Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

köpeksikiş Etiketi


köpeksikiş kopeksikis
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
acımasız güzelle
Bir kızla bir bahise girmiştik.Bahisi o kazanırsa bana dilediği gibi her şeyi yapmakla serbestti.Bende onu bağırtana kadar sikecektim...! Bir
1495
seks hikayeleri
konser sonrası
Merhaba, ben Zeynep. Size en son çok uzun zaman önce ilk deneyimimi yazmıştım. Belki hatırlayanlarınız vardır. Şu an 18 yaşımdayım, kendimi yeniden an
986
seks hikayeleri
Kulaklarımı Çeken Afrodit
Slm, ben bayanların kulaklarımı çekmesinden hoşlanan bir erkeğim. Özellikle okul yıllarında muhteşem kadın öğretmenlerimin kulaklarımı çekmesi içn mas
1800
seks hikayeleri
konyadaki azraya selamlar
merhabalar size daha önce başımdan geçen bi anımı anlatmıştım iş arkadaşım ferdanın götü adlı yazımda şimdide size başka bi anımı anlatmak istiyor
1422
seks hikayeleri
Istemek3
Istemek3 merhaba hikayeme kaldıgım yerden devam ediyorum umarım cok bekletmedim. tülin cekmeceden 20 cm takma yaragı cıkartı ve beline taktı
1771
seks hikayeleri
Ah Komsu Vah Komsu
Merhaba değerli hikayeciler ben nicksiz 17 yasındayım.bundan yaklasık olarak 2 hafta once basimdan gecen gercek bir tecavuz olayini anlatacagim. t
3617
seks hikayeleri
Mesaide
|BEN BİR TEKSTİL FİRMASINDA USTA BAŞI OLARAK ÇALIŞIYORUM.O GÜN İŞİ BİTİREMEDİĞİMİZ İÇİN SABAHLAMAYA KALACAGIMIZ HABERİ GELDİ.NEYSE KALACAKLARIN LİSTES
2163
seks hikayeleri
Okula Gidiyordum
Bir ay kadar once basima gelen bir olayi anlatacagim size: her sabah okula otobusle giderim ve tam is ve okul saati oldugundan otobusler tiklim tikist
5154
seks hikayeleri
Hayatın Tadı
ben 19 yaşında ufak tefek oldukca güzel bir bayanım sitenizi uzun zamandır takip ediyorum bir anıda ben anlatayım .18 yaşıma girmeden görucu usuluyle
1980
seks hikayeleri
babamın muhteşem sevqisi
ben doğma büyüme aydınlıyım başımdan qeçen bi hikayemi anlatmak istiyom ama çekinerek içimdeki hırs beni yiyior burda bari boşatayım içimdekileri biz
6391
seks hikayeleri
Kenan
Selam, ben Ayhan, size ilk gay denememi anlatacağım. Başımdan böyle bir olay geçti. Beraber çalıştığım bir arkadaş bir gün beni aradı, bira içiyorum g
1673
seks hikayeleri
TATLI UcLu
TATLI ÜÇLÜ Üniversitede üçüncü yılımdı. Kampüste yurtta kalıyordum. Nihayet bu yıl 12 kişilik koğuşlardan kurtulmuş ve üç kişilik özel odada yer bulm
2174
seks hikayeleri
Bu zevki birkez daha yaşamalıydım ve yaşadım
İsim : AliMail : m.a.akdogan.01@gmail.com
757
seks hikayeleri
Fatosumla
Fatosumla Merhaba.Ben M.Ali.17 yasindayim ve Ankaraliyim.Size aktaracagim hikaye isimler disinda tamamen gercektir. Fatih ilkokul arkadasimdi.Bir
2996
seks hikayeleri
Hayatımın Akışı Değişti
Bu gün uzun zaman önce başımdan geçen ve hayatımın akışı üzerinde çok büyük önemi olan bir olayı anlatmak istiyorum.Bundan yaklaşık iki yıl önce olduk
1773
seks hikayeleri
Alt Komsunun Narin Kizi
Alt Komşunun Narin Kızı.. Ben 48 yaşında istanbulda serbest çalışan biriyim.Bizim alt kattaki komşumuzun na
2541
seks hikayeleri
Gaziantepten Antepe Enteresan Yolculuk
Gaziantepten Antepe Enteresan Yolculuk Bazı olaylar vardır insan hayatında önemli dönüm noktalarıdır. Ben de 1 ay önce yaşadığım olayı bu şekilde yor
4915
seks hikayeleri
abim gecelegin beni becerdi
merhaba sıze basımdan gecen gercek bır olayı anlatayım ama sıkı durun cunku pantalonunuz yırtıla bılır yada sımdıden cekmeye baslayın ben suan 21 yası
8056
seks hikayeleri
Anneminkiler
Anneminkiler...! İlk gençlik yıllarımdan beri, hep seks fantazileri yazma merakım vardı. Oldukça değişik şeyler yazmıştım bugüne kadar. Ama dönüp dol
0
seks hikayeleri
Tadını aldım ve bırakamıyorum
Merhaba ben Ali ilk deneyimimi sizlerle paylaşmıltım o olayın üstünden 4-5 ay geçmişti ve dahada iştahlanmştım artık hiç aklımdan çıkmıyordu yarak ist
2017
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :