Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

köyde sikişenler Etiketi


köyde sikişenler koyde_sikisenler
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
yarrak hastası karım
adım remzı 35 yaşında eşım 33 eşım kapalıdır kadın ama cok azgın onu doyurmak ne munkun 10 yılık evlıyız eşımın ısmı meyrem ılk evlendığımızde ıkı pos
7726
seks hikayeleri
kuzenimin kızını köyde siktim
slm ben kayseriden mehmet şimdi 18 yaşındayım ama olay gerçekleştiğinde 16 yaşındayıdım kuzenimin kızıda 12 yaşındaydı istanbulda oturuyorlardı bigün
16131
seks hikayeleri
Yaşlı Arıyorum 2
Selam önceki hikayemi beğenmişsiniz teşekkür ederim.Okumayanlar için ben 32 yaşında aktif pasif bir gay im. Yeni bir anımı anlatmak istiyorum; İş haya
3233
seks hikayeleri
Arkadasimin Kizkardesi
Arkadaşımın kızkardeşi Akadaşım kadir yüce aslen ankaralı olup ordu KTÜ de okumaktadır. Beni akşam saat 7.00 de yemeğe davet ette haliyle bende redde
4054
seks hikayeleri
İki azgının arasında yıprandım
Günlerden bir gün işyerindeki bir arkadaşıma çiçek almak için oraya gitmek zorunda kalmıştım. Bana oldukça sıcak davrandı. Hangi çiçeği alacağıma bir
4648
seks hikayeleri
eskisi gibiydi
Ben ve arkadasım yurttaki odamıza bir erkek aldık, o da bize cips ve bol bira aldı. odaya gizlice cıktıktan sonra tv yi kurduk ve porno cd taktık ü
1671
seks hikayeleri
Komşum
Ben 18 yaşında bir gencim bir gün evde yalnızdım kapı çaldı açtığımda mahalle güzeli hülya karşımda beliriverdi annen evdemi diye sordu bendeğil dedi
2167
seks hikayeleri
Blue Çağı
Ben 18 yaşında bir delikanlıyım blue cagında oldugum için kendimi tutamıyorum zaten onun için Bu sayfaya üye oldum ben konuya gireyim bizim caycının c
1771
seks hikayeleri
MAHELLEMiZiN KIZI
MAHELLEMİZİN KIZI Benim adım fahri kankimin adı ise emre birgün kafamıza koyduk bizim eve birkız atacagız diye tabiki kankim emre yakışıklıydı teklif
1578
seks hikayeleri
Volkan Nasil Sikdi Kiz Kardesimi
Volkan :Nasil sikdi kiz kardesimi bu bir hikaye degil tamamiyle gercek ve yasanmis olay ben suan 18 yasindayim,bundan yaklasik 4 ay once yasandi, ben
6853
seks hikayeleri
KUZENİMİ ÇOK KÖTÜ YAPTIM
merhaba ben emre 18 yasındayım bir gün okuldan döndüğümde  evde kimse olmadığı için kuzenlere gittim ve ordada kuzenimden başka kimse yoktu ve be
3841
seks hikayeleri
Masum Ziyaret
Ben üniversite 2.sınıf öğrencisiyim 20 yaşında 1.80 boyunda kumral civan gibi bir gencim.fazla uzatmadan konuya gırmek istiyorum. Okul bittikten s
1560
seks hikayeleri
Yurtta Bir Hafta
Yurtta Bir Hafta Size başımdan geçen bir olayı anlatacagım. aslında başımdan geçen bir çok olayı analatacagım. Okulun soğuk yatakaneside ısınmaya çal
2746
seks hikayeleri
Aynı Departman
Çalıştığım yerde iş gereği sık sık gece yarılarına kadar mesaiye kalmamız gerekiyordu. Aynı odada yan masamda çalışan sarı afet evli idi. Ama olsun, ç
1785
seks hikayeleri
Amacıma Ulaştım
öncelikle herkese merhaba size 2 yıl önce başımdan geçen olayı anlatayımben lise son sınıfa giderken babam annem kardeşim ankara halamın yanına gittil
0
seks hikayeleri
Olan Oldu
Merhaba,ben istanbul bahcelievlerin bir semtinde oturan bi kızım.esmer güzeli hoş 1.67 boyunda biriyim.gözlerim cok güzeldir. abim annem ve babamla bi
5354
seks hikayeleri
Sevgilimin Kırık Ayağı
Ben bi gün okulda sevgilimle oturuyoduk ayağında parmak arası terlik vardı ben ayana bakarken bana ayama mı bakıyosun dedi ama kız o kadar güzelki aya
3870
seks hikayeleri
Sevgi Ablamlasex
Sevgi ablamlasex iyi gunler.samsundan yazıyorum.20 yasındayım.duzgun bir fizige sahibim.ismim hasan..mahallemizde sevgi adında bir kadın oturuyor.ken
2610
seks hikayeleri
Imam Hatipli Kiz Arkadasimin Ayaklari
Imam hatipli kiz arkadasimin ayaklari Selam fetis hikayeleri okuyuculari. Benim basimdan gecen olay gecen sene gerceklesti. Ben 20 yasinda bir gencim
3174
seks hikayeleri
umulmadık anda
Başımdan geçen hiç ummadığım bir ilişkimi anlatmak istiyorum size.Kuzenimin nişanında karşılaşmıktık Betül’ün ailesi ile. Betül kuzeniminnişanlısı. İz
1849
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :