Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

kopek ve bayan sıkıs hıkaye Etiketi


kopek ve bayan sıkıs hıkaye kopek_ve_bayan_sikis_hikaye
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Gotdeliginden Gorunen
Götdeliğinden Görünen Sevgili okurlar bu günden itibaren - editörümüz izin verdiği müddetçe - her pazartesi sizlerle birlikte olacağız. Köşemizin adı
2312
seks hikayeleri
kendimde olmadan yaptıklarım
ben Jale. 25 yaşındayım.1.73 boyunda balık etinde ve ideal ölçülerde oldukça güzel sayılırım.Bir alkolikle evliyim.Adı Cem.31 yaşında kendisi. Beş yıl
2141
seks hikayeleri
boşanmış halam
meraba.ben muğladan ahmet.Hikaye sitesini dolaştığımda gerçekten de kendimi kaptırıyom ve doğru tuvalete gidiyorum ve halamı düşünüyorum sebebi ise
13329
seks hikayeleri
Kucuk Yegenimi Yarak Delisi Yaptim
Küçük Yeğenimi Yarak Delisi Yaptım yeğenim e 16 yaşında kız gibi geri çıkık kalçalar olan çıtır onu sikmeyi uzun zamandır düşünüyordum geçen hafta ev
30047
seks hikayeleri
İlk Deneyim
|Ben ercan adında lise1 sınıfına giden bir öğrenciyim.liseye kadar okuldaki kızlar bana çirkin gelirdi.o yaz bir kızla çıktım ve onu dudaktan öptüm.ta
2308
seks hikayeleri
Kız Kardesler
|merhabalar.ben yazları tatil bölgeleinde calısan bir gencim.4 senedir bir otelde çalışmaktayım ve o otele gelen kızlar inanım bana mankenlerden cok d
3379
seks hikayeleri
Annemle Muthis Tatil 3
Annemle Müthiş Tatil 3 Selam tatiliimzin 7. gününde sabah uyandık. Annemin üzerinde siyah tül geceliği içinde pembe tangası vardı. Annem kalkıp banyo
9275
seks hikayeleri
Annemle Halı Yıkarken
Herkese slm ben 16 yaşındayım babam ben 3 yaşındayken ölmüş ve biz annemle beraber dedemlerin yanında yaşıyoruz dedemler yaylaya gittiği bir günde ann
16283
seks hikayeleri
yaşamadım böyle bişey
Öğrencilik yıllarımda Jinekoloji dersinde genelde kız arkadaşlarım ve biz erkekler hemen derse girmeye çalışırdık.Hocamız da sağlık da ayıp olmaz ço
16610
seks hikayeleri
45 lik hatuna amcuktan verdim
öncelikle herkese merhaba ben olcan 19 yaşındayım sizle daha önce bi hikayemi paylaşmıştım bu etrafımdaki olgun evlenmemiş ablalar oldugu sürece dahad
2431
seks hikayeleri
dokunuşla başladı
Ben 21 yaşında hayata hep neşeli yönleriyle bakmaya calışan bir bayanım. Sizinle, ben ve abim arasında gecen hikayemi paylaşmak istiyorum. Abimle hep
1516
seks hikayeleri
kilot şansım olmuştu
merhabalar ben kayseriden Ferhat 178 boyunda 70 kiloda 30 yaşında yakışıklı biriyim karımın doğum yapmasına üç ay kalmıştı karnı iyice büyümüş ve aşır
3103
seks hikayeleri
ah esma ahh ulan
elam arkadaşlarr bir önceki hikayemi begendigimizmi bilmem başlıgıda şudu manyak sikişş ben kendimden bahsedeyim 16 yasında kahverengi gözlü siyah saç
1938
seks hikayeleri
escort
Kadınlardan kısılıp kuşadası travesti arayan mühemmel yapılı özgüvenli erkekler.Öncelikle kendimden bahsedeyim 1.75 boyunda 60 kiloyum.Sarı saçlarım
4364
seks hikayeleri
KALININ TADI BAŞKA
Benim netteki hikayelerimi okuyan ve msn den bana ulaşmaya çalışan yüzlerce kişi arasından benimle konuşmayı başarabilen bir genç kendini tanıttıktan
4893
seks hikayeleri
Merak Sonunda
|Taşrada oturan ve evimizin küçük olması nedeniyle alilece aynı odada yatmak zorundaydık.O zamanlar henüz 15 yaşına henüz girmiştim.Bir gece annemim o
3764
seks hikayeleri
Çiğdemle Arabada
Slm.Ben 22 yaşında bir gece kulübünde çalışan müzisyenim.Size kızarkadaşımın arkadaşıyla yaşadığım bir olayı anlatacağım.Çiğdem kız arkadaşımlabirlikt
2803
seks hikayeleri
EVLİ ÇİFTE MASAJ
ÖNCELİKLE HİKAYEMİ OKUYAN HERKEZE BU YAZILANLARIN HEPSİNİ GERÇEK VE YAŞANMIŞ OLDUĞUNU GARANTİ EDERİM. TAMAMEN GERÇEK... Adım Aytekin izmirde yaşıyorum
8099
seks hikayeleri
Enişte Bey Homo Çıktı
Sizlere benim ilk uçuşumu anlatacam 18 yaşında veletim tek gelişen uzvum yarrağım okadar hızla büyüdükü gecen haziran 12 cm ydi şimdi 18 cm o zaman in
4496
seks hikayeleri
MÜGE İLE BEN
SLM. ARKADAŞLAR BEN AHMET 1,80 BOYUNDA MAVİ GÖZLÜ YAKIŞIKLI BİR ERKEKİM. BUNDAN 2 YIL ÖNCE YAŞADIĞIM BİR ANIMI ANLATACAĞIM. BEN YOLCULUKTAN GELMİŞTİM
1353
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :