Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

küçücük kız Etiketi


küçücük kız kucucuk_kiz
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
ilk erkegi olmuştum
adım hakan 34 yasındayım evliyim bu anlatacağım olay gecen sene temmuz ayında oldu chat sitesinden bir bayanla tanışmıştım adı aysun sohbet ediyorduk
2543
seks hikayeleri
AMCAMIN KIZI
ben fatih size ilk defa yazıyorum bir gün köye gittim amcamgille bizim ev yakın babam ve onun babası tarlaya gitti artı aksama gelirlerdi bir gn ben e
2983
seks hikayeleri
Doğum Günü
Geçen hafta akçayda bir otelde kalırkn,yan odada kalan 30-35 yaşlarında bir çift daha vardı.kadının vucudu dikkat çekecek kadar çok güzeldi.gözleriimi
3018
seks hikayeleri
Yengem Benim
Herkese merhaba Anlatacigim olay yengemle ilgili Ben daha 12yasindayken yengem ailemize katildi tabi o zamanlarda sexe pek ilgim yoktu dergilerle
5532
seks hikayeleri
Koca Götlü Rukiyem
Slm ben etkin yine başımdan geçen bi olayı anlatacam bigün üst kata biri taşınmıştı ve benim çok hoşuma gitmişti adı rukiye geldiği günden beri gözümü
2994
seks hikayeleri
TEYZE KIZIYLA ANAL
 Ben 24 yasinda izmirde yasayan bir gencim.. Fizik olarak da yakisikli oldugum soylenebilir. Teyzemin de 23 yasinda bir kizi var, adi Nalan, ama
7705
seks hikayeleri
hatunun cazibesi
Bende herkes gibi başımdan gecen bircok olaydan sadece birini anlatmaya karar verdim bilmem begenirmisiniz... Hergün işyerime giderken ve evi
1513
seks hikayeleri
tatil köyünde komşu kızıyla
Genellikle erkeklerin yaşadığı ve ilk çıktıkları kişiler komşularının kızları olur ve bayada bir ilerler bu muhabbette. Bizim de aynen öyleydi ve kızl
302
seks hikayeleri
Annemi otobüste siktirdim
Annem 40 yaşında sarışın bir bayan ama fiziği yaşına göre genç kızlara taş çıkartır annemin meşhur bir taytı var öylesine darki beni bile tahrik ediyo
8983
seks hikayeleri
arkadasim ve abisi bani gotumden zorladi
merhaba arkadaslar isim yada mail vermiyorum cunku gercek oldugu icin hikaye ailemin ogrenmesini istemiyorum. ben kucukken her yaz koye giderdik aile
13933
seks hikayeleri
Fazla Iri Bence
Selam ben Ender uzun boylu,iri vücutlu, esmer, yeşil gözlü 28 yaşında bir beyim. Size anlatacağım anı henüz bir hafta önce yaşandı. benim evli 24 yaşı
2636
seks hikayeleri
On Numara Yengem Var
Ben 18 yaşında bir gencim. benim bir yengem war at gibi at 1.66 boyu war sarışın ela gözlü kalın dudaklı on numara malı olan bir bayandır. neyse boşv
9075
seks hikayeleri
1 Yıl Aradan Sonra Verdim
Merhaba Ben Ankaradan Gazi 33 yaşında Bekar biriyim . 1 yıldır hiç beraberlik yaşamamıştım. Bundan 2 hafta önce işyerinden erken ayrılmış Arkadaşlarl
3499
seks hikayeleri
Slm Askimiz Tamamen Duygusal
Slm aşkımız tamamen duygusal Öncelikle bu yazdığım tamamıyle gerçek bir hikaye. Ben lise 1e giden bi kzım bir sevgilim vardı aynı okuldan lise 2ye gi
2188
seks hikayeleri
Ah Melikeee
|ben can 17 yaşındayım anlatacağım olay bu sene okullar kapanmadan önce oldu.okulun son günleri olduğu için okulda fazla kişi olmuyordu bizde 6-7 kişi
2216
seks hikayeleri
Ev Hali
Adım Tunay 21 yaşındayım antalyada oturuyoruz biz antalya çok sıcak olduğu için yaz mevsiminde kıyafet giymek bize çok zor gelir. Bizim evde de durum
5783
seks hikayeleri
Azmistim Ki Nihayet Geldi
Azmıştım ki nihayet geldi merhaba arkadaşlar size başımdan geçen başka bir hikayemi anlatmak istiyorum. geçen ağustos ayıydı sanırım taksimden ev
3121
seks hikayeleri
Sikmem İçin Yalvardı
Sikmem İçin Yalvardı Merhaba ben Ömür 20 Yaşındayım bundan 2 yıl önce lisede başımdan geçen bir olayı sizinle paylaşmayı istiyorum. Ankara`da lisey
3935
seks hikayeleri
19 yaşındaki erkek kardeşim
Mrb. aile içinde geçen sex konularını netten okumaya başladığımda bir çok kimsenin bu olaya meraklı olduğunu anladım.ancak yazılanların çoğu yalan old
52229
seks hikayeleri
izmirli azgın sekreterim
İzmirli Azgın Sekreterim merhaba bu olay yaklaşık 4 yıl önce yaşanmış bir olaydır zevkle okuyacağınızı tahmin ediyorum.o zamanlar leventte cadde üs
5464
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :