben bu gün erken cıkıyorum diy
2139
seks hikayeleri
Kardeşim Evi Süpürüyordu
Selam yasım 28 ve bir senedir evliyim.Size basımdan gecen bir olayıanlatmak istiyorum.Bundan 2 sene önceydi.Evde oturup maç izliyordum,kız kardesimde
9457
seks hikayeleri
sexsi imamın eşiyle yatakta sikiştim
ALİ AHMET inşaat mütahitliği yapıyorum işim gereği her yıl genelde yer değiştiriyorum. ankaranın beypazarı, ayaş ve nallıhan ilçelerinde 2014 yılı bir
9906
seks hikayeleri
Annem Harikaydi Dinleseniz Sizde Istersiniz
Annem Harıkaydı Dınlesenız Sızde İstersınız ben 19 yasında bır gencım babam yurt dısında calıstıgından annemle ben kalıyoruz bırgun evde oturuyorduk
23526
seks hikayeleri
am
ben birgün tiren de sikiyordun 4 karıyı birime amdan birine götten sikilme isteyen orospular yarrağın 31cm İsim : sikenMail : fb_@hotmail.com
6912
seks hikayeleri
Komsu Oglu 2
Komşu oğlu 2 Tekrar merhabalar.beni hatırlamışınızdır 5 yıldır karısını komşu oğlu okana siktiren ve bu işten çok zevk alan araya başkalarını da alıp
3873
seks hikayeleri
DUMA DUMA DUM BEN BiR HiKAYE UYDURDUM
DUMA DUMA DUM BEN BİR HİKAYE UYDURDUM Merhaba size her zaman yaşadığım olayları mı anlatacağım? Tabiki hayır... Şimdi anlatacağım olay benim hayal ür
2018
seks hikayeleri
Dusunun....
Slmlar...ben ankarada ozel bı dersanede calısan bı tarıh ogrtmnıyım..yesıl gozlu,kumral,179 boyunda yakısıklı sayılacak bı tıpteyım...basımdan gecen o
1437
seks hikayeleri
Saunada
Saunada Ben 34 yaşında seyahat etmeyi ve güzellikleri yaşamayı seven sıra dışı birisiyim. Bu yılın ilk aylarında yaşadığım zevkli bir o kadarda haz v
2412
seks hikayeleri
Yengem Ve Komşusu Şerife
ederim tamamen gerçektir.bundan dört yıl önceydi.askereden yeni gelmiştim kırşehirde öğretmen olan dayımahmet bizi aradı ve yiğenim hoş geldin tam zam
7288
seks hikayeleri
Abim Ve Ben
ADIM ALIYE YASIM SU AN 31 YASINDA BIR BAYANIM. SIZE BASIMDAN KECENLERI ANLATMAK ISTIYORUM. BU OLAY BEN 13 YASINDAYKEN BASLADI ABIM BURHAN ISE OZAMAN
22086
seks hikayeleri
Satanist
slm. yaşım 18. sizlere yaşadığım ilk sexi anlatıcam.okuldan eve dönmüşdüm.çok yorgundum.kendime birşeyler hazırladım veyedim.tam masa`yı kaldırıcakken
1832
seks hikayeleri
BesiliMisafir
Besili Misafir Babam ben küçükken öldüğünden dolayı, ilkokul sonrası devlet parasız yatılı imtihanını kazanarak yatılı olarak okumak için bir iç an
1855
seks hikayeleri
Yengemi Domalttim
Yengemi Domalttım... benim yengem 30 34 yaşlarında taş gibi hatundur. geçen gün arabayla ankaradan antalyaya gidiyorduk. fakat arabada fazla yer yokt
6897
seks hikayeleri
koca memeli teyze
merhaba okurları birgün yengemlerde oturuyoruz kuzenimle ben yengemler yoktu teyzemlerde yengemlerde kalmıştı sadece teyzem kuzenim ve ben vardım ev
4279
seks hikayeleri
Baldız! Bildiniz, Baldan Tatlı
Ben 30 yaşında ilk tanıştığım günden beri baldızımla ilişkiye girmeye çalışan birisiyim. Baldızım 36 yaşında yaşına bakmayın çok genç ve güzel gösteri
9026
seks hikayeleri
zevkin uç noktasındaydım
selam ben lise öğrencisiyim.ingilizce dersimiz çok zordu.benim dersler berbattı.çünkü ingilizce öğretmenimiz çok seksi bir bayandı.bir gün öğretmenimi
1833
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :