Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

köylükız porno Etiketi


köylükız porno koylukiz_porno
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
yigenim beni zevke bogdu
Ben 27 yaşında olgun fiziği doğru kızıl şaçlı güzel bir bayanım her neyse olaya girelim bir gün yeğenim okuldan öğle yamegine gelmişti bana ara sırage
29528
seks hikayeleri
Karımı Arkadaşıma Aşık Ettim
|ben emirhan 32 yaşında bir şirkette çalışmaktayım 8 yıllık evliyim ve 2 senedir monoton bir yatak hayatımız vardı karım hülya ile ama ben renklendirm
8016
seks hikayeleri
benide bir kere alıştırdılar
Merhaba ben istanbuldan yazıyorum adım a. bu hikaye daha iki üç hafta önce başımdan geçti ve tamamen doğrudur ben daha öncelerden beri seks hikayeleri
5563
seks hikayeleri
7.sınıfa gidiyorum sınıfta sex
dersimiz fendi ve arda arkadaşım bana kağıtla mesaj yazmış yazmışki bugün sabaha kadar ev boş bende gelebilirmiyim dedim tmm dedi ve evine gittik bird
5340
seks hikayeleri
Dayımın Karısı
selam ben ali sizlere başımdan geçen benimde çok şohuma giden bir olayıanlatıcam.Dayımın oğlu o gün üniversite sınavına girecekti ve ben de onunlagide
7978
seks hikayeleri
yatakta ayçayla
Ben 19 yaşında muhteşem yakışıklı bir gencim penis boyutum normalıin dışında gibi 22.5 cm baya buyuk yarı çapı 2.5 cm herneyse ayça bizim mahallede ot
1958
seks hikayeleri
sikilirken karımı izledim
Merhabalar anlatacaklarımda yaşanmış bir olaydan bahsedeceğim için isimlerimizi kullanmadım ben ve karım sekiz yıllık evliyiz karımla evlenmeden önced
34640
seks hikayeleri
Koyunları Otlatmak Bana Kalmıştı
Otuz altı yaşında bir bayanım. Onsekiz yıllık evliyim. Evli olduğum onsekiz yıl içinde kocamı bir çok kez aldattım. Bunu inkar etmenin hiç gereği yok.
21055
seks hikayeleri
Sevgilimin ev arkadaşının bakire götünü siktim
İsim : ArdaMail : [email protected]
2317
seks hikayeleri
Okuldaki Nermin
Slm ben 17 yaşında bir gencim başımdan dan gecen bir hikayeyi paylaşacam bizim okulda nermin adınnda fıstık büyük götlü kız var herkesi peşinden koştu
2880
seks hikayeleri
Yurdun Banyosunda
Yurdun Banyosunda Ben 22 yaşında İstanbulda üniversite son sınıfta okuyorum. Anlatacağım olay 2 sene önce üniversitenin yurdunda gerçekleşti. 5-6 sen
4117
seks hikayeleri
kuzenime dayadım
slm ben izmirden furkan size kuzenimle yaşadığım seks hikayesini anlatcam.kuzenim liseye gidiyor.1 71 boyunda hafif kilolu çok sexi bi kızdır.bir gün
16410
seks hikayeleri
Ezdim Zavallıyı
Meraba arkadaşlar ben 27 yaşında 1.73 boyunda 60 kilo ayak bakımına ve ayakkabı seçimine çok önem veren bir bayanım küçük yaştan beri insanlara ayakla
3698
seks hikayeleri
kıllı müptelasıyım
Evlenmeden önce öyle bilinen manada arkadaşlıklarım, ufak tefek tecrübelerim filan olmadı. Bütün bilgi birikimim ve tecrübem, etrafımda tabiiolarak ye
2961
seks hikayeleri
Ortağım Karım Kaynanam
Herkese selam ben Ahmet. İstanbul’da yasayan 27 yaşında bir avukatım. Bir ortağımla beraber bundan iki sene önce hukuk bürosu açtık. Kendisi ile çok i
7127
seks hikayeleri
Nazlının Unutamadıgı Hikayeleri
Merhabalar ben nazlı 17 yasındayım lise 3 sınıf öğrencisiyim. Vucudumu tanımam ve onu sergıleme istegim hep olmustur ama bu yıl gercekten bayagı arttı
31313
seks hikayeleri
orgazm olurken yakalandım
okurlarına bu anlarım hediye. aslında onunda işine gelmişti mastürbasyondan bıkmış ve deliğine girecek alet arıyordu bunun için en ideal ve kolay erke
848
seks hikayeleri
şeytani türbanlıyla
öncelikle hikayeme saçma sapan deyin aptalca diyebilirsiniz ama asla yalan demeyin çünkü gerçek bi hikayeyi yaziyorum. ben 19 yaşındayım ismim cevdet
1614
seks hikayeleri
Almanya`lı Dostum
Ben altın işi ile uğraşan kişiyim yaşım 44 uzun boylu esmer aleti 28 santim olan bir beyim benim semtimde oturan almanyalı bir aile dostum var eşi erk
1729
seks hikayeleri
Mutluym
Slm ben bu sitede gerçekten yaşanmış olduğuna inandığım bir kaç hikayeyi okuduktan sonra hikayemi yazmaya karar verdim. ben 22 yaşında atletik fiziği
1298
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :