Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

köyde sikişenler Etiketi


köyde sikişenler koyde_sikisenler
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
eşler
merhabalar ben anakarada bir alışveriş merkezinde teknik şefim birgün odamada otururken 45 50 yaşlarında bir beyle bayan geldi kusurakmayın rahatsız e
8060
seks hikayeleri
ENİŞTEME SİKİLMEK İSTİYORDUM KOCAMDAN GİZLİ VE BAŞARDIM
MRHABA BEN 22 YAŞINDA EVLİ 1 ÇOCUK ANNESİYİM BENİM KIZ KARDESİMDE EVLİ BENDEN 3 YAŞ KÜÇÜK VE ENİŞTEMİ NERDE GÖRSEM ÇOK ARZULUYORUM BİRGÜN BACIM GEL
41518
seks hikayeleri
hizmetçi böyle olsun
Anlatacağım hikaye almanyada geçiyor. Ben almanyada okurken kendime bir ev tutmuştum. Malum yurt falan gibi yerler bana göre değildi. Ailemden aldığım
2746
seks hikayeleri
SIBELIN ISTEKLERI
Selam ben sahin gecenlerde size sibeli nasil siktigimi anlatmistim.simdide sibelin kocasi ile beraber nasil sevistigmizi anlatacam.ben sibeli götten s
1891
seks hikayeleri
Teyzemin Oglu
Teyzemin oğlu slm ben size elimde olmadan gelişen bir anımı anlatacağım.benim 20 yaşında bir kuzenim var yani teyzemin oğlu. birgün birkaç arkadaş to
5628
seks hikayeleri
Arkadasim Ve Ablalari
Arkadaşım ve Ablaları Mrb ben akin ankaradan. Kendimden bahsediyim. Ben 187 boy, 90kg, kumralim. Ben ve arkadasim emre evde porn izliyoduk. Evleri bo
3319
seks hikayeleri
en sexsi kızla okulda
ben izmir lisesinde öğrenciyim.geçen yılbaşı arkadaşın ewineyılbaşını kutlamak için sınıftaki 8 erkek gitmiştik. cerende bizi sürekliazdırıyordu. bizd
9831
seks hikayeleri
Oğlumun Parmağı
Oğlumun Parmağı Bir Yılbaşıydı. Kocamla uzun yıllar önce ayrıldık, oğlum Tolga`yı ben büyüttüm. Tolga şimdi 17 yaşında çok yakışıklı harika bir çoc
23918
seks hikayeleri
Sınafta Fundayı Siktim
Mrb ben ömer 19 yaşındayım lise sona gidiyom birgün sınıfta benle funda dektik ve sohbet ediyoduk havadan sudan konuşuyoduk ve sohbetimiz sexe dayandı
4072
seks hikayeleri
Kardesim Alev
Kardeşim Alev merhaba ben volkan sizlere kardeşim alevle yaşadıklarımı anlatmak istiyorum. kardeşim yaklaşık 1.70 boylarındave ben alevin güzeline he
6454
seks hikayeleri
Iki Çıtır Kız
Arabamla modadan iniyorum. Temmuzun başları. Hava yakıcı. Sağa sola bakarken, iki kız gördüm. Biri 18 yaşlarında öteki daha ufak. Yanlarında durdum. A
2414
seks hikayeleri
Ayça
Selam ben Erkan. 25 yaşında, yakışıklı ve oldukça sekse düşkün bir erkeğim. Anlatacağım olay bundan 4 sene önce gerçekleşti. Mahallemizde Ayça adında
1403
seks hikayeleri
Erkek Kardeşim
22 yaşında alımlı bir bayanım. yaklaşık 1 yıldan bu yana le sex yapıyorum. nasıl başladıgını merak ediyorsan okumaya devam et. ben 15 yaşında ike
0
seks hikayeleri
Basimi Donduren Dayimin Kizi
Başımı Döndüren Dayımın Kızı... Merhaba ben Arda,ben 17 yaşında seks üzerinde deneyim kazanmış bir gencim.size anlatacağım bu olay Konya`da gerçekleş
4885
seks hikayeleri
Türbanlı Yengem
|Adım Murat ailemle İtanbulda yaşıyorum.Abim İşi icabı Bursada yaşıyor, abim beş yıldır evli, yengemin adı Hacer, yengemle aynı yaştayız.Yengem kapalı
25236
seks hikayeleri
Kölem Ve Ben
O gün internette bir köle bulacağım aklıma gelmezdi. iki sene önceydi bir chat odasında konuşurken mesaj attı. konuştuk ve buluştuk. sadece onu sikece
4046
seks hikayeleri
ögretmenimin kocaman bi götü vardı
selam Bu hikaye tamamem Dogrudur siksinlerki dogrudur neyse lise son ögrencisiyim 1 yıl okulda kalmışım bu olay 1 yıl önce yaşandı bizim sokaga yeni b
34821
seks hikayeleri
kocamı gözünün önünde aldattım
Sizlere yaşadığım bir olayın sex hikayesini yazacağım.Bu sekilde sikilecegimi hic tahmin etmiyordum. Perisan etmislerdi beni. Hem götümden, hem de ami
5784
seks hikayeleri
Turkçe Seks Hikayeleri Sex Hikayeleri Erotik Hikayeler Erotik Hikaye Porno Hikaye Porno Hikayeler Yaşanmış Gerçek Gercek Seks Hikayeleri Yasanmis Sex Hikaye Seks Hikaye Fantazi
UnutamadımBundan yaklasık 3 ay once evını boya yapmaya gıttıgım bır bayan ve kendısıyle ılıskı kuracagım aklımın ucundan bıle gecmezdı kadın benden 10
0
seks hikayeleri
amerikalı arkadaşımla
Ben lise 2.Sınıfta etiler otelcilikte okuyorum. Geçen sene Amerikaya ailesiyle birlikte gitmiş bir kız arkadaşım vardı.Birden kapı çaldı,kapıyı açtığı
2212
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :