Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

köpekseks Etiketi


köpekseks kopekseks
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
evlendikten sonrada eski kırıklarımla
a neden eski sevgilimin altına yattığımı ve neler yaşadığımı anlatıyorum sizlere güzelce, ama çok güzel bir yarağı var eski sevgilimin kocamın ise far
359
seks hikayeleri
hizmetçi böyle olmalı
Anlatacağım hikaye almanyada geçiyor. Ben almanyada okurken kendime bir ev tutmuştum. Malum yurt falan gibi yerler bana göre değildi. Ailemden aldığım
2159
seks hikayeleri
arkadaş süprizi
Slm ben istanbuldan erkan 33 yaşındayım evliyim eşimle sex hayatımız monotonlaşmıştı ona farklı şeyler denemek fantaziler yaşayım sex hayatımızı renkl
1940
seks hikayeleri
UcLu SEX
ÜÇLÜ SEX Merhabalar ben ıstanbuldan esmer 1.80 boylarda yakısıklı bır delıkanlıyım.bu hıkayem tamamıyla gercektır.Ben internette arkadaş odalarında b
1754
seks hikayeleri
Damızlık At
Merhaba ben Emire sultan. Bu yazımı semihden habersiz yazıyorum. Çünkü onun gerçekten haberi yoktu. Yazı yayınlanırsa belki okuyarak anlar. Belki de b
17938
seks hikayeleri
Ikisini Birden
İkisini birden Çok sıcaktı ve ben otobüsüme bindikten sonra serinlemek için arka taraflara doğru ilerledim fakat öle bir kalabalıktı ki en arkala
2978
seks hikayeleri
1 dakikalık zevkten çocugum oldu
Merhaba dostlar Bu anlatacağım olay Ağustos 1995 yılında geçti. Onun için şu an hatılayabildiklerimi yazacağım. Bir iş için Trabzona gitmem gereki
9340
seks hikayeleri
Meltem Hanımın Kölesiyim 2
Hikayemin devamını aktarıyorum. Sahibem Meltemin kölesi ve köpeği olduğum günlerden bir gün yine işten çıkar çıkmaz emirlerini uygulamak için evine sa
2697
seks hikayeleri
Beni Karisina Tavsiye Etti
Beni karısına tavsiye etti daha öncede yaşadıklarımı siz değerli insanlara anlatmıştım ben ercan izmirden bir arkadaşım vardı. semih konuşurken k
3600
seks hikayeleri
Kelepce
Kelepçe İnsanlar bazı okuduğu hikayelerin etkisinde kalarak kendince fantezi üretir ve bunları uygulamanın yollarını arar. Benim hikayemde böyle başl
2202
seks hikayeleri
Ablam Ve Ben
Ben 22 yaşındayım ve üniversite öğrencisiyim.Hemen konuya giricem,ben veablam küçük yaştan beri biribirimize karşı bir sempati duyuyorduk ve tabiiikim
0
seks hikayeleri
aldatmanın tadı
Selamlar adım Ferit. Sizlere bu seferde ben Selin le yaşadığım çok güzel bir hikayeyi sunacağım umarım beğenirsiniz. İşim gereği internette fazlası il
2060
seks hikayeleri
Arabada Sikistim
merahaba arkadaslar ben osman ( gercek ismim deıl ) ç.kalelıyım 24 yasında esmer 1.75 boy 74 kıloda bırıyım sıze kız arkadasımın ve benım ılk sex dene
16237
seks hikayeleri
Doktor Tavsiyesi
Slm ben samet anlatacam hikaye çok ilginç. Ben daha 17 yaşlarındaydım. Birgün avret yerinde dinmek bilmeyen ağrı vardı. Bu yüzden sürekli doktora gidi
8405
seks hikayeleri
Halamın Oğlu
ben 18 yaşıdayım canım sex hayatında hem kız hem erkek istiyorbir vardı ben devamlı nonlarda kalırdım bir gece onlarda kaldım ev kalabalıktı aynı yat
3319
seks hikayeleri
Ormanda Yengemle
Ben Almanyada yasayan 21 yasinda bir cita gibi gencim size yengemle basimdan gecen bir olayi anlatacam Bundan 4 AY önce amcam Türkiyeye uzun bir tatil
14669
seks hikayeleri
Teşekkürler Kocacığım
Merhaba,Adım Nazan.1.72 boyunda,50 kilo,kumral,buğday tenli,dolgun göğüslü,kalçaları arkaya doğru çıkık yani kısacası erkeklerin sikmek için can attık
36861
seks hikayeleri
kocama kızıp vermedigim kalmadı :)
İki yıl önce İskenderuna gelin olmuştum.Kocamın işi dolayısıyla oradaydık.Biz Bursalı yız.Bütün akrabalarımız memlekette kalmıştı.Bursa’da kimsemiz yo
2146
seks hikayeleri
DONDURMA HOCAM
|BEDEN DERSİ BAŞKANIYDIM BEDEN ÖGRETMENİ İLE BEDEN ALETLERİNİN OLDUGU ODAYA GİRDİK HOCAM BİRDEN İÇİN O SEXSİ BADİSİNİ CIKARTI ARDINDAN SUTYENİNİ CIKAR
2989
seks hikayeleri
evdekilerle grup yaptık
Ben küçüklügümden beri yengeme ilgi duyarım. otuz bir çekerken onu hayal ederim. Bir gün annemle amcamlara gittik. Yengem annemle çok iyi anlaşıyorlar
3766
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :