Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

köy sikiş Etiketi


köy sikiş koy_sikis
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Rizayla
Rızayla Yazıyı uzatmamak için hemen konuya giriyorum. Ben 1957 doğumlu 1.70 boyunda 85 kilo ağırlığında dahada önemlisi 16 cm ve ince siki olan biriy
1591
seks hikayeleri
Dayı Kızı Burçin
San 23 yasında iş gücü sahibiyim ve aynı zamanda yaksıklı sexi bi insanm. Bu olay benim yasım 17 iken olmustu. Baslığımda dediğim gibi dayı kızı ile y
8576
seks hikayeleri
kiracımın baldızına kaydım
Dükkan bitti satışa başladılar 15 gün falan geçti adeta kızla kanka olduk. Sabahları o açar ablası geç gelirdi. Derken ellerini tutuyorum muhabbet epe
2818
seks hikayeleri
işyerinde yaptık
büromu yeni açmıştım.sekretere ihtiyacım vardı. gazete ye ilan verdim. daha o gün büroma kumral uzun boylu harika bir bayan geldi.iş ilanı için geldig
3263
seks hikayeleri
FaNTaZi KraLi
FaNTaZi_KraLı Ben 18 yaşında 1.80 boylu sarı saçlı mavi gözlü yakışıklı bir üniversiteliyim. Yaklaşık hergün sevglimle sevişirim hep de zevk alırım.
2057
seks hikayeleri
Kuyumcunun Karisi
Kuyumcunun karısı Didimde kuyumculuk yapıyorum.Sezon iyi olmadığı için eşim öğlen ve akşam yemeklerini dükkana getirir.Öğlen geldiğinde iki ingiliz
3051
seks hikayeleri
Sabiha Hanım
Merhaba, ben tunç bu kez teyzemin arkadaşı sabiha hanımla nasıl seviştiğimi anlaticam. cumartesi günü teyzemin evine bazı onarımlar yapmak için uğramı
2367
seks hikayeleri
Sexi Kuzenim Istemedi
mrb degerli okuyucular.ben henüz 19 kuzenim ise 18 yasında.18yasında olmasına ragmen 28lik bayanlara tas cıkarır cınsten biridir.bu oly 2 ayönce basım
3311
seks hikayeleri
Ilk Tecrubenm
|slamlar ben istanbulda oturan 17 yaşındsa esmer bi kişiyim.bu olay tamamen gerçektir ven bu yüzdün isimleri farklı yazacam.başımdan geçen bu olay bug
1885
seks hikayeleri
Teyzemin Çorapları
Slm fetişh arkadaşlar.hemen konuya gireceğim.benim mavi gözlü balık etli 37 yaşlarında bir teyzem var.ben onun ayaklarına bayılıyorum.bir gün bize gez
11348
seks hikayeleri
Yurtta Bir Hafta
Yurtta Bir Hafta Size başımdan geçen bir olayı anlatacagım. aslında başımdan geçen bir çok olayı analatacagım. Okulun soğuk yatakaneside ısınmaya çal
2819
seks hikayeleri
Ali Ve Sevil
İzmirin merkez ilçelerinden birinde bir lisede müdür yardımcısı olarak çalışıyorum. Okulun en genç öğretmenlerinden biriyim. Müdür yardımcısı olduğum
1804
seks hikayeleri
O Da Evliydi
Merhaba bir düğünde tanıştık oda benim gibi evli idi ama aramızda öyle bir elektrik oldu ki anlatamam 27 yaşındayım evliyim eşimle aramız iyi ama azgı
1903
seks hikayeleri
Yılbaşında Özel Eğlence
Selam bütün hikaye severlere bende başımdan geçen bir olayı sizlere anlatmak istiyorum umarım bu yazım yayınlanır. Ben Murat 24 yaşındayım evleneli 5
4237
seks hikayeleri
Güzel Sekreter
Selam bu olay geçen sene nisan ayında geçekleşti ben 20 yasında başımdan geçti açık öğretim 1. sınıfta kalmıştım ve bir açık öğretim dershanesine kayı
9352
seks hikayeleri
Lolita Sema İle Zevk.
Merhaba Ben Hakan 27 Yaşındayım Boluda Yaşıyorum..Sema 16 yasindaydi. Sarisin guzeli olan bu lolita annesi ve babasi Almanya’da isci oldugu icin
3588
seks hikayeleri
arkadasımın annesı kubra
slm arkadaslar ısmım bugra 1.75 boyunda yesıl gozlu yakısılı bır gencım sakaryada bır gıyım dukkanımız var arkadasımın annesı kubra ıse sarısın 1.80 b
31168
seks hikayeleri
ABİLERİ EVDEYDİ
  SLM BEN ALMANYADA OTURUYORUM ASKERE İST. GELMİŞTİM VE ORDA BİR KIZLA TANIŞTIM ADI PELİN KIZLA İLK BAŞLAREDA KONUŞUYORDUK SONRA BİR GÜN
2267
seks hikayeleri
Sevgilimi Nasil
Sevgilimi nasıl........ başımdan gecen olayı size aktarıyorum ben igololuk yapıyorum evli yaşlı hiç farketmez günlerden birgün meil aldım bir kadının
2047
seks hikayeleri
Annem Ile Teyzem
Annem İle teyzem Merhaba 17 yaşındayım tek gelişen uzvum yarrağım okadar hızla büyüdükü gecen haziran 12 cm ydi şimdi 18 cm o zaman ince su borusu gi
14782
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :