Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

köpekle seks yapan kadın hikayesi Etiketi


köpekle seks yapan kadın hikayesi kopekle_seks_yapan_kadin_hikayesi
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Şeyda Ve Ben
Ben 16 yaşında bir gencim şeyda bizim sınıftaki en sexy kızdı bazen sınıfta bacak bacak üstüne atardı ve her şey medana çıkardı buda beni çıldırtırdı
2822
seks hikayeleri
İlk Defa
Mrblar ben ali 21 yasında hukuk eğitimi gören eli yüzü düzgün bi erkegim. 1 Hafta önce başımdan geçen bi olayı sizlerle paylaşmak istiorum. Benim bi
4086
seks hikayeleri
O Ani Yasadim
O Anı Yaşadım Unutamıyorum adım buse yaşım 22 size başımdan geçen ve unutamadığım tatlı bir anımı baylaşmak istiyorum bundan 2 ay önceydi erkek arkad
1696
seks hikayeleri
erkeğim ol
Şu an 19 yaşındayım.İlk okul 5 e giderken sexle ilgili hiç bir şey bilmeyen birisiydim.çevremdeki arkadaşlarımın dilinden düşmezdi hiç.Kulak misafiri
8481
seks hikayeleri
Komşumuz Azgın Bir Kadındı
Merhaba arkadaşlar bizim üst katımızda otururdu bütün mahalle onu severdi tabii ki yaşlı ve sevimli bir kadın olduğu için değil yaşına rağmen düzgün f
3445
seks hikayeleri
SEKRETER ADAYI
SEKRETER ADAYI Oldukça güzel hikayeler okuduğum bu sitede bir katkım olsun diyerek çok kısa bir süre önce başımdan geçen bir olayı anlatmak istedim.
2915
seks hikayeleri
otobüsteki bıçkın
Merhabalar unutamadım bir seks hikaye m var onu sizlerle paylaşmak istiyorumben yeşim, üniversitenin veleybol takımında stoper olarak oynuyorum.Başımd
1960
seks hikayeleri
Otobüste verdim
Selam sex hikaye okurları.porno izlemektense hikaye okumayı tercih eden bi tipim. Çok açık he seksi giyinen 1.70 boyunda füze gibi memeleri olan taş g
1173
seks hikayeleri
Internette Çalışan Kız
|internetin ilk açıldığı gün bir anda internette o kızı gördüm. ilk olarak burada çalıştığınımı sordum.o da bana gülümseyerek evet dedi. kokusu bile
1789
seks hikayeleri
SEXI BALDIZIM
SLM BEN 38 YASINDAYIM VE BALDIZIM ELVANA ASIGIM. HIKAYEM SÖYLE BASLADI EVLENDIGIMDE BALDIZIM ELVAN BANA BIRAZ TERS GELEN BIR KIZDI COK TERS HAREKETLE
8169
seks hikayeleri
Anneler Ve Oğulları
Can ve ben, çocukluktan beri arkadaşız. Onunla bugüne kadar herşeyimizipaylaştık. İkimiz 18 yaşımıza girdiğimiz gün zamparalığın yollarını tuttuk. Bo
12881
seks hikayeleri
Ankara`da Aşk Başkadır
Sitenizi arkadaşlarımın tavsiyesiyle inceleme şansına sahip oldum. Çoğunun ufuksuz, sıradan ve duygudan yoksun, gerçekleşmemiş ve ucuz düş ürünü hikay
0
seks hikayeleri
Ufak Bir Kacamak
Ufak Bir Kaçamak Sanırım yaşadığım şeyler okuyan sizleri biraz olsun benim hissetiyim şeyleri hissetmenize yardımcı olur … 2003 haziran ayı
2581
seks hikayeleri
Dilenci
Bu olay başımdan geçeli daha 2 saat bile olmuyor, o kadar taze. Eve yemek yemeğe gitmiştim, bu hafta zaten evde yalnızım, neyse; tam kapıyı açıyordum
5825
seks hikayeleri
yaktın beni ayşe abla
Ayşe ablamla muhteşem anımız Selam ben sercan. Şimdi size anlatacağım hikaye gerçektir. Bundan yaklaşık 6-7 yıl önce oldu. Eski oturduğumuz mahallede
4301
seks hikayeleri
O Türbanlıydı
Geçenlerde dolmuşta gidiyordum. en arkada bir kişilik bir yer vardı ve bir tanede bayan bayanın yanına oturdum. ve şöyle bir süzdüm kalçalarımız birbi
4948
seks hikayeleri
Bulgar Olgunu
Bundan yaklaşık 2 sene önceydi işimiz tekstil olduğundan kız ve hatun yönünden sıkıntım olmuyordu bizim konf. Ustabaşımız pembe hanım diye 42 yaşında
2558
seks hikayeleri
Diskoda Ece
Merhaba ben Ece. Anasınıfı öğretmeniyim. Yazları hem tatil yapıyor hem de anasınıfı seviyesinde çocukların katıldığı çocuk kulübünde öğretmenlik yapıy
1998
seks hikayeleri
seviştik edamla
BEN YAŞADIGIM BİR OLAYI SİZLE PAYLAŞICAM.BİR HAFTA SONU EVDE OTURUYORDUM SONRA APARTMANIN KAPISINA Bİ KAMYON YANAŞTI BU BENİM KARŞI DAİREYE YENİ KİR
1583
seks hikayeleri
vücuduma bir anda boşaldı
Selam ben Sidar. 19 yasinda seksi biriyim. Vücudum beyaz parlak ve tuysuzdur. Kalcalarim genis ve yuvarlak fazla kadinsi olmayan birisiyim. Bugune kad
2459
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :