Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

kızlığı bozulmamış am resimleri Etiketi


kızlığı bozulmamış am resimleri kizligi_bozulmamis_am_resimleri
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Fatoş Ablayla
Biz gazipaşada otururken annemin çok samimi bir arkadaşı vardı fatoş abla her zaman bize gelir kalır beraber zaman geçirirdik ben o zaman lise son sın
3934
seks hikayeleri
tombulla sikiş keyfi
Aydın amcam kendisi kamu kurumunda çalışıyor 40 yaşlarında falan birisi aydın amcanın eşi ise nadiye yenge 34 yaşında dışarıda kapalı giyinen bir k
1213
seks hikayeleri
Liseli elanın yırtık kilodu
17 yaşındaki çıtır çerez okula yeni başlamıştım çok yakışıklı olduğum için bütün kızların gözü bende idi bende okulun en güzel kızıyla çıkmaya karar v
17878
seks hikayeleri
sevgilimin kuzeniyle yattım
Merhaba adım Serdar 24 yaşındayım hataydan yazıyorum hikayeme geçiyorum Bundan 1 sene önce çıktığım bi kız vardı bayadır çıkıyordum sonra kuzeniyle ta
4044
seks hikayeleri
Halamin Kizi
Halamın kızı... slm. sevgili sexhikayeleri okuyucuları. ben hemen yaşadığım olaya geçmek istiyorum. Ama ilk önce kendimi ve halamın kızını size tanıt
4053
seks hikayeleri
Aşkım Olan Kız
Benim adım ümit ben 16 yaşındayım neyse konuya girelim ben cereni cok beğeniyordum onunla yatmak memelerini ellemek istiyodum bir gün ona tuzak yapmay
3126
seks hikayeleri
Öğretmenimin Naylon Çorapları
Selam ben Ereğli den Barış size başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum.Lise yıllarında iken Neval adında bir edebiyat öğretmenimiz vardı,dersler
4117
seks hikayeleri
Türbanlı Liseli
Merhabalar, Yaşamış olduğum bu olayla kapalı kızlara bakış açım değişti,daha önceleri bana çok itici, hiç cinselliklik çağrıştırmaz, bakmazdım bile.ta
4474
seks hikayeleri
Kayınvalidem Ve Karımla
Merhaba herkese selamlar Ben 32 yaşında evlenene kadar seksi pek yaşamamış bir insanım. Ben izmirde yaşıyorum. Doğrusunu söylemek gerekirse bakir evle
12537
seks hikayeleri
ablamı arkadaşlarımla beraber siktik
Merhabalar arkadaşlar ben izmirden sercan sizlere arkadaşlarımın ve benim ablamla olan hikayesini anlatacağım. ben 15 yaşındayım ablam ise 17 yaşın
19783
seks hikayeleri
Aynur Hanım
Selam Ben Boludan hakan.ben 1,78 buyunda esmer yapılı ve düzgün bir vucuda sahıbım .cevremde hep beyenılen bir kişilige ve cekici bir fizigimin oldugu
15967
seks hikayeleri
Çıtır Sekreterim
Ben ve sekreterimden oluşan bir ofisim var. Ne iş yaptığımı artık söylemeyeyim... sekreterim on sekiz yaşında. mükemmel bir vücudu var yaşından olsa g
2376
seks hikayeleri
Sarı Kız
|Okulda aslıhan diye bir kız vardı ve onu çok seviyorduk. En ufak frikiğine bakıyorduk her zaman sıkışık yerlerdeyken ona sürttürerek geçiyorduk. Onu
2291
seks hikayeleri
55yasında Olgun Sexi Bayan
Slm ben mertcan hikayem gercektir interneti takıyordum tabiki boş vaktımde ve canım sıkıldında ha bu arada ben iş icin sık sık yurtdışına gidip geliy
9167
seks hikayeleri
Ah Sevda AhBir
Ah Sevda Ah..!!! Bir ara gözüm çocuğa takıldı...hakikaten çocuk kendi oyununa bakıyordu....Halbuki oyunun asıl büyük olanını anası ile ben oynuyordu
1369
seks hikayeleri
Haber Bekliyorum
Merhaba ben kendisini başlarda pasif eşcinsel hisseden ardındangerçekten pasifleşen evli biriyim.Uzun zamandır kendime güvenilir temiz sırsaklayabilen
1467
seks hikayeleri
Dayımın Hanımını Nasıl Kandırdım
Dayımın Hanımını Nasıl Kandırdım Selem arkadaşlar ben Mersinden Hakan. Anlatacağım olay 2 ay önce gerçekleşti. Dayım bir işletmede gece vardiyasınd
12959
seks hikayeleri
Azmis Cift Kayseride
Azmış çift kayseride Azmış cift kayseride.... Merhaba ben Koray. Çok sıkıcı bir öğrencilik hayatım vardı ta ki onlarla tanışana kadar. Bir gün ok
2644
seks hikayeleri
zorba patronum beni sikti
Hİkayeme başlamadan önce şunu belİrteyİmkİ ben kesİnlİkle gey degİlİm, yaklaşik İkİ sene önce kücük bİr atölyede İşe başlamiştim. İlk günler tabİ kend
26073
seks hikayeleri
YAKISIKLI_izmirlijigolo5
Meraba ben izmirden hakan 17 yaşındayken olan olay ve başımdan geçen bi olayı size anlatacam okulda tanıştığım banuyla sexs hayatımı devam ettirmek i
1729
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :