Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

köpekle sikişen kadın Etiketi


köpekle sikişen kadın kopekle_sikisen_kadin
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
sinema dakiyle
izmirde gay filimleri oynatan bir sinemaya gittim. Yıl 2012 ocak ayı. Orda herkes oral yapıyo, öpüşüyo. ben de bir kaç kişiyle karşılıklı oral yaptım.
15390
seks hikayeleri
haticenin bekaretini aldım
Alında bu olay yeni olmuştu.Okullar ara tatile girmişti ve ben dersaneye gidiyordum.Orada süper bir kız vardı.Adı haticeydi.Aslında onun süper götüne
4966
seks hikayeleri
haşırt diye soktu
merhabalar ilk once..ben 20 yasinda bir gencim..babam emlakcidir bende onun yaninda calisirim genelde..kisa bir süre once babamin is yerine bir bayan
4740
seks hikayeleri
Ilkagzımaalısımdı
Selam ben hüseyin birgün caddede yürüyordum biribana adres sordu ve tarif etdim ama ben blamam dedi ve sen götürürmüsün deditabidedim saat12 vardı g
2357
seks hikayeleri
AMCA KIZINI
merhaba ben Çağlar,19 yaşındayım,amcamın kızı Dilek 17 yaşında çok tatlı bir orospu...Dilek sürekli bize gelir derslerinde ono yardımcı olmamıisterdi,
3203
seks hikayeleri
Ilk Kez
İlk kez...! 20 gün önce bir atölyede çalışmaya başladım 14 kişi çalışıyorduk akşam olunca herkes eve gidiyor cuma ise orada kalıyordu ertesi gün cuma
0
seks hikayeleri
Komşu Kızı Esra
Merhaba ben 18 yaşanda bı gencım bın kamşunun kızı aslın da abla dedgım era abla kı cok guzel ama 2ay once boşanmış tı neyse konuya gırelım bı gun a
3572
seks hikayeleri
Hayvanlarla Aşkım
Ben İstanbul Avrupa yakasında sekste sınırları olmayan birisiyim.. Yaşım 36...Bundan bir yıl kadar önce netten bir çiftle tanıştım... Silivri tarafınd
0
seks hikayeleri
hacer abla kaşınmıştı ama
Biz bir beyaz eşya bayisiyiz, yan tarafımızdaki boşalan dükkanı, dükkan sahibi bizden kiraya vermemizi istedi. Daha önceden tanıdığımız bir iç giyim d
4917
seks hikayeleri
Kız Arkadaşım Henüz 19 Yaşında
Selam arkadaşlar ben sizin hikayelerinizi okudum ve beğendim bakalım siz benim hikayemi begenecekmisiniz . ben 25 yasında ve çevresinde oldukça beğeni
2628
seks hikayeleri
nedim amcayla
Nedim Amca babamın evimize sık girip çıkan bir arkadaşıydı. Yani ilişkileri yalnızca iş konusunda değildi. Değişik bir adamdı. Onun bana babamın diğer
4686
seks hikayeleri
Kiz Arkadasim
Kız arkadaşım merhaba ben Murat, kız arkadaşım Pelinle liseden beri çıkıyorduk üniversiteyi kazanınca ayrı yerlere düştük. Ama bulduğum her fırsatta
1784
seks hikayeleri
evli hatun beni ayarttı
Ben 25 yaşında yakışıklı ve karizmatik bir erkeğim. Anlatacağım hikaye tamamıyla yaşanmış olaydır. Bundan 6 ay önceydi tabi ben babamla beraber bir mo
4124
seks hikayeleri
Deli Kadir
Slm ben kadir hesto çok azındım bir gündü bizim mahallede oturan gamze yi yolda görünce aklıma çılgınlık geldi ve yanına gidip nereye diye sordum eve
2002
seks hikayeleri
babam ve azgınlığı
babam çok ateşli birisidir.bir gün duş aldım ve üstümü giyiniyordum babamın kapının önünde olduğunu farkettim ve sonra hiç takmadan devam ettim giyinm
8326
seks hikayeleri
Olmaz Boyle Sey
Olmaz böyle şey Herkese merhaba Bu anlatacağım hikaye baştan sona gerçektir,en ufak hayal gücü yada fantazi yer almamaktadır.Şimdi arkanıza yasla
0
seks hikayeleri
Internetten Yatağa
|ben 180 boyunda esmer 70 kilo bisexüelim.iş icabı sık sık ankaraya giderim. gene birgün ankaradaykencafede biriyle chatleşmeye başladım.bu sohbet ben
1590
seks hikayeleri
Abimin Kalın Yarağı-2
Abimin kalın yarağı-2 Tekrar selam..Ben bundan önceki abimle yaşadığım anımı anlatdığım gibi sıcağı sıcağına yaşadığım anımı anlatacağım.Abim emek
17578
seks hikayeleri
Üvey Annemi Bağırta Bağırta Siktim-2
Herkse merhaba ben kenan üvey annemi karım yaptım.O günden sonra onu her fırstta her yerde sikiyordum.Tabi bu arada babama da veriyordu ki şüphelenmes
18881
seks hikayeleri
Dul Şükriye
Herkese selamlar konuşkan biriyim, şaka yapmayı sever ve temizliğe önem veririm sevgili fetishturk okurları. 25 yaşındayım, adım bayram. Her sabah tır
0
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :