Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

kız kardeşimi on yaşında siktim Etiketi


kız kardeşimi on yaşında siktim kiz_kardesimi_on_yasinda_siktim
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
kocama kızdıgım için
Selam arkadaşlar ben Nurten. 30 yaşında, 1.65 boyunda, biraz kilolu (70 kg), beyaz tenli, 10 yıllık evli ve çocuğu olan bir kadınım. Kocam Halim ise 3
2701
seks hikayeleri
evlinin tadı
Mrb yeni bi anımla uzun bi aradan sonra sizlerleyim arkadaşlar. İsmim sercan yaş 27. İyi bir iş ve kariyer sahibiyim ve yakışıklı da olunca haliyle se
2163
seks hikayeleri
duruşmanın sonunda
Ben uzun boylu,iri vücutlu, esmer, zeytin gözlü 33 yaşında bir beyim. Size anlatacağım anı henüz bir hafta önce yaşandı. benim evli bir kuzenim vardı,
1916
seks hikayeleri
Sevdadan Sonra YENGEMBiR
Sevda`dan sonra YENGEM..BİR Merhaba.....Ben 53 yaşlarında Ankaralı birisiyim...20 yaşlarında iken başımdan geçen..AhZevce.com da kaç tane sevda varsa
0
seks hikayeleri
Teyzemlerin Kolesi 3
Teyzemlerin kölesi 3 teyzemler ve komşusu beni ve kardeşim sunayın artık iyice köleleri yapmışlardı.artık ikimizde devamlı dört ayak üstündeydik.dizl
3150
seks hikayeleri
kardeşim üzerimde
Selam benim adım Safiye. 29 yaşında evli ve güzel bir bayanım. Bu tür sitelere pek fazla girmem ama bayan arkadaşlarımın bu tür sitelerin çok ilgi gör
9768
seks hikayeleri
Baldızım Ve Kızları
Daha önce baldızımı sonra kızını nasıl siktiğimi anlatmıştım. Artık baldızımda kızı sema`da benim karım rolune soyunmuşlar haftada en az birer gün iki
0
seks hikayeleri
Oldukca Masum
Oldukça Masum Ben oldukça deneyimli biriyimdir. Çok fazla erkek arkadaşım olmuşdur ve sex dahil her türlü deneyimim de olmuşdur. Bir gün en ii arkada
1791
seks hikayeleri
teyzemin kızına anal girdim
Ben fatih 17 yaşındayım 1,78 boyum var 67 kiloyum etrafımca yakışıklı olduğum söylenir kuzenim benimle aynı yaşta adı esra kumral kalça ve göğüsleri d
1418
seks hikayeleri
Travesti Nazlı İle Hayatımın Sexi!
Ben bir cross dresserım. 32 Yaşında tek başına yaşıyorum. Dolabım baya geniştir ve biseksüelim. Hem kadınları hem de travesti ve kadınsı gayleri seviy
23018
seks hikayeleri
Adrenalın Bu Olsa -2-
|merhabalar, daha onceden sıze yıne aynı baslıkla yazmıstım, sayısız maıl aldım ama hepsı teklerden bu yuzden pek ılgılenmedım.gelelımhıkayeme, oldukc
1366
seks hikayeleri
kışın tatil bir başkaymış
ben 23 yaşında 18 yaşından beri pasif gay olan biriyim.178 boyunda 80 kiloyum bembeyaz bi tenim var ve popom biraz büyük ve çıkık.Anlatacaklarım gerçe
18160
seks hikayeleri
kız bana milletin ortasında breni sik dedi
merhaba ben ali.bir gün sokakta dolaşıyordum önümde bir kız vardı ben nere gidiyosam oda oraya geliyorudu lavobaya gitmem lazımdı benimle beraber oda
4188
seks hikayeleri
Külotlu Çorap Hastası
Uzun zamandır bu siteyi takip ediyorum.Bende külotlu çorap hastasıyım.Sizinle paylaşmak istediğim bir anımı anlatmak istiyorum.bir gün bulunduğum meka
2300
seks hikayeleri
Eşimin bana arkadaş süprizi yaptı
Slm ben istanbuldan erkan 33 yaşındayım evliyim eşimle sex hayatımız monotonlaşmıştı ona farklı şeyler denemek fantaziler yaşayım sex hayatımızı renkl
4034
seks hikayeleri
Kiz Kardesim
Kardeşim Ben 19 yasındayım 1. 85 Boyundayım iyi bir fiziğe sahibim kardesim benden 2 yas küçük o yasda mükemmel biriydi küçük göğüslü iri kalçalıy ta
0
seks hikayeleri
kocamın çıragıyla
mrb ben yıldız 28 yasında evlı alımlı bır bayanım esım bılgısayar tamırcısı isyeri evimize yakın oldugu ıcın yemeklerıni genelde ben verırım eşimin ik
10818
seks hikayeleri
HALA BAKİREYİM
Ben 27 yaşımda uzun boylu kumral ela gözlü hafif balık etli bir kızım. Bu güne kadar kaç tane erkek arkadaşım oldu bilmiyorum. bir çoğu ile cinsellik
3687
seks hikayeleri
Sansa Bak
Şansa bak Su anda 32 yasinda genc bir patronum. Evim Kadikoy’de, isyerim ise Mecidiyekoy’de. Arabami boyaya verdigim gunlerdeydi. “Bugun de ise beled
1553
seks hikayeleri
memelerimi yogurup sikecek
Onsekiz yasindaydim, ailemle birlikte yaz tatili için köye gitmek zorundaydim. Benim kisisel tercihim fistik gibi kizlarin cirit attigi güney sahiller
3543
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :