Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

kız kardeşini sikenlerin videoları Etiketi


kız kardeşini sikenlerin videoları kiz_kardesini_sikenlerin_videolari
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
sexse karşı gelinmez
mrb arkadaslar ismim muammer 21 yasındayım sıze hayatımda yaptıhım ılk seyı anlatıyorum 15 yasındayken benım amcamın kızı vardı küyde ısmı sümbül cok
3839
seks hikayeleri
izmirli motor
Herkese merhaba.başımdan geçen olay tamamen doğrudur.izmirdeyim 33 yaşında atletik yapılı,175 boyum 73 kilodayım.ün mezunuyum,oturmasını kalkmasını
1841
seks hikayeleri
Evli Ciftle Birlikte Kızınada Jigolo Oldum.
Merhaba ben boludan tolga 26 yaşındayım.Size tamamen gercek bir anımı anlatacagım bu anlatacagım. Mynet ten tanıştığım bir adam vardı. Hoşbeş sohbet e
8290
seks hikayeleri
Orta Yaşlı Dolgun Popo
Orta Yaşlı Dolgun Popo Taciz kadar zevkli bir şey olmasa gerek... Belkide sex hayatının en zevk veren tarafıdır taciz... Karşındaki istesin yada iste
4276
seks hikayeleri
Dominant
Aslında bunu hiç anlatamam diye düşünüyordum ama artıkrahatlamalıyım.geçen sene bizim apartumanda alt katımıza yeni bir ailetaşındı.Bir gün komşu ziya
1967
seks hikayeleri
Abime Sikildim Ohhh
Ben 18 yaşında güzel bir kızım bunları anlatmama gerek olmadığını düşünerek konuya girmek istiyorum . anaeyse günlerden birgün evde yanlız kalmıştım v
11587
seks hikayeleri
Hillside Otelde
Hillside Otelde Adım efe, ankarada oturuyorum, işim gereği sık seyahet ederim. Yine bu seyahatlerden birinde Antalyaya gitmiştim. İşim bittikten sonr
1735
seks hikayeleri
Teyze Kızıyla Ilk Deneyim
|slm arkadaşlar ben 19 yaşında bekarım anlatacagım olay başımdan daha ben 17 yaşındayken geldi ben teyzemlerle çok sıkı fıkı oldugum için evlerine çok
4727
seks hikayeleri
Teyzem Zorla
Selam arkadaşlar ben Eskişehir`den Oktay bu siteyi okuyuncaya kadar bunlar bana saçmalık gelirdi.Bu arada ben 19 yaşında uzun boylu oldukça yakışıklı
36948
seks hikayeleri
Hayallerimi Süsleyen Komşum
Yaşım 20 ve benim 1-2 senedir hayalini kurduğum bir üst kat komşumuz var. İnanın bu nasıl başladı ve nasıl onu düşünerek fantazi kurmaya başladım bilm
3237
seks hikayeleri
Hem Karisi Hem Kendisi
Hem Karısı Hem Kendisi... ben izmir`de ikamet eden 27 yaşında kuımral birgencim.Anlatacağım olay bundan 6 ay önce başımdan geçti.Ben işten eve döndük
2766
seks hikayeleri
Birlikte 3
Birlikte (3) Erkek: Uzunca bir süre seni yapayalnız ve korku içinde karanlık depoda bırakıyorum. Hafif serin, nemli hava paltoya iyice sarılmana se
2253
seks hikayeleri
19 Yaşındaki Yengem
Slm ben berkantben size basımdan gecen bi olayı anlatmak istiyorum.aslen ist de oturuyorum 29yaşındave yakın kotuma olarak çalışıyorum.gecen yaz tatil
7912
seks hikayeleri
Bitmeyenhikayeler.com
Canan ile meral üst üsteBiz üç arkadaş diyarbakır`da bir ev kiralamıştık üçümüz birlikteaynı evi paylaşıyorduk. meral benim kadar olmasada çok güzel b
0
seks hikayeleri
Annem oral seksi hastası
Merhaba. Anlatacağım hikaye tamamen gerçektir ve yaklaşık 2 ay önce yani, 2003 Ocak ayında yaşandı Ben İstanbuldan, 19 yaşında bir gencim. Adım Gökhan
43224
seks hikayeleri
nadide ile
Merhaba.Bu anlatacaklarim tamamen benim yasadigim fakat baskalariyla paylasmam konusunda mahsur oldugu için bir yere yollamadigim güzellikler.Is yerim
1357
seks hikayeleri
Otobüste verdim
Selam sex hikaye okurları.porno izlemektense hikaye okumayı tercih eden bi tipim. Çok açık he seksi giyinen 1.70 boyunda füze gibi memeleri olan taş g
1095
seks hikayeleri
Bir Yaz Gunu
Bir Yaz Günü... Günlerde persembeydi ve hava cok sicakdi ,tatilden dolayi sokaklar bombosdu. Ben o siralar 16 yasindaydim ve bir 18 yasinda esmer a
2992
seks hikayeleri
Pompacılar
Bi gun yawuz diye bi arkadasımızn ewindedik o gune kadar yawuzun bole biri oldunu bilmiyodum zaten oda gecenın ılerleyen saatlerınde kendını gostermey
2511
seks hikayeleri
Akınımı Sattım
32 yaşında yaşındayım ve 10 yıldır gay seks yapıyorum. Çok güzel gündüzlerdegecelerde seviştim siktim sikildim. Ama hiç bir zaman unutamayacağım bir g
2624
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :