Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

kızlığı bozulmamış am resimleri Etiketi


kızlığı bozulmamış am resimleri kizligi_bozulmamis_am_resimleri
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
bavul hazırdı
Her şey otobüste başladı. Bir gün onunla beraber otobüsle dönüyorduk. Yanlışlıkla elimi bacağına koydum. Rahatsız olmadığını hissedince bende elimi or
4554
seks hikayeleri
Hastamı Siktim
|merhaba arkadaslar ben ozan bır hastahanede plastık cerrahı olarak gorev yapıyorum .benım basımdan gecen olay su benım bır hastma vardı adı nalan ıdı
4461
seks hikayeleri
Gene Ben
Gene ben! Merhaba daha önceki hikayemi işim çok acele olduğu için yarım bırakmıştım. Şimdi daha yeni ve güzel bir hikaye ile karşınızdayım. Ben D
1440
seks hikayeleri
Ilkagzımaalısımdı
Selam ben hüseyin birgün caddede yürüyordum biribana adres sordu ve tarif etdim ama ben blamam dedi ve sen götürürmüsün deditabidedim saat12 vardı g
2355
seks hikayeleri
Aşkım
Evet anlatacagım hikaye basımdan bir hafta önce geçti amcamlar bizim alt katta oturyordu.amcamın birde kızı vardı tam bir lolita idi bende okuldan gel
2256
seks hikayeleri
beni azdıran derin bakışları
benim adim sinan. 44 yasinda evli ve son derece mutlu bir evliligi olan jinekoloji uzmaniyim. ben den birkac yas buyuk bir is adami arkadasim var. bir
5595
seks hikayeleri
ışıl'la
ben 21 yasında oldukcayakışıklı fızıgı çok ıyı olan bır gencım sıze başımdan gecen ıyı bır anımı anlatmak ıstıyorumm calıştıgım işyerındekı arkadaşımı
1718
seks hikayeleri
Üvey Annem
Ben ali ben 17 yaşında bir erkeğim benim annem ben 9 yaşımdaiken öldü sonra babam başkabir kadınla evlendi ben ozaman 13 yaşındaydım bu yaşadığım olay
7018
seks hikayeleri
halamı maffettım
hep olgun bırıyle olmak ıstedım halam çok olgun onu sikmek için onlara gittim onların ev mustakıl ve anneannemlerle oturuyor onlara var yukarı çıkçakt
7610
seks hikayeleri
Komşumuz Evli Cemile Abla
Komşumuz Evli Cemile Abla sizlere başımdan geçen güzel bir olayı anlatacağım.yaşım o zaman 19 idi oturduğum daire 1.ci kattı üst katımda 34 yaşında
3160
seks hikayeleri
Amca Kizini Gotten Siktm
Amca Kızını Götten Siktm selam ben istnbulda oturuyorum yasım 29 bız 4 katlı bır apartmanda amcamlara aılece kalıyoruz yani her katta bırımız oturuyo
0
seks hikayeleri
uydu kurmaya gittigim evdeki güzelle
Slm herkeze ben ist oturan 26 yasında yakısıklı bi erkeyim dün gittim uydu kurmaya bi eve evinde yanlızdı bayan esiniz yokmu dedim o aramıstı beni ded
3777
seks hikayeleri
Komşu Kızı Aysu
Merhaba başımdan geçen güzel bir olayı anlatacağım. Daha çocukluk zamanımda mahallemizde beraber oyunlar oynadığımız (şu bildiğiniz doktorculuk oyunla
2121
seks hikayeleri
Ayakların Kölesi
Çok sevdiğim bir kız arkadaşım neyse isminide vereyim Deniz ev arıyordu, şans bu ya benimde üst katımdaki daire bundan yaklaşık 2 hafta önce boşalmışt
1480
seks hikayeleri
Abimin Arkadaşını Zewklendirdimm..
Ben yeşim 16 yaşındayım tolga adında nazilli de oturan sediğim biri var dı.en sonunda onu elde etmiştim.onların ailesiyle benim ailem arası çok iyiydi
7247
seks hikayeleri
Tatlı Kuzen
Merhaba ben o zamanlar 16 yasında kuzenim 12 yasındaydı gögüsleri belli oluyordu benı acayip tahrik etmeye baslamıstı oyun oynarken felan elliyıor baz
3574
seks hikayeleri
sultan abla ile
slm ben rüzgar(takma isim) şanlıurfadan yazıyorum size kendimden bahsedeyim ben 17 yaşında 1.80 boyunda yakışıklı biriyim karşı komşumuz sultan abla i
1680
seks hikayeleri
Canım Kuzenım
Bodrumda bır otelde kuzenımle kalıyorduk ıkı sene once.bızımkıler ayrı odada yatıyolardı benle kuzenımle yan odada.kuzenımın adı ahmettı.ya
8085
seks hikayeleri
Duygunun Kölesi Oldum
Mrb ben hemen konuya gireyim bizim bi alt komşumuzuzn kızının adı duyguydu ben duygunun ayaklarını hep yalamak istemişimdir bir gün duygunun ayakkabıs
9078
seks hikayeleri
Sikilmek Istiyordum
Sikilmek İstiyordum.... selam ben istanbuldan yazıyorum bu size 2, yazışım, dünde anlattıgım gibi ilk olmuştu ve hoşlanmıştım ve sikilmek isriyordun.
5912
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :